eitaa logo
محله نیوز
798 دنبال‌کننده
5هزار عکس
1.9هزار ویدیو
56 فایل
به کانال (محله ۱۵خرداد قم) خوش اومدین اینجا میخاهیم از محله های شهرک جهاد، شهرک محلاتی، شهرک شهدا، دروازه ری،آتش نشانی،نوبهار باخبر بشیم.‌ آیدی ادمین کانال جهت ارتباط و ارسال مطالب و اخبار شما 👇👇👇 @ResaneNewz کانال: https://eitaa.com/mahalle_newz
مشاهده در ایتا
دانلود
ارباب! خودت بگو... دلتنگے را چھ چارھ کنیم....؟! ...💔
▫️چادر سخت است اما ▫️پوشش حضرت زهرا بود حضرت زهرا سلام الله هنگام خروج از منزل مقنعه را محکم بر سر بستند و چادر را به گونه ای که تمام بدن ان حضرت را می پوشاند و گوشه های آن به زمین میرسد تن کردند..... 🥀🥀🥀 🔺eitaa.com/yase_nabavii
🍁چادری ها زهرایی نیستند!... 🍃اگر پهلویشان درد دین نداشته باشد.... 🍃چادری ها زهرایی نیستند!... 🍀اگر دشمنان را با سیاهی چادرشان به خاک سیاه نکشانند.... 🍃چادری ها زهرایی نیستند!... 🍁اگر سیاهی چادرشان حرمت خون شهیدان را به عالمیان ننمایاند... 🍃السلام علیک یافاطمه الزهرا سلام الله علیها✋
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
چشمانم را با قلبے شکستہـ💔 بہ کوچہ ها مےبافـم به امید این ڪهـ❥ این جمعہ مـرا میهمانِ نگاهت کنی... @yase_nabavii
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♥ صبح جمعه رسیده از راه و در فراق تو بر لبم آه است ندبه ی چشم های بارانی ذکر أین بقیة الله است بی تو دلهای ماچه سرگردان بی تو احوالمان پریشان است 🥀🥀🥀 🔺eitaa.com/yase_nabavii
1_7006508.mp3
11.74M
⚘با تو مارا خوشترین دیدار باد هر کجا هستی خدایت یار باد⚘ ⚘کانال👈 🥀🥀🥀 🔺eitaa.com/yase_nabavii
🌿سلام مابه ارباب بی کفن 👏السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِاللهِ وَعَلَی الاَْرْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِنائِکَ عَلَیْکَ مِنّی سَلامُ اللهِ اَبَداً ما. بَقیتُ وَبَقِیَ اللَّیْلُ وَالنَّهارُ وَلا جَعَلَهُ اللهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّی لِزِیارَتِکُمْ، اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْنِ وَعَلی عَلِیِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَعَلی اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَعَلی اَصْحابِ الْحُسَیْنِ 🥀🥀🥀 🔺eitaa.com/yase_nabavii
🌿آقاجان ها را متوسل به دعاییم بیا سالیانی است که شماییم بیا آسمان خواهش یک جرعه دارد نه که ما، (س) هم چشم به راهت دارد 🥀🥀🥀 🔺eitaa.com/yase_nabavii
💥کنفرانس مهدویت جمعه هاباحضوراستادسیدهاشمی 🍃در کانال یاس نبوی 👇👇 🥀🥀🥀 🔺eitaa.com/yase_nabavii
سلام ودرود بر منتظران حضرت مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه)
خلاصه جلسه اول : در جلسه اول به بحث پیرامون مهدویت ، اعتقاد به مهدویت در ادیان دیگر وکتب آسمانی ونهایتاًرسیدیم به مهدویت در ادیان ابراهیمی . وبه بشارت های ظهور منجی در این ادیان واینک ادامه بحث
بشارت ظهور مهدی در زبور داوود ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ در زبور حضرت داوود (علیه‌السّلام) که تحت عنوان «مزامیر» در لابه لای کتب «عهد عتیق» آمده، نویدهایی درباره‌ی ظهور حضرت مهدی (علیه‌السّلام) به بیان‌های گوناگون داده شده است و می‌توان گفت: در هر بخشی از «زبور» اشاره‌ای به ظهور مبارک آن حضرت، و نویدی از پیروزی صالحان بر شریران و تشکیل حکومت واحد جهانی و تبدیل ادیان و مذاهب مختلف به یک دین محکم و آیین جاوید و مستقیم، موجود است. و جالب توجّه این که، مطالبی که قرآن کریم درباره‌ی ظهور حضرت مهدی (علیه‌السّلام) از «زبور» نقل کرده است عیناً در زبور فعلی موجود است و از دست‌برد تحریف و تفسیر مصون مانده است.
قرآن کریم چنین می‌فرماید: «وَلَقَدْ کَتَبْنا فِی الزَّبورِ مِنْ بَعْدِ الذِّکْرِ اَنَّ الاَرْضَ یَرِثُها عِبادِیَ الصّالِحُونَ؛  ما علاوه بر ذکر (تورات) در «زبور» نوشتیم که (در آینده) بندگان صالح من وارث زمین خواهند شد.» س انبیاء آیه ۱۰۵ مقصود از «ذکر» در این آیه‌ی شریفه، تورات موسی (علیه‌السّلام) است که زبور داوود (علیه‌السّلام) پیرو شریعت تورات بوده است .
