کانون مداحان محلات
177 دنبال‌کننده
(السلام علیکم یا اهل بیت النبوه) تنها کانال رسمی کانون بسیج مداحان شهرستان محلات امام خامنه ای: کار مداحی کار بزرگی است، کار مهمی است، حرفه‌‌ی بسیار اثرگذاری است؛ می‌تواند مصداق برجسته‌‌ای باشد از مجاهدت فی سبیل الله ... ارتباط با ادمین @Yazahra00110
نمایش در ایتا
🆘نکات ایمنی و امنیتی برای پیاده روی اربعین 1-گذرنامه و کپی آن را همراه داشته باشید. 2-کپی کارت ملی و شناسنامه را همراه داشته باشید. 3-گذرنامه، پول، بلیط و اشیاء با ارزش خود را به دیگران ندهید. 4-به قوانین و فرهنگ مردم عراق احترام بگذارید. 5-قبل از سفر به عراق مقداری دینار تهیه کنید. 6-هزینه های احتمالی در عراق مانند حمل و نقل، هتل و ... را برآورد کنید و پول کافی به همراه داشته باشید. 7-از بردن وسایل غیرضرروری مانند لب تاپ و ... خودداری نمایید. 8-از همراه داشتن جواهرات خودداری نمایید. 9-با پلیس و نیروهای امنیتی همکاری نمایید. 10-از نظامیان و مقرهای نظامی عکاسی نکنید. 11-تلفن همراه خود را به هر فردی ندهید. 12-اتومبیل خود را در پارکینگ های مطمئن پارک نمایید. 13-داروهای مورد نیاز خود را به همراه داشته باشید. 14-از حضور و ماندن در مسیرهای پرازدحام خودداری نمایید. 15-به توصیه های پلیس هنگام خروج از مرز توجه کنید.
اطلاعیه مهم سازمان اطلاعات سپاه مبنی بر تماس‌های مشکوک برای دعوت به اغتشاشات و تخریب اموال عمومی .🇮🇷 🔹 در صورت مشاهده موضوع فوق با شماره تماس️114 ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه (۱۱۴) تماس حاصل فرمائید🇮🇷 کابوس دشمنان
🔹هیچکس اندازه رهبر انقلاب دلتنگ کربلا نیست. 🔻اربعینی‌ها پیاده‌روی و زیارت به نیابت از آقا را فراموش نکنند.
⭕️ روایت روزنامه جوان از حجاب علیه حجاب: می خواهند با این عباهای راحت، چادر را از سر زنها بردارند! 🔹روزنامه جوان نوشت: انگار برنامه تغییر سبک زندگی زن ایرانی فقط برداشتن روسری از سر شل‌حجاب‌ها نیست، این بار قرار است چادر محجبه‌ها به عبا تبدیل شود! 🔹بازیگران اصلی این سناریو هم حجاب استایل‌ها و بلاگرهای حجاب هستند؛ گروه‌هایی که چند سالی می‌شود تغییرات عمیقی در حوزه حجاب و کالای حجاب ایجاد کرده‌اند و با طرح شعارهایی همچون حجاب فشن یا استایل حرفه‌ای برای چادری‌ها، حجاب را آنچنان پر زرق و برق کرده‌اند که از فلسفه اصلی خودش فاصله‌ای معنادار گرفته‌است. 🔹مخاطب اصلی آن‌ها زنان و دختران محجبه هستند و با روندی برنامه‌ریزی شده و خزنده ابتدا چادرهای پر زرق و برق و سایر کالاهای حجاب با حداکثر جلب‌توجه را طراحی کرده و حالا رفته‌رفته پوشش چادر را به سمت عبا برده‌اند. 🔹اگر به روند عباهایی که معرفی می‌کنند هم توجه کنید به روشنی درمی‌یابید این عباها روز به روز تنگ‌تر و کوتاه‌تر می‌شود تا دنباله روند تبدیل خانم‌های چادری به عباپوش را در تبدیل خانم‌های عباپوش به مانتویی شاهد باشیم.
