eitaa logo
کانال تحلیلی مبنوف
156 دنبال‌کننده
113 عکس
46 ویدیو
0 فایل
کتاب فساد ‌و فحشا ارمغان سرمایه داری غرب ، را بخوانید. مبنوف = مبارزه با نفوذ و فساد و فحشا کانال تحلیلی مبنوف ، کانالی با ۳ نویسنده و تحلیل‌گر از دانشگاه های : امیرکبیر ، امام صادق ع ، شهید باهنر کرمان جنگ ما جنگ اندیشه ها و اراده هاست...
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
علی ضیاء ، در جمهوری اسلامی برنامه میسازه و از همجنس‌بازی دفاع میکنه!!! کجان مسئولینی که از کیان اسلام دفاع کنن؟ پخش برنامه علی ضیاء درفیلم بالاهست این جور فسادها و فحشا ها و حرمت شکنی ها و هجوم به حدود الهی و شرعی و فقهی و شریعت و اخلاقیات ، با همان تفکرات رحمت خواهانه و رفق مدارانه و مدارا گرایانه ی برخی لیبرال مسلک های ریشوی مستقر در نهادها و سازمان ها و دستگاه ها ، داره شارژ میشه و قوت می گیره در این مملکت اسلامی... ما خمینی می خوانیم و بر مدار بیانات خمینی حکومت و حکمرانی خواهیم کرد نه بر اساس افاضات لیبرال ها و لیبرال مسلک های فارغ‌التحصیل فلان و بهمان دانشگاه ... ✅ کانال مبارزه با نفوذ و فساد و فحشا https://eitaa.com/mabnoof
🔴🔵دکترین در منطق عملگرایی مسئولان ✍ حسن مجاهدپیشه ♦️متاسفانه در سالهای اخیر که شاید قریب به سه دهه به درازا انجامیده ، ما شاهد تولید و صدور یک دین و اسلام جدید از سوی بدنه ای از مسئولان نظام و فرهیختگان و نخبگان محافل هرمی تربیت شده ی آنها در کشور هستیم. ما هر چه از دوران انقلاب اسلامی فاصله گرفته ایم خصوصا پس از بحران۸۸ ذهنیت حاکم بر دستگاه حاکمه (به استثنای رهبر معظم انقلاب و یاران معدود حزب الله در رجال سیاسی) از دین فاصله بیشتری گرفته است و با دو ابزار ملی گرایی و عرفی گرایی ، روز به روز شریعت و ابعاد عملیاتی و مداخله گری دین را محدود نموده تا سرمایه ی اجتماعی خود را احیا کند لذا با یک حالت "مرجئه مآبی" مستور و زیرخاکستر ، شتابان به سوی باطنی گری و مناسک گرایی که تداعی کننده ی سمبلیک دین اجتماعی است ، روی آورده و پیوسته و گَه آهسته سعی در تثبیت الگوی دین مناسکی در اذهان عامه ی مردم میکنند. مبتنی بر همین رویه ی فوق الذکر می بینیم که دقیقا جمهوری اسلامی در ابعاد فرهنگی همان مسائلی را که در بدو انقلاب و سالهای بعد حتی در دوران اصلاحات بدان حساس و معترض بود ، امروزه با افتخار همان سلسله مسائل را خودش در رسانه ملی و دستگاه های فرهنگی انجام داده و به صورت نرمالیزه و عادی سازی شده به رواج و تزریق آن در روی می آورد و به عنوان کار تمیز جذاب فاکتور میکند. لذا حاکمیت وقتی مثلا به جشنواره کن یا پدیده های غربی معترض میشود، روی ابعاد ضد ملیتی آن متمرکز است ، وقتی استکبار ستیزی اش را میخواهد توجیه کند آن را روی ابعاد ضدمنافع ملی اش بازتفسیر و موجه سازی میکند و دیگر سخن از ارتش مکتبی و بسط الگوی عدالت علوی و اخلاق فاضله ی انسانی الهی تکیه نمی‌کند؛ در تلویزیون اش یک شب برنامه ی حجاب و عفاف میگذارد فردا در برنامه هایی با الگوی عصر جدید ، استندآپ کمدی و رقص ورزشی و شوی خودنمایی و بدن نمایی زنان و... راه می اندازد. متاثر از این رویکرد متاسفانه قشری مآبی و مناسک زدگی و عدم توجه به احیای فرائض و دینمداری به عنوان برنامه ی جامع الاطراف مسلط بر جمیع شئون رفتاری و تحلیلی ( لااقل به عنوان یک پیشفرض مورد قبول ذهنی) در حال رشد در بدنه ی مذهبیون انقلابی به عنوان سرریز عملکرد حاکمیت شده چیزی که از نظر جامعه شناختی شاید تعبیر به دینداری موزائیکی و جزء المسئله ای از آن بشود. یعنی به تبع ذهنیت القایی از الگوی توسعه ی مدرن ، دین به عنوان یک بخشی از سنت زیسته و هویت جمعی و واجد کارکرد تسکین بخشی به آلام عارضی و یک عرفِ مقبولِ اجتماعی ، بایستی مورد تاکید و توجه باشد و نه بیشتر! این نگاه کجا و نگاه تئوری اداره ی بشر از گهواره تا گور و برنامه ی جامع سعادت معنوی و مادی ، اخروی و دنیوی و سبیل اقوم و صراط مستقیم کجا؟ یک روندی که کم کم ذهن ها آماده شود برای سبک نوینی از دینداری مدرن و متسالم و هماهنگ با این ذوائق عرفی در عصر ظلمانی عسرت بشری... النهایه بگویند دین هم بخشی از این زیست همگانی است که بالاخره کارکرد خودش را بازی کند. بالاخره باید به ناچار تحملش کنیم... این نظرگاه به میزان و کمیت و کیفیت دستگاه های کنونی کشور هم بستگی ندارد ، چقدر از افراد متدین وجود دارند که در فلان کارگروه و ستاد و شورای عالی و... مشغول فعالیتند ولی نرم افزار فکری و سیستمی آنها عوض شده است ، این سیستم به دینِ حاکمِ مرجعِ سیاستگذاری، قانونگذاری و تصمیم سازی توجهی ندارد. دانشجویان به ظاهر مومن و مذهبی اش همان درس ها و متد ها و مبانی غربی را در فکرِ پیاده سازی دارند و عملا دین و منظومه ی شریعت یک زینت المجالس و گذرنامه ی مشروعیت ساز سیاسی است. ♦️البته هنوز نیروهایی وجود دارند که در داخل این پیکره ی بیمار مشغول مقاومت اند و دینمداری را در راس حرکت خود قرار داده اند ولی در برابر" لشکرِ علوم انسانی غربی خوانده ی ظاهر الصلاح " که به نظرشان ایده های حدیدی برای تمشیت امور و حکمرانی نوین "ترجمه ای" دارند تحت فشار بسیارند و سرانجام این کشاکش و بسامد آینده ی قابل پیش بینی ای را در کوتاه مدت به دست نمیدهد. 👈👈بر این اساس من مواجهه ی فرهنگی و ایدئولوژیک جمهوری اسلامی را در سالهای پس از انقلاب خصوصا دهه اخیر به یک تشبیه میکنم که مورد حمله واقع شده ولی با خود محاسبه میکند که در صورت مقاومت ، عده ای از سربازانش کشته میشود لذا درب قلعه را باز میکند تا ضربه نخورد و اسمش را میگذارد مصلحت و تساهل هوشمندانه ! چیزی که از آن به استراتژی تعبیر میشود و نظام حاکمه ما دقیقا در معرض این تهدید واقع شده و مدینه فاضله ی آرمانهایش در شعله های غفلت وی میسوزد ! حسبُنا الله و علیه توکلنا ✅ کانال مبارزه با نفوذ و فساد و فحشا https://eitaa.com/mabnoof
🔍❓طیف و مراتب امر به معروف و نهی از منکر در بیان مرحوم آیت الله مصباح یزدی(ره) : 🔹1. احساس قلبى : هنگامى كه در روایات شریفه مراتب امر به معروف و نهى از منكر را بررسى مى‌كنیم، اولین مرتبه این وظیفه ـ به خصوص نهى از منكر ـ انكار به قلب است، یعنى زمانى كه انسان گناه، زشتى و انحرافى را در جامعه مى‌بیند، در دل خود آن را تقبیح كرده و احساس ناراحتى كند؛ این اولین مرتبه نهى از منكر است. 🔹2. اظهار ناراحتى : بر اساس آنچه در روایات آمده، در مرتبه بعد انسان باید ناراحتى خود را در چهره ظاهر كند. وقتى انسان در جامعه با كار زشتى روبرو مى‌شود و گناهى را مى‌بیند، باید علاوه بر انكار درونى، ناراحتى و اشمئزاز خود را با اخم و در هم كشیدن چهره اظهار كند. در روایتى وارد شده كه، اگر كسى با گناهى مواجه شد و پیشانى خود را در هم نكشید، و اخم نكرد، آن پیشانى در آتش جهنم چروكیده خواهد شد. پس مرتبه دوم این است كه بعد از انكار به قلب، اثر انكار قلبى در چهره ظاهر شود. 🔹3. اظهار به زبان : مرتبه سوم، به زبان آوردن و تذكر دادن است، كه خود مراتبى دارد. در مرحله اول، چنان كه شرایط مناسب بود و زمینه هاى لازم براى تأثیرگذارى وجود داشت، با زبانى لیّن و نرم، معروف و منكر را تذكر بدهد؛ و اگر تذكر با زبان لیّن اثر نداشت، در مرحله بعد، باید با لحنى شدیدتر، از منكر جلوگیرى كرد. 🔹4. برخورد فیزیكى : اگر تذكر شفاهى در فرد خاطى اثر نكرد، مرحله بعد، برخورد فیزیكى است. این مرتبه دیگرى از امر به معروف و نهى از منكر است كه اگر امر به معروف و نهى از منكر به صورت تذكر و برخورد لفظى اثر نكرد و شرایط مناسبى وجود داشت و امر به معروف و نهى از منكر برخورد فیزیكى مى‌طلبد، باید این برخورد انجام پذیرد. البته در جامعه اسلامى كه دولت و حكومت اسلامى وجود دارد، برخورد فیزیكى باید از طرف مقامى رسمى، و با مجوز رسمى انجام شود. 🔹۵. جهاد : به طور كلى همه انواع جهاد، از مصاديق امر به معروف و نهى از منكر است. حتى جهاد ابتدائى كه يك جهادى روشنگرانه است و هدف آن از بين بردن موانع هدايت مردم است، آن هم در واقع نوعى امر به معروف است؛ زيرا در جهاد ابتدائى، جامعه به آنچه حق است، وادار شده، و به سوى راه صحيح هدايت مى‌گردد. هم چنين جهادى كه به عنوان دفاع است، نيز نوعى نهى از منكر است؛ زيرا جهاد دفاعى، براى اين است كه حق در جامعه باقى مانده و محكوم به كفر، انحراف و ضلالت نشود. يكى ديگر از اقسام جهاد، جهاد با اهل بغى يا جهاد بغات است، ـ بُغات كسانى هستند كه در داخل كشور اسلام دست به آشوب و كشتار مى‌زنند و بايد با آن ها جنگيد ـ كه اين نيز يكى ديگر از مصاديق نهى از منكر است. زيرا با فسادى كه در اثر آشوب اخلال گران در جامعه به وجود مى‌آيد، مبارزه مى‌كند و جلوى آن را مى‌گيرد. 