مبهوت¹³³
-
‹ روحمان پاره پاره بود اما وقتی
در هیئتِ تو بودیم ، زخمهایمان
کمتر درد میکرد . .❤️🩹 ›
مبهوت¹³³
_
بـهقولحاجآقامجتهدی :
عاشـقاگررنگیازمعشوقنگیرد ؛
درعشقِخودصادقنیست!
مابدونگریـهبرسیدالشهدا
نمیتوانیمزندهبمانیم . . (:
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شب شد ، دوباره پهلوی تو تیر میکشد ؛
آه ای عروسِ خانهی حیدر ، شبت بخیر ..