eitaa logo
همه جای ایران 🇮🇷 سرای من است
315 دنبال‌کننده
11هزار عکس
6.1هزار ویدیو
138 فایل
دنیا و آخرتمان آباد و عاقبتمان بخیر و سعادت ختم میشود آنجا که برای دیگران هم مانند خویش ، خوش بخواهیم هموطن ! راه غبارآلود است بیا تا #بصیر باشیم. #مسجدحضرت علی اکبر علیه السلام ایثار۶ فولادشهر
مشاهده در ایتا
دانلود
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 🖼 | روز شمار 🍃🌹🍃 ✅ ۱۳ روز مانده تا شورای اسلامی و مجلس خبرگان |
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 🎥 وظیفه هر فرد برای افزایش مشارکت در انتخابات آینده چیست؟ 🍃🌹🍃 | ـــــــــــــــــــــــ
🟦 رأی دادیم چی شد؟ 🟧 دستاوردهای دولت خدمتگزار 1⃣ کاهش بالاترین تورم بعد از انقلاب از ۶۵ درصد به ٣۵ درصد طی یکی، دو سال 2⃣ افزایش یارانه از ۴۵ هزار به حدود ۵٢٠ و ۶٢٠ هزار تومان برای حمایت از مردم طبقات پایین 3⃣ افزایش وام های ازدواج و تسهیلات برای فرزندآوری 4⃣ جلوگیری از هدر رفت گسترده آرد کشور به میزان مصرف کشور عراق معادل ٢۵ میلیون نفر با اقدام صحیح و به موقع همزمان با بحران گندم متعاقب جنگ اوکراین 5⃣ احیای حدود ٧٠٠٠ کارگاه و کارخانه تعطیل شده به دلایل مختلف از جمله بدهی بانکی که از مهترینشان باید به موارد زیر اشاره کرد: ✔️ راه اندازی مجدد کارخانه ارج، قدیمی ترین کارخانه تولید لوازم خانگی ایران ✔️ راه اندازی مجدد کارخانه هپکو ✔️ راه اندازی کارخانه نساجی مازندران ✔️ کارخانه هفت تپه و ... 6⃣ رساندن آب خلیج فارس به استانهای مرکزی ایران از جمله اصفهان، یزد، سیستان، خراسان جنوبی 7⃣ اولویت دهی و پایان بخشی پروژه های مورد نیاز مردم با عقب ماندگی ٢٠ - ٣٠ ساله: بیمارستان شهریار، ... 8⃣ راه اندازی درگاه ملی مجوزها و بریده شدن دست دست اندازها در فرآیند تولید و کسب درآمد توسط مردم و کارآفرینان ✔️ سخنان یک کارافرین در برنامه پایش شبکه اول سیما: درگاه ملی مجوزهای کشور، تمام بخور بخورها و کثافت کاری ها را از بین برد. 9⃣ جلوگیری از فرار مالیاتی برخی اقشار؛ گام مهمی در جهت عدالت اجتماعی 🔟 آزادسازی دلارهای مسدودشده ایران در سایر کشورها 1⃣1⃣ تقویت پشتوانه پول ملی بدون چاپ پول بدون پشتوانه 2⃣1⃣ افزایش درآمد کارکنان بدون چاپ پول و بدون رفع تحریم‌ها در شرایطی که تیم دولت قبل امکان پرداخت همان حقوق سابق را هم نداشتند 3⃣1⃣ آغاز ساخت حدود ٢ میلیون مسکن برای افراد ثبت نام شده با وجود عدم رفع تحریم ها 4⃣1⃣ روی کار آمدن دولتی از جنس مردم و طرفدار اقشار پایین، اهل سرکشی مستمر به استان ها و شهرستان ها بیش از دوبار بازدید طی دو سال و تدبیر مشکلات اساسی بر زمین مانده استان‌ها مانند خوزستان، ... 5⃣1⃣ مدیریت صحیح بیماری کرونا و کاهش تلفات روزانه ۶٠٠ - ٧٠٠ بیمار طی دو، سه ماه اول دولت با وجود عدم الحاق به fatf 6⃣1⃣ کاهش نقدینگی به میزان قابل توجه برای نخستین بار در دولت های بعد از انقلاب که گام مهمی در کاهش تورم و افزایش پشتوانه پول ملی است 🍃 🌺🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به چه دلیل؟ 💥 محسن کوهکن بازهم رد صلاحیت شد 🔹شورای نگهبان که ثابت کرده با کسی تعارف ندارد ، محسن کوهکن نماینده چهار دوره شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی را برای دومین دوره متوالی رد صلاحیت کرد. ⁉️ سوالی که این روزها شهروندان لنجان مطرح می‌کنند این است که : با وجود این که شورای نگهبان این دوره بیشترین میزان تایید صلاحیت را داشته و کف صلاحیت را برای تایید نامزدها در نظر گرفته.... باز هم محسن کوهکن نتوانست مورد تایید شورای نگهبان قرار گیرد ❗️ ناگفته‌های رد صلاحیت محسن کوهکن را چه کسی می داند ؟ ✔️ از محسن کوهکن دعوت می‌کنیم در این مورد برای مردم توضیح دهند در غیر این صورت به زودی با هدف شفافیت روشنگری خواهیم کرد زیرا این حق مردم است که بدانند دلیل رد صلاحیت نماینده ۱۶ ساله لنجان چه مواردی است.
