#گزارش_تصویری
#کرسی_آزاداندیشی
#حجاب_در_دانشگاه
۲۰ آبان ۱۳۹۸
دانشکدهالهیات دانشگاه فردوسی مشهد
با توجه به عدم دسترسی به سایتهای خارجی از جمله موتور جستجوهای گوگل و یاهو، آدرس برخی موتور جستجوهای ایرانی ارایه می شود:
https://yooz.ir/
http://1000site.ir/
http://parsijoo.ir/
http://jasjoo.com/
https://vajehyab.com/
https://www.ghatreh.com/
https://www.magiran.com/
http://parseek.com/
https://www.googlefirst.ir/
shiasearch.com/
http://dir.zefreh.com/
انجمن علمی بینا رشته ای ماهاد برگزار می کند:
#کرسی_آزاداندیشی_دانشجویی
#حجاب_و_پوشش_در_دانشگاه (2)
#دوشنبه_دانشکده_الهیات_ساعت۱۲:۰۰
✍️ حد پوشش در فضای آکادمیک کدام است و آیا با بیرون از دانشگاه باید تفاوت داشته باشد؟
✍️ آیا با این استدلال موافقید که حجاب، پوشش وآرایش نامناسب با فضای علم و پژوهش منافات دارد؟
✍️ با منع از ورود افراد بد حجاب یا بدپوشش یا افرادی که آرایش نامتعارف و غیر شرعی دارند به دانشگاه موافقید؟
✍️ آیا مسئولان یا اساتید دانشگاه لازم یا جایز است در این امر ورود کنند؟
✍️ آیا با این استدلال موافقید که تذکر یا برخورد با افراد متخلف در زمینه حجاب و پوشش به عهده حراست است نه اساتید؟
✍️ نظر شما در مورد اجبار/ الزام دانشجویان به حجاب و پوشش شرعی چیست؟(تفاوت بین الزام و اجبار؟)
✍️ آیا با این استدلال موافقید که اجبار/ الزام به حجاب منجر به نفاق یا لج بازی میشود؟
✍️ آیا با این استدلال موافقید که حجاب / بی حجابی ظلم به زنان بلکه به جامعه است؟
✍️ آیا با این استدلال موافقید که حجاب یک امر شخصی، تاریخی و عرفی است نه شرعی؟
✍️ پیشنهاد شما برای رعایت بهتر حجاب و پوشش در دانشگاه چیست؟
برای ثبت نام جهت صحبت در جلسه مشخصات خود را به شماره یا آیدی زیر در تلگرام یا ایتا ارسال کنید
09158900515- @mahadconnect
@mahad313
#سلسله_نشستهای_تخصصی_حجاب
#مناظره و #گفتگوی_علمی
نشست اول: «واکاوی حجاب در آيات و روايات» تاريخ 9 آذر ماه
با حضور دكتر اسماعيلي زاده(عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی) و دكتر سید محمد علی ايازي(عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی تهران)
نشست دوم: «حدود شرعي حجاب: بازخواني نظريه حجاب حداقلي» تاريخ 11 آذر ماه
با حضور دكتر وطن دوست(عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی) و آقاي امير تركاشوند (پژوهشگر و نویسنده کتاب حجاب شرعی در عصر پیامبر ص)
⏱ 12 الي 14
دانشكده الهيات دانشگاه فردوسی- آمفی تئاتر شیخ طوسی
#گزارش_تصویری 1
#سلسله_نشستهای_تخصصی_حجاب
#مناظره و #گفتگوی_علمی
نشست اول: «#واکاوی_حجاب_در_آيات_و_روايات»
با حضور #دكتر_اسماعيلي_زاده (عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی)
و #دكتر_سیدمحمدعلی_ايازي (عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی تهران)
شنبه ۹ آذر ماه ۱۳۹۸
⏱ 12 الي 14