YEKNET.IR - zamine -mojtaba ramezani - shabe 1 muharram 1402 .mp3
4.8M
🌴شب زیارتی امام حسین(ع) 🍃یه زیارت حرم با پدر و مادرم 🍃من از این دنیا طلب دارم 🎙 🌷 🌙 لینک کانال مداحان محلات👇 https://eitaa.com/maddahanbsj 💠 اللّٰهمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّكَ ٱلْفَرَجَ 💠
در "هواپیما" آرام می‌گیریم در حالی که نمی‌دانیم "خلبان" آن کیست...!در "کشتی" آرام می‌گیریم در حالی که نمی‌دانیم "ناخدای" آن چه کسی است...! پس چگونه در "زندگی" مان آرام نمی‌گیریم در حالی که می‌دانیم مدیر و مدبر آن «الله» است...؟ به پروردگارمان اطمینان داشته باشیم، با یادش آرام بگیریم... لینک کانال مداحان محلات👇 https://eitaa.com/maddahanbsj 💠 اللّٰهمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّكَ ٱلْفَرَجَ 💠
YEKNET.IR - shoor 7 - fatemie 2 - 1401 - sibsorkhi.mp3
3.48M
🌴شب زیارتی امام حسین(ع) 🍃خوش بهشتی سر کوی حسین بن علی 🍃نه غم دوزخ نه فکر بهشت از آنجاست 🎙 👌بسیار دلنشین 🏴 تا 🌷 🌙 لینک کانال مداحان محلات👇 https://eitaa.com/maddahanbsj 💠 اللّٰهمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّكَ ٱلْفَرَجَ 💠
مداحی آنلاین - یه سلام که میدم رو به حرم - طاهری.mp3
5.43M
🌴شب زیارتی امام حسین(ع) 🍃صلی الله علیک ... 🍃یه سلام که میدم رو به حرم 🎙 🏴 تا 🌷 🌙 لینک کانال مداحان محلات👇 https://eitaa.com/maddahanbsj 💠 اللّٰهمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّكَ ٱلْفَرَجَ 💠
YEKNET.IR - zamine - 5 safar 1398 - motiee.mp3
10.2M
🌴شب زیارتی امام حسین(ع) 🍃رسیدیم، نگاه کن 🍃گنبد و گلدسته هارو 🎙 🏴 تا 🌙 🌷 🌷 لینک کانال مداحان محلات👇 https://eitaa.com/maddahanbsj 💠 اللّٰهمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّكَ ٱلْفَرَجَ 💠
🎥 سخنرانی بی نظیر پسر بچه خردسال را در دانشگاه ببینید. نابغه قرآنی، حافظ و مفسر کل قرآن کریم علی امینی
نمایش در ایتا
🥀🥀🥀 چای عراقی ☕️ چه مرزها که در آن خطّه از زمین گم بود که شرق و غربِ جهان بینشان تفاهم بود به بوی چای عراقی مسیر مست گذشت چنان که یاد ندارم عمود چندم بود! نسیمِ آه، تکان داد هر چه پرچم را بسا سلام که در راهِ یک علیکم بود قدم تمام طریق از نفس نمی‌افتاد نبود زخم، به پا لب به لب تبسم بود فدای آنهمه یکرنگی‌ِ سفر گردم سیاه، لیکن چشم و چراغ مردم بود رسید از آن سرِ گرما کسی که: اشرب مای شروع روضه ی ما با همان تکلم بود لینک کانال مداحان محلات👇 https://eitaa.com/maddahanbsj 💠 اللّٰهمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّكَ ٱلْفَرَجَ 💠
غزل امام زمان(عج) دلتنگی برای دیدن رویـت کجا نظاره کنم (دلم هوای تو کرده بگو چه چاره کنم) الا نسیم  سحرگه بگو به مولایم دلی نماندہ مرا تا پُر از شراره کنم زدم به دشت و به صحرا به هر سر راهی که جست و جوی رخت را ز هر سواره کنم کدام جمعه کنی رو به کعبه ای مولا که آسمان دلم را پر از ستاره کنم مریض کوی تو هستم بیا طبیب دلم در انتظار رخت لحظه ها شماره کنم مگر به شهر مدینه سفرکنم مولا کنار قبر نبی درد دل هماره کنم برای صـوت اذانت موذن زهـرا تمام روی زمین را پُر از مناره کنم گدای سابقه دارم به اِذن مادرتان کدام روضه‌ی جدّت بگو اشاره کنم یوسف حق پرست اشتهاردی(غریب) لینک کانال مداحان محلات👇 https://eitaa.com/maddahanbsj 💠 اللّٰهمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّكَ ٱلْفَرَجَ 💠
👌 بیانات آیت الله مجتهدی تهرانی (ره) درباره اهمیت پیاده رفتن نزد قبور ائمه ( علیهم السلام ) 🙏 لطفاً در حد امکان برای سایرین نیز ارسال بفرمایید ، ممنون از محبت تان لینک کانال مداحان محلات👇 https://eitaa.com/maddahanbsj 💠 اللّٰهمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّكَ ٱلْفَرَجَ 💠
37.27M حجم رسانه بالاست
فرقه های انحرافی مراقب باشیم ک خودمون و مخصوصا بچه های دلبندمون گرفتار این فرقه های انحرافی نشوند
