هدایت شده از مـَ؋ـتونِنا؏ِـم .
https://eitaa.com/IR_YAMIN
اگر انسان بود…
یه آدمی که عصرها تو کوچههای خلوت قدم میزد،
با کتاب زیر بغل و قهوه تو دست.
آدمِ جمعهای شلوغ نبود؛
بیشتر اهل گفتوگوهای عمیق دونفره بود.
براش «تکنسخه بودن» مهمتر از معروف بودن بود.
نه دنبال کپیکاری، نه دنبال جلب توجه —
دنبال حسِ خاص و اصیل.
هدایت شده از مـَ؋ـتونِنا؏ِـم .
https://eitaa.com/maavahm
اگر انسان بود…
یه آدمی که وقتی دنیا شلوغ میشه، میگه:
«ول کن جهان رو، بیا بشین قهوهتو بخور.»
آدمی که براش آرامش مهمتر از بحث و جدله.
اهل ساختن یه فضای امن برای خودش و آدمای نزدیکشه.
نه اهل هیاهو، نه اهل رقابت — بیشتر اهل «پناه دادن»ه.
کسی که اگه کنارش باشی، حس میکنی لازم نیست نقش بازی کنی.
هدایت شده از مـَ؋ـتونِنا؏ِـم .
https://eitaa.com/piranpan_cheharkhoneh
اگر انسان بود…
یه آدمی که هر گوشه ذهن و قلبش پر از قصه و احساسه.
عاشقانهها و دلتنگیهاش رو با نوشتهها و پستها منتقل میکنه، حتی اگر مخاطب مشخصی نداشته باشه.
احساساتش عمیق و شخصیه، و دوست داره هرچی دلش تنگه بیان بشه، بدون سانسور.
هم عاشقانه و شاعرانه است، هم کمی محتاط و رازدار نسبت به دیگران.
هدایت شده از مـَ؋ـتونِنا؏ِـم .
چخبر؟ اطلاعی ندارم، منتها یقینن عده ای از بیشرفان از جنگ خوشحال هستند در حالی که چندین روز در عزای افرادی بودند که قرآن ها را آتش زدند