دانشكده الهيات دانشگاه فردوسی- آمفی تئاتر شیخ طوسی
#سلسله_نشستهای_تخصصی_حجاب
#مناظره و #گفتگوی_علمی
#نشست_دوم :
«#حدود_شرعي_حجاب: بازخواني #نظريه_حجاب_حداقلي»
تاريخ 11 آذر ماه
با حضور دكتر وطن دوست(عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی) و آقاي امير تركاشوند (پژوهشگر و نویسنده کتاب حجاب شرعی در عصر پیامبر ص)
⏱ 12 الي 14
دانشكده الهيات دانشگاه فردوسی- آمفی تئاتر شیخ طوسی
@mahad313
#گزارش_تصویری ۱
#مناظره علمی
حدود شرعی #حجاب: بازخوانی نظریه #حجاب_حداقلی
🎙 امیرحسین ترکاشوند و دکتر محمدعلی وطندوست
۱۱ آذر ماه ۱۳۹۸ دانشکده الهیات دانشگاه فردوسی مشهد
🆔 mahad313
نشست دوم.mp3
36.73M
#گزارش_صوتی
#مناظره علمی
حدود شرعی #حجاب: بازخوانی نظریه #حجاب_حداقلی
🎙 امیرحسین ترکاشوند و دکتر محمدعلی وطندوست
۱۱ آذر ماه ۱۳۹۸ دانشکده الهیات دانشگاه فردوسی مشهد
🆔 @mahad313
#گزارش_تصویری کامل #مناظره #حجاب در دانشکده الهیات را می توانید در کانال اینستاگرام ماهاد مشاهده کنید
@mahad313
https://www.instagram.com/p/B5nEdsBAB-6/?igshid=36shu29ra7l3
https://www.instagram.com/p/B5nDf2NgFBm/?igshid=neh291a7vwmc
📡 بازتاب خبری #مناظره و گفتگوی علمی آقای امیر حسین ترکاشوند و دکتر وطن دوست در دانشکده الهیات دانشگاه فردوسی مشهد پیرامون #حدود_شرعی_حجاب در رسانهها:
📌پایگاه تخصصی فقه حکومتی وسایل:
🌐 http://vasael.ir/fa/news/15450/%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B8%D8%B1%D9%87-%D8%B9%D9%84%D9%85%DB%8C-%D8%AD%D8%AF%D9%88%D8%AF-%D8%B4%D8%B1%D8%B9%DB%8C-%D8%AD%D8%AC%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%86%D8%B8%D8%B1%DB%8C%D9%87-%D8%AD%D8%AC%D8%A7%D8%A8-%D8%AD%D8%AF%D8%A7%D9%82%D9%84%DB%8C
📌شبکه اجتهاد:
🌐 http://ijtihadnet.ir/%D8%AA%D8%B1%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D9%88%D9%86%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D9%81%D9%82%D9%87-%D8%B3%D9%86%D8%AA%DB%8C%D8%8C-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%85%E2%80%8C%D9%87%D8%A7-%D8%AD%D9%82-%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1/
📌خبر فوری:
🌐 https://www.khabarfoori.com/detail/1553124/%D8%AA%D8%B1%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D9%88%D9%86%D8%AF:-%D8%B1%D8%A3%DB%8C-%D8%B3%D9%86%D8%AA%DB%8C-%D8%AD%D8%AC%D8%A7%D8%A8-%D8%B1%D8%A7-%D8%B1%D9%88%D8%A7%DB%8C%D8%AA%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%DA%AF%DB%8C-%D9%85%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%85-%D9%88%D8%B7%D9%86-%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA:%D8%AD%D8%AC%D8%A7%D8%A8-%D8%AD%D8%AF%D8%A7%D9%82%D9%84%DB%8C-%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%85%D8%A8%D8%B1-%D8%B1%D8%A7-%D9%86%D9%85%DB%8C-%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D8%A7%D9%85%D8%B9%D9%87-%DA%A9%D9%86%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%DA%A9%D8%B1%D8%AF