🔹6. حركت شهادت طلبانه : گاهى ممكن است در جامعه دولت اسلامى قوى، كه بتواند جلوى فساد ـ اعم از فساد در عقيده و يا فساد در عمل ـ را بگيرد، وجود نداشته باشد، يا اصلا دولت كفر حاكم باشد و يا اگر كسانى به نام دولت اسلامى حكومت مى‌كنند، در واقع اهل نفاق هستند، يعنى عناصرى از نفاق در ميان آن ها وجود دارد، و امكان اين كه دستگاه حاكمه وظيفه امر به معروف و نهى از منكر را انجام بدهد نيست، و افرادى كه در جامعه براى اصلاح امور و جلوگيرى از فساد اقدام به امر به معروف و نهى از منكر مى‌كنند، آن قدر توانايى ندارند كه بتوانند بر حاكمان قدرتمند و زورمدار پيروز شده و حق را اعمال كنند؛ در اين جا ممكن است اين افراد در انجام اين فريضه چنان حركتى راانجام دهند، كه به خاطر آن مظلومانه به شهادت برسند و شهادت مظلومانه ايشان باعث بقاى اسلام شود. اين همان كارى است كه مصداق اتمّ آن حركت ابى عبدالله الحسين(عليه السلام) است... اين امر به معروف و نهى از منكر تنها به اخم كردن، يا به تذكر زبانى، و يابه يك حركت فيزيكى محدود نشد، بلكه حركتى بود با شكوه، عظمت، و عمقى كه تاريخ را متحول كرد، و تا جامعه انسانى باقى است، آثار آن باقى خواهد ماند. البته چنين مصاديقى ـ مخصوصاً در حد اعلاى آن كه براى سيدالشهداء(عليه السلام) واقع شد ـ به ندرت اتفاق مى‌افتد 📚 منبع : کتاب آذرخشى دیگر از آسمان كربلا ✅ کانال مبارزه با نفوذ و فساد و فحشا https://eitaa.com/mabnoof
بخش کوچکی از پاسخ های مردم به توئیت خائنانه ی در توئیتر ✅ کانال تحلیلی مبنوف (مبارزه با نفوذ و فساد و فحشا) https://eitaa.com/mabnoof
توئیت هشداردهنده ی یک فعال توئیتری در تهران ✅ کانال تحلیلی مبنوف (مبارزه با نفوذ و فساد و فحشا) https://eitaa.com/mabnoof
مهلت دادن به اسرائیل، اشتباه است من باید با کمال تأسف عرض کنم که یک اشتباه دولتها و ملتهای اسلام، و خصوصاً دولتها و ملتهای عرب کردند؛ و یک اشتباه هم در ایران ما کردیم. اشتباهی که همه مسلمین، خصوصاً ملتها و دولتهای عرب کردند این بود که مهلت دادند که اسرائیل و اغراض شخصیه دولتها مانع شد از اینکه صدای اسرائیل را در همان اول خفه کنند و نگذارند قدرت پیدا بکند. و مع الأسف به نصیحتهای ما که در طول بیست سال یا قدری کمتر فریاد زدیم و آنها را دعوت کردیم به اتحاد بر ضد اسرائیل، اغراض مانع شد از اینکه اجابت کنند. مهلت دادند تا اینکه مطلب به اینجا رسید که الآن دست تعدی او دراز شده است، و جنوب لبنان را به آتش می‌کشد و فلسطین را می‌خواهد عقب بزند، و ما گفته ایم مکرر که اسرائیل - این جرثومه فساد - اکتفا به قدس، اکتفا به بیت المقدس، نخواهد کرد. و اگر مهلت داده شود، تمام دوَل اسلامی در معرض خطر است. اشتباه سابق باید جبران بشود به اتحاد مسلمین و تشکیل «حزب مستضعفین» بر ضد مستکبرین - که در رأس آنها امریکای جانی است، و نوکر بسیار فاسد او که اسرائیل است. این اشتباه دوَل اسلامی و اعراب خصوصاً بود و باید جبران کنند این اشتباه را، و در پیشگاه خدای تبارک و تعالی توبه کنند. اگر انقلابی عملی شده بود، فتنه انگیزان به جای خود می‌نشستند و اما اشتباهی که ما کردیم این بود که به طور انقلابی عمل نکردیم و مهلت دادیم به این قشرهای فاسد، و دولت انقلابی و ارتش انقلابی و پاسداران انقلابی، هیچ یک از اینها عمل انقلابی نکردند و انقلابی نبودند. اگر ما از اول که رژیم فاسد را شکستیم و این‌ سد بسیار فاسد را خراب کردیم، به طور انقلابی عمل کرده بودیم، قلم تمام مطبوعات را شکسته بودیم و تمام مجلات فاسد و مطبوعات فاسد را تعطیل کرده بودیم، و رؤسای آنها را به محاکمه کشیده بودیم و حزبهای فاسد را ممنوع اعلام کرده بودیم، و رؤسای آنها را به سزای خودشان رسانده بودیم، و چوبه‌های دار را در میدانهای بزرگ برپا کرده بودیم و مفسدین و فاسدین را درو کرده بودیم، این زحمتها پیش نمی‌آمد. من از پیشگاه خدای متعال و از پیشگاه ملت عزیز، عذر می‌خواهم، خطای خودمان را عذر می‌خواهم. ما مردم انقلابی نبودیم، دولت ما انقلابی نیست، ارتش ما انقلابی نیست، ژاندارمری ما انقلابی نیست، شهربانی ما انقلابی نیست، پاسداران ما هم انقلابی نیستند؛ من هم انقلابی نیستم. اگر ما انقلابی بودیم، اجازه نمی‌دادیم اینها اظهار وجود کنند. تمام احزاب را ممنوع اعلام می‌کردیم. تمام جبهه‌ها را ممنوع اعلام می‌کردیم. یک حزب، و آن «حزب الله»، حزب مستضعفین. هشدار به قشرهای فاسد و من توبه می‌کنم از این اشتباهی که کردم، و من اعلام می‌کنم به این قشرهای فاسد در سرتاسر ایران که اگر سرجای خودشان ننشینند، ما به طور