این آیه‌ی مبارکه از آینده‌ی درخشانی بشارت می‌دهد که شر و فساد به کلّی از عالم انسانی رخت بر بسته، و اشرار و ستمکاران نابود گشته‌اند، و وراثت زمین به افراد پاک و شایسته منتقل گردیده است، زیرا کلمه‌ی «وراثت و میراث» درلغت، در مورادی استعمال می‌شود که شخص و یا گروهی منقرض شوند و مال و مقام و همه‌ی هستی آنها به گروهی دیگر به وراثت منتقل شود
به هر حال، طبق روایات متواتره اسلامی‌ ـ از طریق شیعه و سنی ـ این آیه‌ی شریفه مربوط به ظهور مبارک حضرت مهدی (علیه‌السّلام) می‌باشد، و قرآن کریم این مطلب را از زبور حضرت داوود (علیه‌السّلام) نقل می‌کند، و عین همین عبارت در زبور موجود است.
← متن بشارات زبور داوود در این بخش قطعاتی از بشارات زبور را میآورم ، چون عبارات بسیار زید هستند فقط بخش های کمی را گلچین کرده ام و اینک متن زبور: ـــــــــــــــــــــــــ زیرا که شریران منقطع می‌شوند. امّا متوکّلان به خداوند، وارث زمین خواهند شد. و حال‌ اندک است که شریر نیست می‌شود که هر چند مکانش را جستجو نمایی ناپیدا خواهد بود . امّا متواضعان وارث زمین شده از کثرت سلامتی متلذّذ خواهند شد . شریر به خلاف صادق افکار مذمومه می‌نماید، و دندان‌های خویش را بر او می‌فشارد خداوند به او متبسّم است چون که می‌بیند که روز او می‌آید 
شریران شمشیر را کشیدند و کمان را چلّه کردند تا آن که مظلوم ومسکین را بیندازند، و کمان‌های ایشان شکسته خواهد شد کمی‌ صدیق از فراوانی شریران بسیار بهتر است. چون که بازوهای شریران شکسته می‌شود و خداوند صدّیقان را تکیه‌گاه است . خداوند روزهای صالحان را می‌داند و میراث ایشان ابدی خواهد بود در زمان «بلا» خجل نخواهند شد، و در ایام قحطی سیر خواهند بود لکن شریران هلاک خواهند شد، و دشمنان خداوند، مثل پیه برّه‌ها فانی بلکه مثل دود تلف خواهند شد 
زیرا متبرّکان خداوند، وارث زمین خواهند شد، امّا ملعونان وی منقطع خواهند شد صدّیقان وارث زمین شده، ابداً در آن ساکن خواهند شد به خداوند پناه برده، راهش را نگاهدار که تو را به وراثت زمین بلند خواهند کرد و در وقت منقطع شدن شریران این را خواهی دید امّا عاصیان، عاقبت مستاصل، و عاقبت شریران منقطع خواهند شد.» 
در فصل دیگر می‌فرماید: «... قوم‌ها را به انصاف داوری خواهد کرد. آسمان شادی کند و زمین مسرور گردد. دریا و پری آن غرش نمایند. صحرا و هر چه در آن است به وجد آید. آنگاه تمام درختان جنگل ترنّم خواهند نمود به حضور خداوند. زیرا که می‌آید، ‌زیرا که برای داوری جهان می‌آید. ربع مسکون را به انصاف داوری خواهد کرد. و قوم‌ها را به امانت خود.» 
 از جمله در مزمور ۷۲ (مزمور مفرد از جمع مزامیر)در مورد پیامبر بزرگوار اسلام (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلّم) و فرزند دادگسترش حضرت مهدی (علیه‌السّلام)، چنین می‌فرماید: « ‌ای خدا! شرع و احکام خود را به «ملک»، وعدالت خود را به «ملک‌زاده» عطا فرما ، تا این که قوم تو را به عدالت و فقرای تو را به انصاف حکم نماید به قوم کوه‌ها سلامت و کویرها عدالت برساند ، فقیران قوم را حکم نماید، و پسران مسکینان را نجات دهد، و ظالم را بشکند‌ ، تا باقی ماندن ماه و آفتاب دور به دور از تو بترسند ، بر گیاه بریده شده مثل باران و مانند امطار ـ که زمین را سیراب می‌گرداند ـ خواهد بارید ، و در روزهایش صدّیقان شکوفه خواهد نمود، و زیادتی سلامتی تا برای ماندن ماه خواهد بود ، از دریا تا به دریا و از نهر تا به اقصی زمین سلطنت خواهد نمود ، صحرا نشینیان در حضورش خم خواهند شد و دشمنانش خاک را خواهند بوسید 
اصطلاحات نامأنوس مانند "طرشیش"ازمتن زبور اخذ شده ومعانی خاص خود را دارد
ملوک طرشیش و جزیره‌ها، هدیه‌ها خواهند آورد، ‌و پادشاهان شبا و سبا پیشکش‌ها تقریب خواهند نمود . بلکه تمامی‌ ملوک با او کرنشخواهند نمود، و تمامی‌ اُمم او را بندگی خواهند کرد ،زیرا فقیر را وقتی که فریاد می‌کند و مسکین که نصرت کننده ندارد، خلاصی خواهد داد ، و به ذلیل و محتاج ترحم خواهد فرمود و جان‌های مسکینان را نجات خواهد داد ، جان ایشان را از ظلم و ستم نجات خواهد داد، و هم در نظرشخون ایشان قیمتی خواهد بود