🔴دستگیری تروريست های متواری در گلستان 🔹با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، عصر روز جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ دو تروريست فراری که قصد انجام اقدامات خرابکارانه و انتحاری، در یکی از شهرهای استان گلستان داشتند، دستگير شدند. 🔹اعضای این تیم که یک مرد و یک زن می باشند، قبل انجام هرگونه اقدام، در یک عملیات غافلگیرانه، توسط تيم تخصصی نوپو يگان های ويژه پاسداران فراجا دستگیر، و از آنان، مقادیری مواد منفجره، کشف و ضبط گردید. 🔹این افراد پس از تشکیل پرونده و به منظور طی کردن مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند.
46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴دوربین مخفی و واکنش های سربازان... 👈بدون شرح... ◼️پیشنهاد دانلود...
🔴 پایگاه آمریکایی در اردن که ماه گذشته هدف حمله پهپادی پیشرفته قرار گرفت مرکز آموزش جنگ شهری آمریکاست که لیدر های اصلی اغتشاشات از سال ۹۸ تا ۱۴۰۱ در این مکان آموزش دیدند.
◼️خبری که دیده نشد. اگر این اقدام در هرکشوری اتفاق افتاده بود تا چند ماه تیترخبری بود. ولی متاسفانه به این اقدام مثبت و امیدوار کننده کمتر پرداخته شد. ◼️وظیفه ما وشما انعکاس این گونه اخبار است. ✔️ بزرگ‌ترین جهان در ایران 🔸وزیر نیرو از نصب بزرگ‌ ترین آب شیرین کن جهان برای تامین آب خبر داد. 🔸این پروژه طی یکسال گذشته ۱۲ درصد پیشرفت داشته که بعد از اتمام، آب استان های شرقی کشور را تامین خواهد کرد. 🔸طول انشعابات اصلی این پروژه تا مشهد الرضا ۱۳۴۲ کیلومتر و انشعابات فرعی آن که برای معادن و صنایع ۴۵۰ کیلومتر خواهد بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سلااااام صبح بخیر و چه زیبا سلامی می‌دهند به آقا امام زمانشان این کودکان و خردسالان سلام امام زمانم سلام 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 https://eitaa.com/joinchat/940703945C4055a1a13e
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا تیتر این باشه💔
🔰طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی تا ۱۷ اردیبهشت سال آینده ادامه دارد. 🔹در قالب این طرح، خانوار دهک‌های اول تا هفتم درآمدی یارانه بگیر، مشمول ۲۲۰ هزار تومان اعتبار خرید ۱۱ قلم کالای اساسی تعیین شده می‌شوند. 🔹اقلام در طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی، در سقف وزنی و کالایی معین، بر مبنای سال ۱۴۰۱ قیمت گذاری شده است و مابه التفاوت آن با قیمت روز را دولت تامین می‌کنداعتبار ۲۲۰ هزار تومانی، علاوه بر مبلغ یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی است. خانوار یارانه بگیر، یارانه ماهانه خود را دریافت خواهد کرد و حذفی درکار نیست. 🔹جابجایی اعتبار بین گروه‌های کالایی، فقط در گروه لبنیات امکان پذیر است. 🔺بهره مندی از طرح تشویقی فجرانه کالابرگ الکترونیکی، اختیاری است. 🔺اطلاع از فروشگاه‌های مقرر از طریق مراجعه به نرم افزار کاربردی «شما» امکان پذیر و شماره ۰۲۱۶۳۶۹ برای سوالات و طرح شکایات تعیین شده است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، طبق اعلام قبلی سازمان هدفمندی یارانه‌های نحوه پرداخت یارانه کمک معیشتی از بهمن ماه سال جاری تغییر کرده است، شاید برای برخی از افرادی که بهمن ماه پاسخ داده نشده است، سوالاتی پیش بیاید. مرحله یارانه ۱۵۶ بر اساس دهک بندی اعلامی از سوی وزارت رفاه به حساب سرپرستان خانوارهای دهکهای اول تا سوم واریز و از ساعت ۲۴ چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه قابل برداشت می‌باشد. بنابر این دهک‌های اول تا سوم مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به ازای هر نفر به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود. همچنین بر اساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها مابقی دهک‌های مشمول دریافت یارانه ۳۰ بهمن ماه منتظر واریز مبلغ یارانه باشند. در صورتی که جزوه خانوارهایی هستید که یارانه به حسابتان واریز نشده است جای نگرانی نیست و به زودی طبق جدول جدید سازمان هدفمندی یارانه‌ها که برای نظم بخشی در پرداخت یارانه‌ها و مستمری‌های موضوع قانون هدفمندسازی یارانه‌ها منتشر شده است به حساب سرپرستان واریز می‌شود.
📥 وضعیت رشد شاخص های اقتصادی ایران 🇮🇷