انقلابی با آنها عمل می‌کنیم. مولای ما، امیرالمؤمنین - سلام الله علیه - آن مرد نمونه عالَم، آن انسان به تمام معنا انسان، آنکه در عبادت آنطور بود و در زهد و تقوا آنطور و در رَحم و مروت آنطور و با مستضعفین آنطور بود، با مستکبرین و با کسانی که توطئه می‌کنند شمشیر را [می‌کشید و] می‌کشت. هفتصد نفر را در یک روز - چنانچه نقل می‌کنند - از یهود بنی قُرَیْضَه - که نظیر اسرائیل بود و اینها از نسل آنها شاید باشند - از دم شمشیر گذراند! خدای تبارک و تعالی در موضع عفو و رحمتْ رحیم است. و در موضع انتقام، انتقامجو. امام مسلمین هم اینطور بود، در موقع رحمت، رحمت؛ و در موقع انتقام، انتقام. ما نمی‌ترسیم از اینکه در روزنامه‌های سابق، در روزنامه‌های خارج از ایران، برای ما چیزی بنویسند. ما نمی خواهیم وجاهت در ایران، در ...، در خارج کشور پیدا بکنیم. ما می‌خواهیم به امر خدا عمل کنیم، و خواهیم کرد. أَشِدَّاءُ عَلَی الکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ. (1) این توطئه گرها در صف کفار واقع هستند. این توطئه گرها در کردستان و غیر آن در صف کفار هستند، با آنها باید با شدت رفتار کرد. دولت با شدت رفتار کند، ژاندارمری با شدت رفتار کند؛ ارتش با شدت رفتار کند. اگر با شدت رفتار نکنند، ما با آنها با شدت رفتار می‌کنیم. ما با خود همینها، با خود همینها که مسامحه بکنند، اگر مسامحه بکنند، با شدت رفتار می‌کنیم. مسامحه حدودی دارد، جلب وجاهت حدودی دارد. مصالح مسلمین را نمی‌گذارند به این امور از بین برود. دادستان انقلاب موظف است مجلاتی که بر ضد مسیر ملت است و توطئه‌گر است تمام را توقیف کند، و نویسندگان آنها را دعوت کند به دادگاه و محاکمه کند. موظف است کسانی که توطئه می‌کنند و اسم «حزب» روی خودشان می‌گذارند، رؤسای آنها را بخواهد و آنها را محاکمه کند. ما باز تا چندی مهلت می‌دهیم به این قشرهای فاسد؛ و این اعلام آخر است و اگر چنانچه در کار خودشان تعدیل نکنند و به ملت برنگردند و دست از توطئه‌ها برندارند، خدا می‌داند انقلابی عمل می‌کنم. منبع: صحیفه امام خمینی » جلد 9 » صفحات 281-282-283
می‌آیم تهران و رؤسایی که مسامحه می‌کنند با آنها انقلابی عمل می‌کنم. قشرهایی از ارتش که اطاعت از بالاترها نمی‌کنند و امر آنها را اطاعت نمی‌کنند باید بدانند که من با آنها اگر آمدم، انقلابی عمل می‌کنم. عذرها را کنار بگذارید! بروید فاسدها را سرکوب کنید، بروید توطئه گرها را سرکوبی کنید؛ مسامحه نکنید! دولت مسامحه نکند، ارتش مسامحه نکند، ژاندارمری مسامحه نکند؛ پاسداران مسامحه نکنند. صحیفه امام خمینی » جلد 9 » صفحه 283 ✅ کانال تحلیلی مبنوف (مبارزه با نفوذ و فساد و فحشا) https://eitaa.com/mabnoof
🔆 فتاوی مقام معظم رهبری درباره امر به معروف و نهی از منکر: امر و نهی قلبی مقصود از امر و نهی قلبی، اظهار کراهت قلبی است؛ یعنی مکلف باید تنفر و انزجار درونی خود را نسبت به انجام منکر و ترک معروف، آشکار سازد. ٢. امر و نهی زبانی مکلف باید تارکِ معروف یا عامل ِمنکر را با زبان، امر و نهی کند. در این مرتبه اگر احتمال دهد با موعظه و نصیحت و گفتار ملایم، اثر حاصل می شود، باید به همین مقدار اکتفا کند و تجاوز از آن جایز نیست؛ همچنانکه اگر ترک منکر یا اقامۀ معروف، متوقف بر گفتار شدید و غلیظ یا تهدید باشد، باید طبق آن عمل کند. ٣. امر و نهی عملی امر و نهی با استفاده از قدرت عملی، مقصود از این مرتبه این است که مکلف باید با اِعمال قدرت و رفتار عملی، متخلف را از انجام منکر و ترک معروف باز دارد توجه داشته باشید که در زمان برپایی حکومت اسلامی امر و نهی عملی، وظیفه حکومت است نه افراد. ملاحظه: هنگام امر و نهی، ترتیب مراحل فوق باید رعایت شود؛ یعنی تا زمانی که مرتبۀ اول مؤثر است، به کار بردن مراتب بعدی جایز نیست به عنوان مثال امر و نهی زبانی، مراتب دارد؛ در صورتی که در سخن نرم، احتمال اثر باشد، جایز نیست که آمر و ناهی با سخن تند و خشن، امر به معروف و نهی از منکر کند. رهبر انقلاب : صرف توهم این که موجب بدبینی فاعل منکر یا بعضی از مردم نسبت به اسلام می‌گردد باعث نمی‌شودکه این وظیفه‌ی بسیار مهم ( امر به معروف و نهی از منکر ) ترک شود. ( رساله ی آموزشی ) رهبر انقلاب: در امر به معروف و نهی از منکر شرط نیست که امر و نهی موجب بی‌آبرویی یا کاسته شدن احترام کسی که واجب را ترک کرده و یا فعل حرام را به‌جا آورده باشد نشود، بنابراین اگر در امر به معروف و نهی از منکر شرایط و آداب آن رعایت شود و از حدود آن تجاوز نشود و در عین حال مستلزم بی‌آبرویی یا کاسته شدن احترام کسی که مرتکب خلاف شده شود اشکال ندارد. ( رساله آموزشی ) __________________________________________________ 🖌پ.ن : اگر به این فتاوی توجه کامل بشود ، بسیاری از شبهات مغرضانه و القائات بی جا و سوء مخالفان امر به معروف پاسخ داده خواهد شد. ✅ کانال تحلیلی مبنوف (مبارزه با نفوذ و فساد و فحشا) https://eitaa.com/mabnoof