زمان زمان عجيبي ست، امتحان سخت است طي زمانه ي بي صاحب الزمان سخت است ببخش عزيز خدا! جان ندادم از هجرت چقدر منتظرت جانعزيز و جانسخت است "و لا تُري و أري الخلق" اين چه تقديري ست تو را نديدن و ديدار اين و آن سخت است گريستم كه مشرف شوم به پابوست بدون گريه رسيدن به آسمان سخت است رسيده است شب اكبر و زمان نماز براي من چقدر لحظه اذان سخت است تو را قسم به غم "بعدك العفا..." ي حسين بيا... بيا و خودت روضه را بخوان... سخت است مرا زيارت پايين پا مبر امشب چرا كه پيش پدر خواندن از جوان سخت است لینک کانال مداحان محلات👇 https://eitaa.com/maddahanbsj 💠 اللّٰهمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّكَ ٱلْفَرَجَ 💠
🔶 سفر ترکیه ما🔶 حتماً تا انتها بخوانید. سلام من و همسرم و دو تا بچه هام، همون قشری از جامعه هستیم که تا نصف شب پای سریال های ماهواره و ترکی خوابمون میبره. اصلا تلویزیون ایران نمی بینیم و تمام اخبارو از اینترنشنال و بی بی سی میدیدیم. اوایل نماز میخوندیم. ولی شوهرم کم کم منو هم بی نماز کرد. حجاب هم که دیگه نگم. معتقد بودیم باید مثل ترکیه آزاد بشه و هر کی هر کار دوس داره بکنه. تا اینکه تیرماه امسال (1402) رفتیم سفر ترکیه. تصور ما از ترکیه با فیلمایی که دیده بودیم با اونچه در واقعیت دیدیم، زمین تا آسمون متفاوت بود. ترکیه ای که ما دیدیم، اولین تفاوتش با ایران مردمش بود. مردمی شدیدا پول پرست، شیاد و خطرناک. ما هیچوقت در ایران، از مردم نترسیدیم. ولی توی ترکیه کنار خیابون مردها و زنها و حتی بچه هایی می بینید که مشغول سیگار و دود کردنن. نگم براتون که برای یه مسیر ده دقیقه ای از ما 2.5 میلیون کرایه گرفتن، فقط چون توریست بودیم. و با راننده دیگه ای که باز قصد تیغ زدن داشت ناچار به نزاع شدیم و پلیس خبر کردیم. درسته! همه میگن توی ترکیه مسجد جدا، کلاب جدا. عیسی به دین خود موسی به دین خود. ولی دیدن مردهای مست و لایعقلی که کنار خیابون و کنار سطل آشغالها دارن استفراغ میکنن و بالا میارن، حال هر کسیو به هم میزنه. وقتی این صحنه ها رو دیدیم واقعا خدا را شکر کردیم که ایرانی هستیم. که این صحنه ها توی ایران نیست. و ای کاش هرگز ایران اینطوری نشه. ای کاش این جمهوری اسلامی که مرتب قبلا بهش غر میزدیم و حتی فحش میدادیم نذاره ایران به اون وضع برسه. آره. بذار بگن میخواد به زور مردمو ببره بهشت، بذار بگن. بهتر از اینه که ما رو به زور ببرن جهنم دنیا و آخرت. از وضع اقتصادی و گرانی شون نگم. تورم فوق العاده بالاست و برای یک پرس دلمه ساده شون، 800 لیر، تقریبا 1.5 میلیون پول دادیم. یک تیشرت ساده رو 1میلیون و 800 هزار تومان بهمون قالب کردن و توی رودربایستی مجبور شدیم بخریم!! بدترین حسی که توی ترکیه داشتیم، حس ناامنی بود. حتی برای یک سرویس رفتن ساده زنانه، مردای حال بهم زنشون دنبالمون کردن و با دعا تونستیم از مهلکه فرار کنیم آره. این کشور مکان های توریستی خیلی باحالی داره. اماکن تاریخی شونو به بهترین و مدرن ترین شکل حفظ کردن و مراقبت میکنن. طبیعت و جزیره های زیبایی داره استانبول. ولی همه اینها در یه کشوری هست که اخلاق توش مُرده. انسانیت کمیابه و سکولار بودن (هر کس به دین خود) این سرزمینو به انسانهای بی بند و بار و هرج و مرج اخلاقی تبدیل کرده. شاید باورتون نشه. وقتی به فرودگاه امام خمینی رسیدیم با دیدن مامورای نیروی انتظامی توی فرودگاه از شدت شوق، فقط گریه میکردیم. چون با دیدن شون مملو از آرامش و امنیت شدیم. شوهرم بغض کرده بود و میگفت اینهایی که الان داریم با دیدن شون اشک میریزیم همونان که توی اینترنشنال برای کشتن شون کف و هورا میکشن و ما قبلا تماشا میکردیم. ما نگرانیم. دوست داریم این حکومت که تا الان جلو بی دینی را گرفته، نگذاره ایران بشه ترکیه. نذاره خیابونای ما مردم ما اخلاق و پاکی ما نابود بشه. تا قبل از این عِرق و علقه ای به جمهوری اسلامی نداشتیم . ولی الان میدونیم چقدر کار حکومت مون مهم و حیاتی هست. چقدر مهمه توی این دنیای ناپاک، این قطعه خاک دنیا پاکیزه بمونه. پس الان با این حکومت هستیم. دعا کنید برای همه اونایی که مثل قبلا و الانِ ما فکر میکنن. به امید رشد فکری همه مردم ایران سارا آذری. استان سمنان. •┈┈•❀🕊🍃🌺🍃🕊❀•┈┈• 🇮🇷