eitaa logo
"آموزش مداحی مداح وب"
2.8هزار دنبال‌کننده
143 عکس
211 ویدیو
2 فایل
لینک نصب نرم افزارآموزش مداحی https://myket.ir/app/ir.dorweb.madahweb سایت آموزش مداحی(مداح وب) www.madahweb.com @moodares12 آیدی مدرس سیدصالح حسینی
مشاهده در ایتا
دانلود
15.69M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 کلیپ کلاس آموزش مداحی بسیج مداحان(چهارمحال بختیاری) مورخ۹۵/۱۲/۱۰سه شنبه 📤دانلودباکیفیت خوب ✅آموزش ردیف آوازدشتی (قسمت سوم) 🔶اجرای شعرروضه درقالب ردیف دشتی درآمداول: گوشه ی چادر تو تا که به در میگیرد مرتضی پشت سرت دست به سر میگیرد درآمددوم: توفقط فضه بیا فاطمه را زود ببر چون که دارد دَم در معرکه در میگیرد 💢توضیح وتمرین آموزش ونکات مهم: درقسمت اول درآمداول ودوم ردیف دشتی راباهم کارکردیم ودرقسمت دوم هم همین درامدهارادرقالب شعرمناجات کارکردیم ،اما دراین جلسه ازآموزش ردیف دشتی درامداول ودم رادرقالب شعرروضه حضرت زهراسلام الله علیها برای شمادرکلاس اجراکردم ،وتقاضادارم به ماننددوقسمت قبل این قسمت روهم کارکنیدتا بافضاوحال وهوای ردیف دشتی درقالب مداحی بخصوص درروضه بیشترآشنابشید به نوع تحریرها،مکث ها،کشش ها دراجرای شعرمرثیه دقت کنید 🔺ان شاالله منتظرقسمت چهارم واجرای ردیف دشتی درقالب مدح (مصیبت)باشید 👤مدری کلاسهای آموزس مداحی درکشور: «سیدصالح حسینی» 🔰(تدریس درشهرستانهابدون دریافت هزینه) 09366087589 🌐 www.madahweb.com 🆔 eitaa.com/madahweb ❌نصب فوری❌ (نرم افزار آموزش مداحی مداح وب) https://myket.ir/app/ir.dorweb.madahweb
21.43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 کلیپ کلاس آموزش مداحی بسیج مداحان(چهارمحال بختیاری) مورخ۹۵/۱۲/۱۰سه شنبه 📤دانلودباکیفیت خوب ✅آموزش ردیف آوازدشتی (قسمت دوم) 🔷اجرای شعرمناجات درقالب آوازدشتی درآمداول: رو به گردانی ز من دنیا جهنم می شود روزی ما روز و شب اندوه و ماتم می شود درآمد دوم: پلک هایت باز کن درهای رحمت را نبند بی نگاه تو دل ما خانه ی غم می شود 🔶توضیح آموزش وتمرین: درقسمت اول اموزش ردیف اوازدشتی کلیپ تصویری درآمداول ودرامددوم آوازدشتی راخدمتتان ارسال کردم وقرارشدپس ازتمرین شماعزیزان قسمت دوم اموزش ردیف دشتی اینباردرقالب (شعرمناجات)را ارسال کنم تاخوب بالحن ردیف دشتی ودرآمداول دودم درشعرمناجات آشناشوید وزودترردیف آوازدشتی رایادبگیرید، عزیزان خوب کلیپ رابرسی کنید وبه لحن مداحی درآوازدشتی درشعرمناجات دقت کنید،حجم صدا،نوع تحریرها،کشش های کوتاه،لحن مناجات وفن هاوتکنیک های دیگر درمداحی نسبت به آوازتغییرپیدامیکند،پس ازمدتی ان شاالله قسمت سوم یعنی شعرمرثیه درقالب ردیف دشتی راهم ارسال خواهم کردتقاضادارم قسمت دوم رابخوبی تمرین کنید 👤مدرس کلاسهای آموزش مداحی درکشور: «سیدصالح حسینی» 🔰(تدریس درشهرستانهابدون دریافت هزینه) 09366087589 🌐 www.madahweb.com 🆔 eitaa.com/madahweb ❌نصب فوری❌ (نرم افزار آموزش مداحی مداح وب) https://myket.ir/app/ir.dorweb.madahweb
4_5863817488000616295.mp3
6.92M
