هدایت شده از مـَ؋ـتونِنا؏ِـم .
https://eitaa.com/Abotorab_Aliy110
اگر انسان بود…
یه آدم با ایمان و چارچوبدار بود.
کسی که اول از همه به اخلاق اهمیت میده.
اهل قضاوت عجولانه نیست و باور داره خدا از همه آگاهتره.
در عین حال، وقتی پای اعتقادش وسط باشه، محکم و جدیه.
شوخی داره، ولی خط قرمز هم داره.
به شخصیتهای مذهبی تعلق عاطفی قوی داره و اون تعلق رو با افتخار نشون میده.
آدمی که سعی میکنه بقیه رو به سمت «خوب بودن» یادآوری کنه، نه با دعوا، با تذکر آروم.
هدایت شده از مـَ؋ـتونِنا؏ِـم .
https://eitaa.com/joinchat/2193360149Ce71abccdfb
انسان بود…
یه آدمی که همه احساساتش شدید و ملموس هستند: ترس، استرس، گریه، شادی، امید، عشق.
همه چیزش در رابطه با خدا و معنویت گره خورده.
به دیگران فکر میکنه و دلش میخواد همه شاد باشن و مجبور به تظاهر نباشن.
شبها و روزهاش با لحظههای عاطفی و معنوی پر میشه: قرآن، افطار، دعا، بغلت کردن، لحظههای کوچک و شیرین زندگی.
با هر اتفاقی سریع واکنش عاطفی میده، اما در دلش ایمان قوی و امید به مهربانی خدا داره.
هدایت شده از مـَ؋ـتونِنا؏ِـم .
https://eitaa.com/Ceshmanash
اگر انسان بود…
یه آدمی که با قلم و هنر دنیا رو لمس میکنه،
هم عاشق خودش و هم عاشق دنیاست.
همه چیزش با احساس عجین شده: عشق، زیبایی، جزئیات کوچک.
به هنر نگاه فلسفی و شاعرانه داره و حتی سادهترین چیزها براش الهامبخشن.
از نگاهش، زندگی مجموعهای از لحظات هنری و تجربههای عاشقانهست.
هدایت شده از مـَ؋ـتونِنا؏ِـم .
@mahdillla
اگر انسان بود…
یه آدمی که دلش با مفاهیم مقدس و ارادت به شهدا و اماکن مقدس گره خورده.
هم عاشق و وفادار است، هم شاعرانه و عمیق نگاه میکنه.
به کسی که دوست داره تعلق و علاقهاش رو نشون میده، اما از هیاهوی بیرونی دور میمونه.
عشق و ارادتش هم احساسی و هم معنویه، ترکیبی از وفاداری زمینی و تعلق مذهبی.
هدایت شده از مـَ؋ـتونِنا؏ِـم .
https://eitaa.com/zeinab110i
اگر انسان بود…
یه آدمی که با عشق و ارادت زندگی میکنه: به اهل بیت، به ارزشها، به خاطرهها.
هم عاشقانه وفادار است، هم اهل یادگار گذاشتن از لحظهها.
آدمی که عکسها و لحظات رو ثبت میکنه تا بعدها به یادگار بمونه.
هم شاعرانه و رمانتیک نگاه میکنه، هم معنوی و مذهبی.
هدایت شده از مـَ؋ـتونِنا؏ِـم .
https://eitaa.com/starrrrrr91
اگر انسان بود…
یه آدمی که دوست داره دوستانش رو جمع کنه و با هم خوش بگذرونن.
همیشه آماده همراهی و کمک به دیگران است.
شوخطبع و خوشروست و میخواد جمعش گرم و صمیمی باشه.
به کسی که کنار خودش میذاره، حس امنیت و خوشی میده.
هدایت شده از مـَ؋ـتونِنا؏ِـم .
https://eitaa.com/Ashen_Bloom
اگر انسان بود…
یه آدم خاکستری، کمحرف، با نگاه دقیق و نقاد به دنیا.
کسی که ارزش زمان و اخلاق براش مهمه و تلاش میکنه آدمای درست و حرفای درست اطرافش باشن.
دلش میخواد مفاهیم و حسها رو بدون سر و صدا منتقل کنه، نه با هیاهو.
یه آدم مسئولیتپذیر، کمی غمگین اما نجیب.
هدایت شده از مـَ؋ـتونِنا؏ِـم .
https://eitaa.com/nahal22n
2️⃣ اگر انسان بود…
یه آدمی که دوست داره آدمها رو دور هم جمع کنه.
از اونایی که میگه «بیا حال و هوامونو با هم شریک شیم».
کتاب و موسیقی و عکس براش فقط محتوا نیست، «حس مشترکه».
اسم «نهال» و «رشد» نشون میده دنبال پیشرفته، دنبال بهتر شدن.
برخلاف بعضی چنلهای قبلی که تنهاییمحور بودن،
این یکی جمعمحوره.
اهل ساختن فضای مثبت و دوستانهست.
هدایت شده از مـَ؋ـتونِنا؏ِـم .
https://eitaa.com/IR_YAMIN
اگر انسان بود…
یه آدمی که عصرها تو کوچههای خلوت قدم میزد،
با کتاب زیر بغل و قهوه تو دست.
آدمِ جمعهای شلوغ نبود؛
بیشتر اهل گفتوگوهای عمیق دونفره بود.
براش «تکنسخه بودن» مهمتر از معروف بودن بود.
نه دنبال کپیکاری، نه دنبال جلب توجه —
دنبال حسِ خاص و اصیل.
هدایت شده از مـَ؋ـتونِنا؏ِـم .
https://eitaa.com/maavahm
اگر انسان بود…
یه آدمی که وقتی دنیا شلوغ میشه، میگه:
«ول کن جهان رو، بیا بشین قهوهتو بخور.»
آدمی که براش آرامش مهمتر از بحث و جدله.
اهل ساختن یه فضای امن برای خودش و آدمای نزدیکشه.
نه اهل هیاهو، نه اهل رقابت — بیشتر اهل «پناه دادن»ه.
کسی که اگه کنارش باشی، حس میکنی لازم نیست نقش بازی کنی.
هدایت شده از مـَ؋ـتونِنا؏ِـم .
https://eitaa.com/piranpan_cheharkhoneh
اگر انسان بود…
یه آدمی که هر گوشه ذهن و قلبش پر از قصه و احساسه.
عاشقانهها و دلتنگیهاش رو با نوشتهها و پستها منتقل میکنه، حتی اگر مخاطب مشخصی نداشته باشه.
احساساتش عمیق و شخصیه، و دوست داره هرچی دلش تنگه بیان بشه، بدون سانسور.
هم عاشقانه و شاعرانه است، هم کمی محتاط و رازدار نسبت به دیگران.
هدایت شده از مـَ؋ـتونِنا؏ِـم .
چخبر؟ اطلاعی ندارم، منتها یقینن عده ای از بیشرفان از جنگ خوشحال هستند در حالی که چندین روز در عزای افرادی بودند که قرآن ها را آتش زدند