📌مشهد فوری:
🌐 https://www.mashhadfori.com/detail/143576/%D8%AA%D8%B1%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D9%88%D9%86%D8%AF:-%D8%B1%D8%A3%DB%8C-%D8%B3%D9%86%D8%AA%DB%8C-%D8%AD%D8%AC%D8%A7%D8%A8-%D8%B1%D8%A7-%D8%B1%D9%88%D8%A7%DB%8C%D8%AA%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%DA%AF%DB%8C-%D9%85%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%85-%D9%88%D8%B7%D9%86-%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA:%D8%AD%D8%AC%D8%A7%D8%A8-%D8%AD%D8%AF%D8%A7%D9%82%D9%84%DB%8C-%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%85%D8%A8%D8%B1-%D8%B1%D8%A7-%D9%86%D9%85%DB%8C-%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D8%A7%D9%85%D8%B9%D9%87-%DA%A9%D9%86%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%DA%A9%D8%B1%D8%AF
@mahad313 @bas_elah @sdjdir
#فیلم کامل مناظره امیر حسین #ترکاشوند و دکتر محمدعلی #وطن_دوست در مورد #حدود_شرعی_حجاب منتشر شد. دیدن این #مناظره جذاب و جالب را به همه علاقه مندان به مباحث دینی و خصوصا #حجاب شرعی دعوت می کنیم و قضاوت را به عهده شما می گذاریم.
@mahad313
https://aparat.com/v/FwRkG
سلسله نشست های صمیمی #دل_گویه_با_استادم
با موضوع:
#حجاب از نظر #روانشناسی
با حضور سرکار خانم دکتر سلطانی (رئیس پلی کلینیک تخصصی خدمات روانشناسی و مشاوره دانشگاه فردوسی و عضو هیئت علمی گروه روانشناسی و تربیتی دانشگاه فردوسی)
زمان: سه شنبه 26/9/98 ساعت 12 الی14
مکان: دانشگاه فردوسی، دانشکده علوم اداری و اقتصادی کلاس 116
@mahad313
پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری (leader.ir) در آستانه سالروز شهادت آیتالله دکتر مفتح و روز «وحدت حوزه و دانشگاه»، دادهنمایی با همین عنوان منتشر کرد. این دادهنما به مرور بیانات معظم له درباره چیستی و معنای وحدت حوزه و دانشگاه، الزامات و برکات این مهم پرداخته و همچنین شاخصههای قابل الگوبرداری هر کدام از ایندو برای یکدیگر را نیز مطرح میکند.
@mahad313
📌 دادهنمای «#وحدت_حوزه_و_دانشگاه» با مرور بیانات مقام معظم رهبری
✍️ وحدت حوزه و دانشگاه آنچه هست:
✅ حرکت هماهنگ علم و دین در نظام اسلامی ۲۹/آذر/۶۸
✅ روی آوردن دانشگاه و حوزه به یکدیگر ۲۷/آذر/۷۳
✅ نزدیک شدن اخلاق حاکم، سیستم، سازماندهی و برخی محتواها به همدیگر ۲۶/آذر/۶۴
✅ قرار گرفتن هرکدام در جای خودش ۲۷/آذر/۷۳
✍️ وحدت حوزه و دانشگاه آنچه نیست:
✅ تأسیس همه دانشکدههای گوناگون در حوزه ۲۷/آذر/۷۳
✅ دنبال کردن تخصصهای حوزوی در دانشگاه و بالعکس ۲۹/آذر/۶۸
✅ جایگزینی صد درصد روشهای حوزه در دانشگاه و بالعکس ۲۷/آذر/۷۳