🔴 شهادت حضرت: "زهرا سلام الله علیها " ۹۶سال ("خسته ام خسته از روزگارم") 🎙واحدسنگین بانوای: «حاج میثم مطیعی» 🔻نغمه پرداز: «سیدصالح حسینی» 🔻شاعر: «یوسف رحیمی» 🔴تحلیل ملودی: 🔺ساخته شده درآوازدشتی 🔺گوشه کاربردی چوپانی 🔺گوشه بیات راجع این ملودی درضرب واحدسنگین اجراشده است،هرچنداگر شعر ملودی احساسی ومصیبتی نبود میتوان بعنوان‌واحدتندحماسی هم استفاده‌کرد اماقسمت اول این ملودی «خسته ام خسته از روزگارم» درگوشه کاربردی چوپانی یکی ازپرکاربردترین گوشه های آوازدشتی گردش داشته،وبه همین علت است که ابتدای ملودی ازحزن بسیار بالایی برخورداراست ودراوج مصیبت وروضه یامناجات خوانی ازاین گوشه استفاده زیادی میشود درقسمت دوم ملودی«هرکه اومد این حوالی برنگشته دست خالی»بااشاره به‌گوشه بیات راجع آوازدشتی، وواردشدن به نتهای این‌گوشه درعین حال که تغییرآهنگ محسوس احساس میشود اوج خوانی این‌ملودی هم درهمین قسمت دوم قرارگرفته ومجدد در قسمت سوم فرود می آید درقسمت سوم اما«میدونم دست لطفت» مجدد ازگوشه‌چوپانی استفاده میشود،اما باتغییرکوچک اما حساب شده اینباردرقسمت سوم ازاواسط وانتهای گوشه چوپانی استفاده‌میشود یعنی درقسمتی که یک الی دونت بالاتراز قسمت اول‌گوشه‌چوپانی استفاده شده یعنی یک الی دونت درقسمت سوم ملودی بالاترمی وددقیقا دراینجا که پرانتز بازشده (میدونم دست لطفت) وهمچنین تغییردیگردرقسمت سوم نسبت به قسمت اول ملودی که ان هم چوپانی است این است که درقسمت سوم درانتهای هرمصرع تحریرچوپانی که قبلااشاره کردم ادامیشود،به طوریکه درقسمت اول ملودی اشاره‌کردم که تحریرچوپانی وجودنداشت
Misaq-Haftegi971011[03].mp3
9.51M
زمینه حماسه ۹دی... ۱۳۹۸ 🎙بانوای / حاج میثم مطیعی تحلیل ملودی ان شالله به زودی ارائه خواهد شد با لطف خدا شد، دل غرق حقیقت از فتنه گذر کرد، با چشم بصیرت امت به خروش آمد با اذن ولی با خطبه ی نور آمد تا سید علی میثاق مجدد شد با پیر خمین شد غیرت ما زنده با خون حسین (آرام و قرار دلم مولا یا حسین) شد موجب وحدت، آن فتنه ی رنگین دشمن به زمین خورد با سینگین ما تا به ابد هستیم سرباز ولی پیمان وفا داریم با سید علی ما شهره ی دنیاییم در روز نبرد همچون حججی هاییم در روز نبرد (آرام و قرار دلم مولا یا حسین) بیداری من دید، خواب حرمت را بخشنده ترینی، ممنون که غمت را... از داغ تو گر یکدم، صحبت بشود یک خانه‌ی کوچک هم، هیئت بشود هر خانه که پرچم تو بر آن بزنند اهلش به خدا نفسی حیران نشوند قربان تو و کرمت ای بی‌مانند (آرام و قرار دلم مولا یا حسین) 🔻شاعر: «میلاد عرفان پور» 🔻نغمه پرداز:«سیدصالح حسینی» 🔻قسمت اول فاسل سل سل (لاتحریر)فا فاسل سل سل (لاتحریر)فا می فافامی رمی دور ردو سی دو 🔻قسمت دوم سی دور دو سی لاسل سی دوسی لاسل سی دور دوسی لاسل فا(دوتحریر)سی لاسل (دوبار) 🔻قسمت سوم سی سل سل فامی می فا سل سل سل سل فامی لا فا فا می رر می فا فا فا فا می ر سل می می ردودو ر می فاسل سی لا
Misaq-Haftegi971011[03].mp3
9.51M