آنها آزادی را در یک جبهه نگه داشته بودند، و فریاد هم می‌زدند: «آزادزنان و آزادمردان»! همین‌ها مقصودشان بود که اینها آزادند هر کاری می‌خواهند بکنند؛ به هر مرکز فحشایی می‌خواهند بروند. اختناق در یک جبهه دیگر بود؛ برای قلمهایی که اگر می‌خواست کسی یک کلمه راجع به مصالح مملکت بنویسد، راجع به مصالح اسلام بنویسد، اینها آزاد نبود و اختناق بود. الآن هم که ملاحظه می‌کنید، بعضی از قلمها همین جور دارند مشی می‌کنند. وقتی که‌ یک توطئه‌گری را، یک توطئه گرهایی را که فسادشان برای ملت ثابت است، جلویشان را می‌گیرند، فریادشان در می‌آید که‌ای کذا و کذا! اگر جلوی یک فحشایی را بخواهند بگیرند، باز هم صدای این آقایان درمی‌آید که آزادی نیست! لکن اگر کسی بخواهد یک عملی بکند که برای کشورش مفید است، برای آتیه کشورش مفید است، بیمه می‌کند استقلال کشور را، صدایشان درمی‌آید که چرا باید اینطور بشود؟ می‌خواهند سانسور کنند. اشخاصی هستند که سانسورچی هستند با قلمهای خودشان؟ زورشان نمی‌رسد که با عمل بروند جلو بگیرند، با قلمهای خودشان می‌خواهند سانسور کنند! حتی مجلس خبرگان را می‌خواهند سانسور کنند، انتقاد می‌کنند. منبع: صحیفه امام خمینی » جلد 10 » صفحات 358 و 359 لینک منبع: https://farsi.rouhollah.ir/library/sahifeh-imam-khomeini/vol/10/page/358 ✅ کانال تحلیلی مبنوف (مبارزه با نفوذ و فساد و فحشا) https://eitaa.com/mabnoof
در طول این مدتی که این سلسله خبیث در ایران حکومت کردند، یک چیزها آزاد بود؛ هر که هر کاری دلش بخواهد بکند، دخالت در امور مملکتی و دخالت در سرنوشت خود کشور نباشد، هر کاری می‌خواهند بکنند. دامن هم به آن می‌زدند! مراکز فحشا در شهرهای بزرگ، و خصوصاً در تهران از همه جا بیشتر - از مراکز صلاح بسیار بیشتر - بود. می‌گفتند که مشروب فروشی بیشتر از کتابفروشی است! مراکز قمار، مراکزی که مهیا می‌کردند برای اینکه بچه‌ها را به فحشا بکشند، دخترها و پسرها را به فحشا بکشند، اینها آزاد. دامن هم به آن می‌زدند؛ وسائل هم برایش فراهم می‌کردند؛ تبلیغات هم از همه طرف می‌کردند. از تلویزیون تبلیغ می‌کردند. از رادیو تبلیغ می‌کردند. از مجلات از روزنامه‌ها تبلیغ می‌کردند. گفته‌هایشان اینطور بود؛ نطقهایشان اینطور بود. این تبلیغات آزاد بود، و جوانهای ما را فاسد کرد، لکن یک قلم که بتواند یک کلمه راجع به گرفتاریهای ملت بنویسد آزاد نبود. یک زبان که بتواند یک کلمه راجع به مقدرات مملکتش صحبت بکند آزاد نبود. اگر یک کلمه برخلاف آن چیزی که آنها دلشان می‌خواست از کسی صادر می‌شد، سرنوشتش به دست ساواک بود و به آن بساط. منبع: صحیفه امام خمینی » جلد 10 » صفحه 358 لینک منبع: https://farsi.rouhollah.ir/library/sahifeh-imam-khomeini/vol/10/page/358358 ✅ کانال تحلیلی مبنوف (مبارزه با نفوذ و فساد و فحشا) https://eitaa.com/mabnoof
آنچه که بعد از انقلاب بر شما معلمین و بر همه قشرهایی که سمت تعلیم و تربیت را دارند وظیفه است، و لازم اینکه این مغزهایی که در طول پنجاه و چند سال حکومت جائرانه و سلطه اجانب باید بگوییم غربزده شدند نجات بدهید. اگر بخواهید ملت شما نجات پیدا بکند، نجات ملت در فرهنگ و در دانشگاهها باید طرح بشود. مادامی که ما پیوستگی مغزی داریم به خارج و اجانب، هیچیک از این گرفتاریهایی که شمردید نمی توانیم از زیرش فرار کنیم. رأس همه اصلاحات، اصلاح «فرهنگ» است، و نجات جوانهای ما از این وابستگی به غرب. غرب بسیار چیزهای مفیدی دارد که برای خودش نگه داشته؛ و یک قدری از آنها را صادر کرده است با بسیاری از جنایتها به ممالک شرق. منبع: صحیفه امام خمینی » جلد 10 » صفحه 356 زمان: 4 آبان 1358 / 4 ذی الحجه 1399 لینک منبع: https://farsi.rouhollah.ir/library/sahifeh-imam-khomeini/vol/10/page/356 ✅ کانال تحلیلی مبنوف (مبارزه با نفوذ و فساد و فحشا) https://eitaa.com/mabnoof