✍️ آنچه حوزه باید از دانشگاه بگیرد:
✅ تخصصگرایی و تأسیس رشتههای درسی گوناگون ۲۶/آذر/۶۴
✅ توجه به واقعیات ۲۷/آذر/۶۰
✅ دیدِ باز، گسترده و وسعت بینش ۲۷/آذر/۶۰
✅ نوگرایی مفید، نگرش سازنده و پویا ۲۷/آذر/۶۰
✅ تحول و استفاده از روشهای علمی جدید و کارساز ۲۷/آذر/۶۰ و ۲۷/آذر/۷۳
✅ آیندهنگری همراه با طرح و برنامه ۲۷/آذر/۶۰
✍️ آنچه دانشگاه باید از حوزه بگیرد:
✅ احساس وظیفه کردن در درس خواندن ۲۶/آذر/۶۴
✅ سختکوشی در آموختن ۲۷/آذر/۶۰
✅ کسب اخلاص، صفا، ایثار، معنویت و زهد ۲۷/آذر/۶۰
✅ احترام به سنتهای اصیل و ارزشمند ۲۷/آذر/۶۰
✅ استفاده از روشهای علمی سنّتیِ مفیدِ بومی ۲۷/آذر/۷۳
✅ هماهنگی و اختلاط سازنده با مردم جامعه۲۷/آذر/۶۰
✍️ الزامات وحدت
✅ شناخت محیط طلبگی از سوی دانشگاهیان ۲۷/آذر/۶۰
✅ آگاهی حوزه از نظام آموزش دانشگاهی ۲۷/آذر/۶۰
✅ تبادل، ترکیب و تکمیل روشهای حوزه و دانشگاه ۲۷/آذر/۷۳
✅ حضور فعّال حوزه در مسائل عمدهی علمی جهانی ۲۷/آذر/۷۳
✅ حضور عالمانه روحانیون در دانشگاهها ۲۷/آذر/۷۳
✅ ارتباط مستمر و منظم متناسب با نیاز حوزه و دانشگاه ۲۷/آذر/۷۳
✅ ترویج ارزشهای معنوی و دینی در دانشگاهها ۲۷/آذر/۷۳
✅ تبادل دانشجو بین حوزه و دانشگاه ۲۷/آذر/۷۳
✅ تشکیل جلسات همفکری مشترک ۲۷/آذر/۷۳
✍️ برکات وحدت
✅ نزدیک شدن دانشگاه به ارزشهای دینی ۲۷/آذر/۷۳
✅ آگاهی حوزه از جدیدترین پیشرفتهای علمی ۲۷/آذر/۷۳
✅ شکست نقشههای دشمنان ۲۷/آذر/۷۳
✅ سازندگی و رفع نیازهای جامعه ۲۷/آذر/۷۳
📚 پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری (leader.ir)
@mahad313
● سردار بزرگ و پرافتخار اسلام آسمانی شد ، انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است
○ در پی شهادت سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه او بویژه مجاهد بزرگ اسلام جناب آقای ابومهدی المهندس رهبر انقلاب پیامی صادر کردند.
○ اعلام سه روز عزای عمومی از سوی رهبر معظم انقلاب در پی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی
@mahad313
هدایت شده از خبرگزاری فارس
پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای همراه او/ انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است/ اعلام سه روز عزای عمومی
◾️در پی شهادت سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه او بویژه مجاهد بزرگ اسلام جناب آقای ابومهدی المهندس رهبر انقلاب پیامی صادر کردند.
متن پیام را به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ملت عزیز ایران
▪️سردار بزرگ و پرافتخار اسلام آسمانی شد. دیشب ارواح طیبهی شهیدان، روح مطهر قاسم سلیمانی را در آغوش گرفتند. سالها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدانهای مبارزه با شیاطین و اشرار عالم، و سالها آرزوی شهادت در راه خدا، سرانجام سلیمانی عزیز را به این مقام والا رسانید و خون پاک او به دست شقیترین آحاد بشر بر زمین ریخت.