زمینه حماسه ۹دی... 🎙بانوای / حاج میثم مطیعی ❗️تحلیل نت های ملودی: قسمت ابتدایی ملودی در گوشه ی درآمد اول آواز دشتی گردش داشته اما نه فقط در این گوشه در جایی که نتها پایین می اید(می فافل می رمی/دو ر ردو سی دو) از فضای درامد خارج میشود چرا که پرده خیلی پایین می آید و از نت های گوشه دیگری استفاده می شود در قسمت دوم ملودی از نت های گوشه عشاق و در ادامه هم نت گوشه بیات راجع کمی استفاده میشود قسمت سوم ملودی در نت هایی شبیه هست که چون ذات ملودی با نت هست ممکن است از یک گوشه فقط دو سه نت استفاده شود، و این قسمت شبیه نت های گوشه بیات کرد ابوعطا و گوشه گیلگی دشتی هست و فضای دشتی شمال را دارد دقت کنید که طبیعی است که از برخی گوشه های دیگر آواز دشتی یا ابوعطا ممکن است استفاده شود و این طبیعی است چرا؟ چون هر دستگاه یا آوازی در محدوده یک سری نت های خاص خودش هست، و طبیعی است که مثلا گوشه بیات راجع و دیلمان و مثلاگیلکی یا گوشه های دیگر برخی نت هایشان یکی باشد، یعنی فرض کنید سه نت، سل فا می ، در چند گوشه باهم باشد، برای همین است که می گویم ، اگر حس کردید در قسمت سوم چند نتی شبیه فلان گوشه در ذهنتان هست، تعجب نکنید چون در محدوده آن آواز هستند و این چیز عجیبی نیست، برای همین هست که حتی برخی اساتید آواز هم ملودی را گوش میکنند، دچار اشتباه محاسباتی می شوند و فکر میکنند فقط در ان گوشه ای هست که خودشان مطمعن هستند در حالی که ، یک قسمت ملودی میتواند از چند گوشه باشد چرا که عرض کردم برخی نت هایشان مثل هم می باشد چراکه در محدوده ان دستگاه یا آواز مشخص هستند 🔻نغمه پرداز «سیدصالح حسینی»
16.28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 کلیپ آموزش مداحی منطقه ۱۷تهران(فلاح) مورخ:۹۶/۶/۲۴ جمعه 💠 اجرای نسبتا خوب اوج مرثیه(هنرجو) 🔶 نقاط قوت هنرجو: 🔵 انتخاب شعرمناسب هنرجو 🔵 سرعت مناسب وبجا دراجرای شعر 🔵 سوز وحزن مناسب صدا 🔵 انتخاب آهنگ مناسب دراجرا 🔵 انتخاب واجرای مناسب پرده بالا 🔵 استفاده بجاازاعضای بدن(ژست مداح) 🔶 نقاط ضعف هنرجو: 🔴 عدم پختگی صدا 🔴 فالش خوانی بین اجرا 🔴 کم بودن حجم صدا 🔴 تجربه کم اجرادراین زمینه 🔰 اوج مرثیه چیست؟؟: همانطورکه میدانیداشعاراوج مرثیه رادر زمانی اجرامیکننددرروضه که،مصیبت اتفاق افتاده وشما به مصیبت آن شخصیت میرسیدکه به اصطلاح میگویند(اوج مرثیه)،که درنحوه ی اجراچندنکته بایدرعایت شود: اول:پرده صوتی دراجراکه بایداوج وبالا خوانده شودوحجم صداهم کمی بیشترباشد، دوم:بایدشعررا مقداری تندخواند،البته بایدکلمات درست وواضح اداشوند سوم:انتخاب آهنگ بسیارمهم است،واگرمسلط به دستگاه آوازی نیستیدازاجرای مداحان کشوری دراین زمینه الگوبگیرد،امااگردستگاه میدانید میتوان ازگوشه هایی مانند:شوشتری،یابیداد همایون،عشاق وبیات راجع دشتی،عراق ودرآمدافشاری،شکسته قره باغ ماهور،وبرخی گوشه های دیگراستفاده کرد چهارم:انتخاب نوع شعراست که بسیارحائزاهمیت است 👤 مدرس کلاس های آموزش مداحی درکشور: «سیدصالح حسینی» ____________________________ 🔰(تدریس درشهرستانهابدون دریافت هزینه) 09366087589 🌐 www.madahweb.com 🆔 eitaa.com/madahweb ❌نصب فوری❌ (نرم افزار آموزش مداحی مداح وب) https://myket.ir/app/ir.dorweb.madahweb
۲۰۱۹۱۲۱۹_۰۲۳۴۳۸.mp3
18.53M
📝 چند روش اجرا مدح ولادت وجوددارد؟ 📝چندروش اجرادرمدح مصیبت هست؟ 📝وجه تمایز مدح مصیبت وولادت چیست؟ 📝شباهت های هردومدح درچیست؟ 📝چرا برخی مداحان مدح مصیبت نمی دانند؟ 📝کاربرد مدح مصیبت درروضه خوانی چیست؟ 📝رابطه عدم رشدمداح درروضه بامدح مصیبت!! 👤 مدرس کلاس های آموزش مداحی درکشور: «سیدصالح حسینی» ________________________ 🔰(تدریس درشهرستانهابدون دریافت هزینه) 09366087589 🌐 www.madahweb.com 🆔 eitaa.com/madahweb ❌نصب فوری❌ (نرم افزار آموزش مداحی مداح وب) https://myket.ir/app/ir.dorweb.madahweb