شأن فقیه در حکومت اسلامی اسلام دین قانون است. پیغمبر هم خلاف قانون نمی‌توانست بکند، نمی‌کرد هم، البته نمی توانست هم بکند. خدا به پیغمبر می‌گوید که اگر یک حرف خلاف بزنی، رگ و تینت را قطع می‌کنم (1). حکم قانون است. غیر از قانون الهی کسی حکومت ندارد. برای هیچ کس حکومت نیست، نه فقیه، و نه غیر فقیه، همه تحت قانون عمل می‌کنند. مجری قانون هستند همه، هم فقیه و هم غیر فقیه همه مجری قانون‌اند. فقیه ناظر بر این است که اینها اجرای قانون بکنند؛ خلاف نکنند؛ نه اینکه می‌خواهد خودش یک حکومتی بکند، بلکه می‌خواهد نگذارد این حکومتهایی که اگر چند روز بر آنها بگذرد برمی‌‌گردند به طاغوتی و دیکتاتوری، می‌خواهد نگذارد بشود. زحمت برای اسلام کشیده شد، خونهای جوانهای شما در راه اسلام رفت، حالا ما دوباره بگذاریم اساسی [را] که اسلام می‌خواهد درست بکند و زمان امیرالمؤمنین بوده و زمان رسول الله - صلی الله علیه و سلم - بوده، بگذاریم اینها را برای خاطر چهار تا آدمی که دور هم می‌نشینند و پاهایشان را روی هم می‌اندازند، و عرض می‌کنم چای و قهوه می‌خورند و قلمفرسایی می‌کنند؟ مگر ما می‌توانیم اینها را بگذاریم؟ مگر ما می‌توانیم؟ جائز است برای کسی، برای یک مسلمانی که تمام این خونهایی که ریخته شده هدر بدهد و اسلام را بگذارد کنار؟ منبع: صحیفه امام خمینی » جلد 10 » صفحه 353 لینک منبع: https://farsi.rouhollah.ir/library/sahifeh-imam-khomeini/vol/10/page/353 ✅ کانال تحلیلی مبنوف (مبارزه با نفوذ و فساد و فحشا) https://eitaa.com/mabnoof
* 🔰🌐اقامه امر به معروف و نهی از منکر، دستوری مشترک در تمام ادیان توحیدی 🌸 الَّذِينَ يَتَّبِعُونَ الرَّسُولَ النَّبِيَّ الْأُمِّيَّ الَّذِي يَجِدُونَهُ مَكْتُوبًا عِنْدَهُمْ فِي التَّوْرَاةِ وَالْإِنْجِيلِ يَأْمُرُهُمْ بِالْمَعْرُوفِ وَيَنْهَاهُمْ عَنِ الْمُنْكَرِ وَيُحِلُّ لَهُمُ الطَّيِّبَاتِ وَيُحَرِّمُ عَلَيْهِمُ الْخَبَائِثَ وَيَضَعُ عَنْهُمْ إِصْرَهُمْ وَالْأَغْلَالَ الَّتِي كَانَتْ عَلَيْهِمْ ... (🌙 سوره اعراف ، آیه ۱۵۷) 📌ترجمه : همانها که از فرستاده (خدا)، پیامبر «امّی» پیروی می‌کنند؛ پیامبری که صفاتش را، در تورات و انجیلی که نزدشان است، می‌یابند؛ آنها را به معروف دستور می‌دهد، و از منکر باز میدارد؛ اشیار پاکیزه را برای آنها حلال می‌شمرد، و ناپاکیها را تحریم می کند؛ و بارهای سنگین، و زنجیرهایی را که بر آنها بود، (از دوش و گردنشان) بر می‌دارد. ✍ توضیح : و همچنين ظاهر آيه دلالت و يا حد اقل اشعار دارد بر اينكه مساله امر به معروف و نهى از منكر و خلاصه امور پنجگانه‌اى كه رسول خدا در اين آيه به آن امور وصف شده همه از علائمى است كه از آن جناب در تورات و انجيل ذكر شده است، و بر اينكه اين امور از مختصات پيغمبر اسلام و ملت بيضاى او است- و همين طور هم هست- براى اينكه هر چند به شهادت آيه‌( لَيْسُوا سَواءً مِنْ أَهْلِ الْكِتابِ أُمَّةٌ قائِمَةٌ) تا آنجا كه مى‌فرمايد: (وَ يَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَ يَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْكَرِ وَ يُسارِعُونَ فِي الْخَيْراتِ وَ أُولئِكَ مِنَ الصَّالِحِينَ ) ساير امم صالح نيز به وظيفه امر به معروف و نهى از منكر قيام مى‌كرده‌اند... ( 📚 ترجمه تفسیر المیزان، ج ۸ ، ص ۳۶۴) ✅ کانال تحلیلی مبنوف (مبارزه با نفوذ و فساد و فحشا) https://eitaa.com/mabnoof
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صحبت های تکان دهنده و جانسوز همسر شهید مدافع حرم درباره حجاب و پوشش ننگ بر مسئولین و مدیران و فرماندهان و کارگزاران بی عرضه و بی تفاوت و نالایق که فقط به فکر پست و مقام و منصب هستند. و ننگ بر این مردم به ظاهر مذهبی و ریشو و چادری های ضعیف و ساکت و بی تفاوت. ننگتان باد... ننگ و مرگ بر لیبرالیسم و حامیان لیبرالیسم و زنان هرزه و بی حجاب و بی حیا و حامیان آنان. ✅ کانال تحلیلی مبنوف (مبارزه با نفوذ و فساد و فحشا) https://eitaa.com/mabnoof
آقایان، خانم ها، سیاست مداران، سیاست گذاران ، حکمرانان ، مسئولان، کارگزاران، فرماندهان، مدیران، دغدغه مندان! دل نگرانان! فکر می کنید ایران در چه مرحله ای قرار دارد ؟! کتاب : آمریکا مهد دموکراسی و آزادی نوشته ی دکتر سید هاشم میرلوحی انتشارات نشر معارف - صفحه : 23 ✅ کانال تحلیلی مبنوف (مبارزه با نفوذ و فساد و فحشا) https://eitaa.com/mabnoof .
