eitaa logo
«مبسا»
5.4هزار دنبال‌کننده
44.8هزار عکس
27.9هزار ویدیو
215 فایل
☫شبکه اطلاع رسانی مبسا☫ #شهروند_خبرنگار گزارش های مربوط به منطقه خودتون رو جهت انعکاس سریعتر، به ادمین کانال بفرستید 👇 @MABSAA_ADMIN
مشاهده در ایتا
دانلود
⬅️ فشار رژیم اسراییل به جولانی برای ورود به جنگ لبنان شدت بسیار یافته است. رژیم، برای فشار بیشتر به حزب‌الله در رزم زمینی روی نیروهای جولانی حساب کرده است. مطابق توافق ایران و امریکا رژیم مکلف به توقف عملیات نظامی در لبنان است و به دنبال پوشش جدیدی برای تجاوز خود می‌گردد. ⬅️ گزارش‌های اطلاعاتی نشان می‌دهد رژیم اسراییل حملات خود در غزه را بر حذف یک ‘هدف بسیار خاص’ متمرکز کرده است. ــــــــــــــــــــ ☫ شبکه اطلاع‌رسانی ☫👇 https://eitaa.com/joinchat/2186019202C7807d4a989 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
🔻بسم الله الرحمن الرحیم ساعاتی قبل بدون اطلاع و هماهنگی با جمهوری اسلامی ایران از طرف برخی مراجع مسیر جدیدی برای تردد کشتی‌ها در تنگه هرمز اعلام شده که این مسیر غیر قابل قبول و کاملاً خطرناک است. ➕در مورد عمان هشدار داده بودیم. اصولاً حساب کردن روی کشوری که شیشه عمرش چه جانی و چه حکومتی دست آمریکاست شوخی است حتی اگر بهترین دوست هم باشد، چاره‌ای جز تمکین ندارد. حالا کم‌کم سایر طرح و نقشه‌هایی که تیم ترامپ در تفاهم‌نامه گنجانده یکی یکی رو میشود. تا به حال فشار به قطر برای تخصیص منابع ایران به خرید سویای آمریکایی و فشار به عمان برای اعلام مسیر جدید از آبهای خود و همکاری با اسراییل برای ادامه اشغال لبنان و ناقض سه بند از آن پنج بند ابتدایی آشکار شده. تا بقیه بندها را چطور حیله کرده باشد. تمام ماجرا نقشه‌ای است برای: ۱. ایجاد تنفس نفتی و تسلیحاتی و گذر از مقطع زمانی فعلی ۲. آماده‌سازی طرح‌های نظامی برای اهداف جدید تصاحب اورانیوم ها و ممانعت از بسته شدن مجدد تنگه و تقویت بانک اهداف و زمینه‌سازی این بار ورود موفق تروریستها به همراه آشوب داخلی یک معتاد به قمار هیچوقت بازی را نیمه رها نمی‌کند و ترامپ قمارباز قهار معتاد به قماری است. پ‌ن: دست نیروهای نظامی برای برخورد نظامی بسته است. باید راه حل دیگری پیدا کرد. مثلاً شناورهای بدون سرنشین سرگردان یا مین ریزی از فاصله امن. آمریکا برای مرحله دوم و ورود ناوهای خود و شرکای اروپاییش هم قدم به قدم با بهانه یا طبق نقشه از قبل، برنامه ریزی کرده است. @mabsaa
🔻قیمت نان در تهران ناگهان دوبرابر شد قیمت انواع نان در تهران از عصر روز گذشته افزایش یافت و نرخ‌های جدید در دستگاه‌های نانوایی‌ها اعمال شد. بر اساس گزارش‌ها، قیمت هر عدد نان لواش به ۲۷۰۰ تومان، بربری به ۱۰ هزار تومان و سنگک به ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است. این در حالی است که وزیر جهاد کشاورزی دو روز پیش اعلام کرده بود افزایش قیمت نان در دستور کار دولت نیست و به‌جای آن، انتقال یارانه نان به خانوارها و افزایش کالابرگ دنبال می‌شود. ➕احتمالا و به طور خیلی با معنایی از این هفته روزنامه ها و تریبون های دولتی پر میشه از اینکه مشکل نان خوردن ما هم به گندم آمریکا و ترامپ وصله ــــــــــــــــــــ ☫ شبکه اطلاع‌رسانی ☫👇 https://eitaa.com/joinchat/2186019202C7807d4a989 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
هدایت شده از مبسا+
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اللهم الرزقنا زیارت الاربعین ❤️‍🩹 : ))
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از مبسا+
5.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚩 آه از آن ساعتی که با تن چاک چاک ... 🏴 فرا رسیدن عاشورای حسینی تسلیت باد...