eitaa logo
تقدیمی‌مفتون
9 دنبال‌کننده
57 عکس
151 ویدیو
79 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از مـَ؋ـتونِ‌نا؏ِـم .
https://eitaa.com/IR_YAMIN اگر انسان بود… یه آدمی که عصرها تو کوچه‌های خلوت قدم می‌زد، با کتاب زیر بغل و قهوه تو دست. آدمِ جمع‌های شلوغ نبود؛ بیشتر اهل گفت‌وگوهای عمیق دونفره بود. براش «تک‌نسخه بودن» مهم‌تر از معروف بودن بود. نه دنبال کپی‌کاری، نه دنبال جلب توجه — دنبال حسِ خاص و اصیل.
هدایت شده از مـَ؋ـتونِ‌نا؏ِـم .
https://eitaa.com/maavahm اگر انسان بود… یه آدمی که وقتی دنیا شلوغ میشه، میگه: «ول کن جهان رو، بیا بشین قهوه‌تو بخور.» آدمی که براش آرامش مهم‌تر از بحث و جدله. اهل ساختن یه فضای امن برای خودش و آدمای نزدیکشه. نه اهل هیاهو، نه اهل رقابت — بیشتر اهل «پناه دادن»ه. کسی که اگه کنارش باشی، حس می‌کنی لازم نیست نقش بازی کنی.
هدایت شده از مـَ؋ـتونِ‌نا؏ِـم .
https://eitaa.com/piranpan_cheharkhoneh اگر انسان بود… یه آدمی که هر گوشه ذهن و قلبش پر از قصه و احساسه. عاشقانه‌ها و دل‌تنگی‌هاش رو با نوشته‌ها و پست‌ها منتقل می‌کنه، حتی اگر مخاطب مشخصی نداشته باشه. احساساتش عمیق و شخصیه، و دوست داره هرچی دلش تنگه بیان بشه، بدون سانسور. هم عاشقانه و شاعرانه است، هم کمی محتاط و رازدار نسبت به دیگران.
هدایت شده از مـَ؋ـتونِ‌نا؏ِـم .
چخبر؟ اطلاعی ندارم، منتها یقینن عده ای از بیشرفان از جنگ خوشحال هستند در حالی که چندین روز در عزای افرادی بودند که قرآن ها را آتش زدند