قلمی آزاد است که توطئه‌گر نباشد شما خیال می‌کنید در انقلابات دیگر آزادی می‌دهند؟ آزادی به مردم نمی‌دادند. بعد از انقلاب تمام مطبوعات را جلویش می‌گرفتند؛ تمام مجالس را جلویش می‌گرفتند؛ تمام دستجات را جلویش می‌گرفتند؛ همه را به طور اختناق جلویش می‌گرفتند؛ به اسم اینکه انقلاب است، در انقلاب باید این چیزها بشود لکن این انقلاب اسلامی جلوی هیچ طایفه‌ای را نگرفت و جلوی هیچ قلمی را نگرفت تا چند ماه که معلوم شد که می‌خواهند توطئه کنند. توطئه گرهایی که بر ضد اسلام می‌خواستند توطئه بکنند یک چند نفر را جلویشان را گرفتند که نه، چه بکنید. البته حالا هم یک قلمهای فاسد باز می‌گویند چرا جلوی فلان مجله، چرا فلان مجله. نمی‌دانند اینها که خوب، آن مجله، روزنامه، تمام چیزش از اسرائیل بوده است. اینها توقع این را دارند که اسرائیل هم که در اینجا می‌خواهد توطئه کند نباید جلویش را گرفت! باید آزاد کرد قلم را، قلمْ آزاد! قلمی آزاد است که توطئه‌گر نباشد. قلمی آزاد است، روزنامه‌ای آزاد است، که نخواهد این ملت را به عقب و به تباهی بکشد. این قلمها، همان سرنیزه سابق است که می‌خواهند ملت را به تباهی بکشند، البته ملت تحمل نمی‌کند که جوانهایش را داده، حالا چهار نفر پشت میز نشین و بالا نشین بنشینند و طرح بدهند و درست بکنند و بگویند که قلمها آزاد نیست؛ چه آزاد نیست؟ کدام قلمها آزاد نیست؟ قلمهای فاسد نباید آزاد باشد. الآن هم فاسدهاشان خیلیهایشان آزادند، مِنْ جمله همین قلمهایی که می‌گویند چرا آزاد نمی‌گذارید. اینها هم‌ الآن توطئه‌گر هستند. در هر صورت، شما مطمئن باشید. با دل محکم، با مشت گره کرده و محکم، به جلو بروید. و شما پیروزید. اما شرط این است که آن نهضت به همان وضعی که آمد، به همان قدرتی که آمد، حفظش کنید. حالا هی نروید سراغ اینکه من چیزی ندارم؛ توی اداره مثلاً جای من کمتر از کسی است. اینها چیزهای بعد از انقلاب است؛ یعنی یک بیماری بعد از انقلاب است، بیماریهای بعد از انقلاب؛ مضر است. و آن توجه کردن به اینکه حالا من چه باید داشته باشم ندارم؛ مثلاً من باید مقامم چه باشد نیست. منبع: صحیفه امام خمینی » جلد 10 » صفحه 351 لینک منبع: https://farsi.rouhollah.ir/library/sahifeh-imam-khomeini/vol/10/page/351 ✅ کانال تحلیلی مبنوف (مبارزه با نفوذ و فساد و فحشا) https://eitaa.com/mabnoof
این مسجدها را سنگر قرار بدهید برای اسلام. در صدر اسلام، از این مسجدها همه چیز بیرون می‌رفت؛ مسجد محل قضاوت بود، مسجد محل چه بود، مسجد محل بسیج بود. بسیج سپاه بود، این مسجدها را باید شما محکم نگه دارید. نگویند به شما که دیگر مسجد می‌خواهیم چه کنیم؛ ما انقلاب کردیم؛ ما انقلاب کردیم مسجد درست کنیم. ما برای خدا انقلاب کردیم. شما، ملت ما انقلاب کرده است و از زبان ملت است که «جمهوری اسلامی». جمهوری اسلامی باید همه چیزش اسلامی باشد. این مساجد سنگرهای اسلام است. محراب محل حرب است. اینها سنگرند برای اسلام. حفظ کنید اینها را. گول نخورید از این اشخاصی که می‌خواهند بازی بدهند که «آقا شما چکار دارید به این کارها، دارند خودشان می‌کنند!». منبع: صحیفه امام خمینی » جلد 15 » صفحه 14 لینک منبع: https://farsi.rouhollah.ir/library/sahifeh-imam-khomeini/vol/15/page/14 ✅ کانال تحلیلی مبنوف (مبارزه با نفوذ و فساد و فحشا) https://eitaa.com/mabnoof
‍🖋 درباره‌ی مذهبی صورتی چنان‌چه در حافظه‌ی تاریخیِ متدینینِ ایرانِ اسلامی وجود دارد؛ در سال‌های پس از وقوع انقلاب اسلامی ایران، هنگامی که از یک بانوی مذهبیِ مکتبی سخن به میان می‌آمد، بانوی متینِ باوقارِ پاک‌دامنی تداعی می‌شد که با جدیّت و متانت و حیا در جامعه حضور می‌یافت، آدابِ برخورد با نامحرم را می‌دانست و منطبق بر شریعت عمل می‌کرد. پس از آن‌که هجمه‌های گوناگونِ فرهنگیِ غرب و خط اباحه‌گری و لیبرالیسمِ داخلی و خارجی، در پِیِ وارد کردنِ ضرباتی بر پیکره‌ی انقلاب اسلامی برآمدند؛ قشری نوظهور از "مذهبی"ها پدید آمدند که مذهبی صورتی نام گرفتند. قشری که همان منویاتِ طاغوت را، حال با ظاهری مذهبی پیش می‌بَرَند. با دوربینی در دست، در کتاب‌فروشی‌های به اصطلاح مذهبیِ خیابان انقلاب جولان می‌دهند و با پوششِ "بحث در مورد مذهب و انقلاب و اسلام و ..."