سلام هفته آینده کلیه محصولات آموزشی در سایت مداح وب قیمت شون افزایش پیدا خواهد کرد تشکر سایت مداح وب http://www.madahweb.com/Product/10191/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84
عزیزان مداح کلاس خصوصی مجازی سطح ای کشوری دوره ششماهه ظرفیتش تکمیله تقریبا فقط نفر خصوصی جا داریم این کلاس سطحش بالاست ، و فقط خوانی کار میشه، الگو کار نمیشه، فقط نحوه ی علمی خونی هرهفته اجرا میشه تا سطح کیفیت اجرای مداح به درجه کشوری برسه، این کلاس دوره اش ششماه، هزینش برای ششماه 4میلیون هست، از کلاس مجازی خصوصی دو تومن بیشتره و چون های قبلیم در خواست دادن و اطلاع داشتن زودتر ثبت‌نام کردن و فقط دو نفر جای خالی داریم فقط خواهشا مداح های باسابقه برای پیام بدن مبتدی ، یا مداح عادی نمی تونه شرکت کنه تشکر @moodares12
4_5832596468782859402.mp3
8.76M
‍ ‍ 🔴 ملودی سیدصالح حسینی: "شب سوم محرم الحرام " ("زمینه امام حسین علیه السلام ") 🎙 زمینه بانوای: «حاج میثم مطیعی» 🔴تحلیل نحوه ساخت ملودی: 🔺ضرب ملودی زمینه تک 🔺ساخته شده دردستگاه شور 🔺گوشه درآمد دستگاه شور 🔺گوشه حسینی دستگاه شور 🔺گوشه جامه دران آواز ابوعطا 🔰تحلیل ملودی: این ملودی درشب سوم محرم 97 که توسط حاج‌میثم مطیعی اجراشد دردستگاه شور وآواز ابوعطا ساخته شده است، این ملودی ازسه قسمت درهربند تشکیل شده است که قسمت اول ملودی:سلام انبیا، سلام اولیا سلام ما به صبر و استقامتت سلام جبرئیل، سلام مصطفی سلام حق به لحظه ی شهادتت در ساخته شده ودراین‌ گوشه گردش داشته است اما قسمت دوم ملودی: سوره ی کرامت حسین، آیه آیه عزت حسین سرور شهیدان حسین، ترجمان قرآن حسین در گردش داشته ودراین‌گوشه ساخته شده است واما قسمت سوم اما که تیرخلاص ملودی محسوب میشود،ومستمع رابه وجد می اورد:ثارالله ای شور حق خواهی خورشیداین راهی تا...انتها وارد گوشه ی آواز_ واشاره به درامد هاابوعطا میشود وزیبایی کاررا دوچندان میکندچراکه گوشه یکی از حزن انگیزترین وپرشور ترین‌گوشه هاست که دراجرای سینه زنی بسیارمورداستفاده قرا می گیرد این ملودی درعین حال که دریک آواز ودستگاه معروف اجراشده اما از تفاوت های زیادی برخوردارمی باشد،و بغیراز قسمت آخر که به گوش شنونده آشناست ملودی تکراری نیست،اما شایدسوال پیش بیاید پس چرا قسمت سوم را از گوشه ای استفاده کرده این که به گوش مستمع آشناست؟؟ ادامه?
پاسخ روشن است گاهی درملودی ها های زمینه یاشور میطلبد از نوا یاگوشه ای استفاده شود که مستمع باآن اشناست چراکه راحت تروببشتر ارتباط برقرارمیکند،ودرضمن تیرخلاص ملودی هم میشودیعنی درملودی جای هیچ کمی وکاستی وجودنخواهدداشت وملودی را کامل وتکمیل میکند،وبه اصطلاح ملودی حرف برای گفتن دارد،واین یک فن کاربردی در عرصه ملودی سازی محسوب میشود.. 🔷 ساخت ملودی : «سیدصالح حسینی» 🔷 اجرای ملودی زمینه سوم محرم97: «حاج میثم مطیعی» 🔶جهت ثبت نام کلاس مداحی: 09366087589 🌐 www.madahweb.com 🆔 eitaa.com/madahweb ❌نصب فوری❌ (نرم افزار آموزش مداحی مداح وب) https://myket.ir/app/ir.dorweb.madahweb