▪️این شهادت بزرگ را به پیشگاه حضرت بقیةاللهارواحنافداه و به روح مطهر خود او تبریک و به ملت ایران تسلیت عرض میکنم. او نمونهی برجستهای از تربیتشدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود، او همهی عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید. شهادت پاداش تلاش بیوقفهی او در همهی این سالیان بود، با رفتن او به حول و قوهی الهی کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد، ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثهی دیشب آلودند. شهید سلیمانی چهرهی بینالمللی مقاومت است و همهی دلبستگان مقاومت خونخواه اویند. همهی دوستان - و نیز همهی دشمنان - بدانند خط جهاد مقاومت با انگیزهی مضاعف ادامه خواهد یافت و پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مبارک است، فقدان سردار فداکار و عزیز ما تلخ است ولی ادامه مبارزه و دست یافتن به پیروزی نهایی کام قاتلان و جنایتکاران را تلختر خواهد کرد.
▪️ملت ایران یاد و نام شهید عالیمقام سردار سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای همراه او بویژه مجاهد بزرگ اسلام جناب آقای ابومهدی المهندس را بزرگ خواهد داشت و اینجانب سه روز عزای عمومی در کشور اعلام میکنم و به همسر گرامی و فرزندان عزیز و دیگر بستگان ایشان تبریک و تسلیت میگویم.
سیدعلی خامنهای
۱۳دیماه ۱۳۹۸
@Farsna
با اهداي سلام ؛
و با درود و صلوات بر عبد صالح خدا ، سردار سپهبد شهيد قاسم سليماني .
ضمن گراميداشت ياد اين قهرمان و اسطوره ملي ، مذهبي و نماد جهاني مقاومت ، از حضرتعالي / سركار عالي جهت حضور در زيارت عاشوراي مشترك دانشگاه فردوسي مشهد دعوت مي شود .
اين مراسم به ياد و نام اين سردار نامي ايران در تاريخ چهارشنبه 18 دي ماه ساعت 7:30 تا 9 در محل مسجد امام رضا (ع) برگزار مي شود .
#داستانک
آلبرت با خوشحالی گفت: بچه م خوب شد! حضرت فاطمه که گفته بودی برایشان نذر کنم، نذرم را قبول کردند و بچهام را شفا دادند!
گفتم: خب الحمدلله! حالا چه نذری کرده بودی؟
گفت: نذر کرده بودم حرمشان را فرش کنم!
(اين داستان واقعي است)
✍ #محمد_مبینی
#حضرت_زهرا (س)
#نذر
@mahad313
🤔 پرسش یا شبهه🤔:
یکی از دلایلی که وهابیت با استناد بدان قضیه #شهادت_حضرت_زهرا (س) را انکار می کنند این است که چرا با وجود حضرت علی(ع)، که به قول شیعیان مظهر غیرت است، حضرت زهرا پشت درب رفتند تا در را برای نامحرمان! باز کنند؟!
✍🏻 پاسخ:
▪️ صرف استبعاد، دلیل بر رد واقعه مسلّم تاریخی نیست. این امر ممکن است به هر دلیلی باشد از جمله این که حضرت مشغول کاری همچون نماز خواندن بوده باشد و یا هر علت دیگری.
▪️ این که زنان درب را بازکنند امری مرسوم بوده و حتی زنان پیامبر(ص) هم به دستور ایشان چنین کاری می کردند.(1)
▪️ در هیچ کجا نقل نشده که فاطمه(س) به قصد #بازکردن_درب، آمده باشند یا درب را برای آنها باز کرده باشند؛ بلکه آنچه از نقل قول های مختلف به دست می آید آن است که حضرت، قبل از آمدن مهاجمان پشت درب بوده اند(2) و با دیدن آنها درب را بستند(3)
▪️هدف حضرت صحبت کردن با مهاجمان از پشت درب بسته و منصرف کردن آنها از بیعت گرفتن اجباری و نیز دست برداشتن از اذیت و آزار اهل بیت پیامبر(ص) و #اتمام_حجت بر آنها بوده است.
▪️ اتمام حجت کامل، تنها با آمدن حضرت زهرا ممکن بود؛
زیرا اولا آنها به قصد بردن علی(ع) آمده بودند و از این رو صحبت خود ایشان را نمی پذیرفتند
و ثانیا همه می دانستند که پیامبر(ص) فرموده است: رضا و غضب فاطمه، رضا و غضب خدا است(4)
و این بدان معنا بود که اگر فاطمه به وارد شدن مهاجمان به خانه علی(ع) و بردن او برای بیعت راضی نباشد، خدا از این کار راضی نیست.