، با نامحرمِ "ریشو" اختلاط می‌کنند؛ فهمی از مکتب و مبارزه‌ی عظیمِ حاج قاسم ندارند، اما پیکسلِ او را بر کیفِ خود قرار می‌دهند و معتقدند که "بی‌حجاب‌ها نیز دختران حاج قاسم هستند"؛ در اینستاگرام، به دنبالِ دیده‌شدنِ خود و لایک‌گرفتن هستند و کالاهای "بازار مد چادر و روسری" را تبلیغ می‌کنند؛ هفت من آرایش می‌کنند و چادرِ "لاکچری" بر سرشان می‌گذارند؛ در کافه‌های "مذهبی" جولان می‌دهند و سلفی می‌گیرند و مسرور و سرخوش هستند که "اجتماعی" شده‌اند؛ اگر پا بدهد برای نامحرم عشوه‌گری می‌کنند و در نهایت به خودشان افتخار می‌کنند که "همه چیز" را با هم دارند: هم خدا را و هم خرما را. واقعیت اما عکسِ این توهم است؛ مذهبی صورتی، هیچ چیز ندارد. بی‌همه‌چیز است. چرکِ محض است که در پوشش مذهب، فرامینِ طاغوت را اجرایی می‌کند. اصلِ عشوه‌گری، اصلِ دیده‌شدن، اصلِ اختلاط با نامحرم، اصلِ فردگرایی و "به من چه، به تو چه"های لیبرالی را می‌پذیرد؛ اما با پوششی مذهبی آنان را مزین می‌کند. مذهبیِ صورتی، چادر را نه برای آن‌که شریعت اجرا شود و یا عفت و حیا تقویت گردد؛ بل‌که چادرِ "مدِ روزش" را برای آن روی سر می‌گذارد که در نظر دیگران "زیبا" به نظر برسد و خود را مانند کالا عرضه کند: همان شیء‌واره‌گی و همان کالاانگاری‌ای که در غربِ مدرن بازتولید می‌شود. مذهبی صورتی، بادی به هر جهت است و در عمل، آگاهانه یا ناآگاهانه پیش‌برنده‌ی فرامینِ طاغوت است که نرم‌نرمک، اندیشه‌های لیبرالی را در سطوح مذهبیِ جامعه رسوخ می‌دهد؛ پیش‌رانِ خط اباحه‌گری با پوشش مذهبی و جاده‌صاف‌کن و بسترگستر فساد و فحشای کافران و فاجران است. نهایتِ منطقیِ انگیزه‌ی چنین رویکردی آن است که به انقلاب اسلامی ضربه زَنَد و ایستاری در برابرِ حرکت جوهریِ انقلاب اسلامی ايران شَوَد؛ بایسته و شایسته است که با افشا و نقد بی‌رحمانه‌ی چنین رویکردی، آن را از عاملیت بازداشت. 📜 منبع: کانال تلگرامی انقلاب‌نوشت ✅ کانال تحلیلی مبنوف (مبارزه با نفوذ و فساد و فحشا) https://eitaa.com/mabnoof
فرآیند جهانی‌سازی و انگاره‌های مدرن (طاغوت)، همگی دست به دست هم داده‌اند تا انقلاب اسلامی ایران را به زانو درآورَند و ایستاری در برابر حرکت آن باشند. یکی از این کارشکنی‌ها در برابرِ غیرت مردانه صورت گرفته است. طاغوت در پِیِ آن است تا مردانگی را در این سرزمين از بین ببرد و مردان آن‌را بی‌غیرت، بی‌ناموس، ذلیل در برابر فواحش، سست، بی‌اراده، بی‌تحکم، اخته و اباحه‌گر بار بیاوَرَد. ✅ کانال تحلیلی مبنوف (مبارزه با نفوذ و فساد و فحشا) https://eitaa.com/mabnoof
کانال تحلیلی مبنوف
#کلام_امام قلمی آزاد است که توطئه‌گر نباشد شما خیال می‌کنید در انقلابات دیگر آزادی می‌دهند؟ آزادی
رسانه های فاسد و پورنوکرات شرق و انتخاب و سایر رسانه های همسو با آنان و همین‌طور جناب آقای پزشکیان بدانند: به بیان صریح و شفاف و واضح حضرت امام خمینی ره ، قلمی آزاد است که توطئه‌ گر نباشد. قلمی آزاد است که نخواهد ملت را به عقب و تباهی بکشاند. بنا به فرمایش حضرت امام خمینی ره ، قلم های فاسد نباید آزاد باشند جناب آقای دکتر پزشکیان . ما جوانان حزب اللهی این قلم های فاسد را خواهیم شکست. ما جوانان حزب اللهی اجازه ی اظهار وجود با صاحبان رسانه ها و قلم های فاسد نخواهیم داد. رسانه های فاسد و پورنوکرات و لیبرال های اطراف جناب آقای پزشکیان (بویژه محمد فاضلی، جواد ظریف ، قائم پناه و امثالهم) بدانند شاید شاید بتوانید با بازی کثیف تان جلوی ادامه ی طرح نور پلیس را در مبارزه با فحشاگری و برهنگی و ولنگاری و هرزگی را بگیرید... اما هیچ‌گاه نخواهید توانست جلوی اقدام جوانان حزب اللهی و انقلابی پیرو حضرت امام خمینی ره و عاملان به بند میم وصیت نامه و فتوای ایشان را بگیرید. در مقابل مردم متدین و مومن و مسلمان ‌ انقلابی ایران ، شکست خواهید خورد سرمایه دارانِ فحشاپرست و فحشاگر و پورنوکرات. ✅ کانال تحلیلی مبنوف (مبارزه با نفوذ و فساد و فحشا) https://eitaa.com/mabnoof