▪️ حضرت زهرا(س) با این کار پیروز تاریخ شدند؛
زیرا عده ای که از روی نادانی و به قصد تماشا همراه جماعت شده بودند با شنیدن سخنان حضرت، منصرف شدند و از شرکت در این ظلم و هلاکت بزرگ نجات یافتند
و آنها که بی اعتنا بودند، از روی علم و آگاهی و با سوء قصد خود دچار هلاکت شدند و رسوای ابدی تاریخ گشتند(5)
(لِیهْلِكَ مَنْ هَلَكَ عَنْ بَینَةٍ وَ یحْیى مَنْ حَیَّ عَنْ بَینَةٍ . انفال:42).
🖇 پی نوشتها:
1) «قومی فافتحی له» (ابن عساكر، تاریخ مدینة دمشق وذكر فضلها وتسمیة من حلها من الأماثل، ج 42، ص 470) «یا عائشة افتحی له الباب»( الطبرسی، الاحتجاج، ج1، ص 292 و 293)
2) ثُمَّ أَقْبَلَ حَتَّى انْتَهَى إِلَى بَابِ عَلِی(ع) وَفَاطِمَةُ (س) قَاعِدَةٌ خَلْفَ الْبَابِ قَدْ عَصَبَتْ رَأْسَهَا وَنَحَلَ جِسْمُهَا فِی وَفَاةِ رَسُولِ اللَّهِ(ص))(كتاب سلیم بن قیس، ص 864)
3) چون نزدیك خانه رسیدیم، فاطمه آنان را دید و در را بست و شك نداشت كه بدون اجازه وارد نخواهند شد(تفسیر العیاشی، ج2، ص67؛ الشیخ المفید، الاختصاص ص 186؛ المجلسی، بحار الأنوار، ج 28، ص 227)
4) إن الرب یرضی لرضا فاطمة و یغضب لغضب فاطمة(مستدرک الحاکم- ج3 – ص154)
5) فلما سمع القوم صوتها وبكاءها انصرفوا باكین، فكادت قلوبهم تتصدع وأكبادهم تنفطر، وبقی عمر معه قوم. (الدینوری، الإمامة والسیاسة، ج 1، ص 16، تحقیق: خلیل المنصور، ناشر: دار الكتب العلمیة - بیروت - 1418هـ - 1997م، با تحقیق شیری، ج1، ص37، و با تحقیق، زینی، ج1، ص24)
📚: ایمان نو
واژگان کلیدی:
#شهادت
#حضرت_زهرا (س)
#باز_کردن_درب
#کد1022
✨✨ تهیه و تنظیم در:✨✨
✨✨✨مرکز ارزشی هنری اندیشه ورزان دانشگاهی✨✨✨
🆔 @mahad313
هدایت شده از من و سلیمانی
آثار خود را ضمن انتشار در صفحه شخصی خود در اينستاگرام
با درج هشتگهای مشخص شده
و رعايت استانداردهای کيفی، اخلاقی و قوانين جمهوری اسلامی ايران
تا #تاریخ ۱۲ اسفند ماه
به يکی از پيام رسان های:
۱) سروش
۲) ايتا
۳) تلگرام
به آيدی
@manvasolaimani98
ارسال نمائيد.
👈 استفاده از دو هشتگ عمومی
#من_و_سليمانی
و
#manvasolaimani
علاوه بر هشتگهای اختصاصی پيش گفته الزاميست.
👈 قيد نام و نام خانوادگی و شماره تماس الزاميست.
(اين اطلاعات نزد هيئت برگزارکننده محفوظ میباشد و به ازای هر اثر، کد اختصاصی تعلق میگیرد که همراه با اثر منتشر میشود.)
@manvasolaimani