eitaa logo
بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان قزوین
410 دنبال‌کننده
4.1هزار عکس
2.5هزار ویدیو
604 فایل
کانال رسمی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان قزوین
مشاهده در ایتا
دانلود
♡•• هاتفۍگفت:یتیـم‌است،مراعات‌ڪنید نیزه‌اےگفت:حسینۍست،مجازات‌ڪنید..! ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌😭💔https://eitaa.com/mahdaviyat_qazvin
✍️ امیرالمومنین امام علی علیه السلام: إن جَعَلتَ دينَكَ تَبَعاً لدُنياكَ، أهلَكْتَ دِينَكَ و دُنياكَ، و كنتَ فِي الآخِرَةِ مِنَ الخاسرينَ، إن جَعَلتَ دنياك تَبَعاً لِدِينِكَ أحرَزْتَ دينَكَ و دنياك و كُنتَ في الآخِرَةِ مِن الفائزينَ. اگر دينت را تابع دنيايت كنى، دين و دنيايت، هر دو را از بين برده‌اى و در آخرت از زيانكاران خواهى بود، اما اگر دنياى خود را تابع دينت كنى دين و دنيايت، هر دو را به دست آورده‌اى و در آخرت از رستگاران خواهى بود. https://eitaa.com/mahdaviyat_qazvin
‍ ‍🌷شروع مرداد ماهـتون پُر برکت 🌼و سرشار از رحمت الهی 🌷با صلوات بر حضرت محمد (ص) 🌼و خاندان پاک و مطهرش 🌷اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ 🌼و آلِ مُحَمَّدٍ 🌷وعَجِّلْ فَرَجَهُمْ https://eitaa.com/mahdaviyat_qazvin
7.54M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مصاحبه بسیار جالب عباس موزون با رهبر هندوها درباره امام حسین (علیه‌السلام)
ماجرای گفت‌وگوی حضرت امام حسین و عمر سعد در کربلا در کلام رهبر انقلاب متن بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای | نماز جمعه تهران ۱۳۶۳/۷/۲۰ در آن هنگامی که حضرت به کربلا رسیده بودند و عمربن‌سعد در روز چهارم محرم ظاهراً وارد کربلا شد. یک مدتی، چند روزی بین امام حسین و عمر سعد هی گفتگو می‌شد. چند بار عمر سعد بلند شد، آمد توی خیمه‌ی امام حسین، نشستند با هم صحبت کردند. در یکی از این صحبتها، خطاب به عمر سعد جمله‌ی حضرت، جمله‌ی طلبکارانه است، به عمر سعد می‌گوید، حالا این‌جا ببینید شما تصور وضع را بکنید، امام حسین یک کسی است که قیام کرده و حالا آمده توی این بیابان به حسب ظاهر گیر افتاده و محاصره شده، ظاهر قضیه این بود دیگر. حضرت با یک مشت زن و بچه با پنجاه، شصت نفر، چهل، پنجاه نفر آن روز شاید هنوز هفتاد نفر هم نبودند. با چهل، پنجاه نفر مرد، جوان، پیر، همه جوری توی این بیابان ماندند، اطرافشان هم چند هزار مرد مسلحی که پول گرفتند آمدند این‌جا آدم بکشند؛ حیوانهای وحشی، همان عُسلان‌الفلوات که خود حضرت در مکه فرمودند همانند گرگهای درنده‌ی گرسنه‌ی صحرائی؛ شمشیرها دستشان، نیزه‌ها دستشان و دهانهای بازشان را منتظر طعمه‌های امیرعبیدالله قرار دادند. یک عده اینجوری امام حسین را محاصره کرده‌اند. خب، ظاهر قضیه این است که حسین‌بن‌علی این‌جا گیر افتاده دیگر، در یک چنین وضعی شما ببینید لحن یک آدم چگونه خواهد بود. حالا هم فرمانده‌ی همان لشکری که علی‌الظاهر پیروز هست آمده توی خیمه‌ی امام حسین، صحبتی که بین اینها خواهد گذشت چگونه است؟ قاعدتاً این صحبت این خواهد بود که او ملامت کند، آقا چرا آمدی؟ حضرت هم بگویند دیگر حالا شده یک کاری بکنیم، فلان. می‌بینیم درست به عکس است. وقتی می‌آید توی خیمه‌ی امام حسین، امام حسین سؤال می‌کنند یابن‌سعد! تو چرا حاضر نیستی که با ما حرکت کنی، قیام کنی؟ او می‌گوید که من بچه‌هایم در آن جایند و گیر می‌افتند. حضرت می‌گویند برو پس نجنگ با ما، از فرمان عبیدالله سر باز بزن. می‌گوید نمی‌توانم، می‌ترسم، به من حمله می‌کنند، مالم را می‌گیرند. یعنی حضرت او را در موضع انفعال قرار می‌دهد. به او اعتراض می‌کند و او در صدد عذرخواهی از امام حسین برمی‌آید. یک چنین روحیه‌ی قوی و محکمی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
یزید دقیقا همان چیزی است که خیلی‌ها امروز میخواهند اهل عشق و حال است. عرق‌ ناب ایتالیایی میخورد و ادکلن‌های اروپایی میزند. لباس‌های جذاب می‌پوشد و خوشتیپ است. پارتنر چشم‌آبی خارجی دارد. مشاوران کروات‌بسته رومی دارد. پِت و حیوان‌خانگی دارد؛ انیمال‌لاوِر است. اهل شعر و شاعری است و عاشقی دل‌خسته. روشنفکر است و به مردم‌اش آزادی‌های فردی و جمعی می‌دهد. دیسکوها و کلاب‌های بزرگ برای جوان‌ها ساخته. به عقاید همه اقشار احترام میگذارد. میخواهی عابد و عارفی سینه‌سوخته با پیشانی پینه‌بسته در مدینه و بصره باش یا جوانی آتئیست و اهل دنس و کلوپ در دمشق. همه را در دایره اسلام خود نگه‌ می‌دارد. میگوید کسی را طرد نکنید. دوقطبی درست نکنید. برای بت‌پرست‌های شام، بت‌های بزرگ و طلایی از شرق‌آسیا وارد میکند و برای مسلمان‌های دوآتیشه، مسجد‌های متنوع و مختلف می‌سازد. وفادار به آرمان «عیسی به دین خود، موسی به دین خود». دین را قاطی سیاست‌ نمیکند. از یهودی و مسیحی و مسلمان به یک اندازه در دربار خود استفاده می‌کند. معتقد به دولت فراگیر و پلورالیسم دینی است.برای سلبریتی‌ها ارزش و احترام قائل است و هوای‌شان را دارد. به سفارش یک‌ سلبریتی، مهم‌ترین زندانی سیاسی خود را آزاد میکند. یزید تمام صفاتی که در جهان مدرن امروز به‌عنوان «ارزش» شناخته می‌شوند را دارد. هرازگاهی نگاهی به ارزش‌هایتان بیندازید. رسانه در بلندمدت صفاتی را که قبلا تف و لعن می‌کردید به‌عنوان ارزش و نقطه‌قوت به‌ خوردتان می‌دهد. به خودتان که می‌آیید می‌بینید عاشق ویژگی‌های دیو کودکی‌هایتان شده‌اید!
💠 بسته فرهنگی ویژه ایام محرم کاری از بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) 🏴🏴🏴 🌐لینک محتوای مناسبتی👇 https://mahdaviat.ir/?p=97168 🔻مجموعه عکس نوشته 🔻اینفوگرافی محرم گره گشاست 🔻کتاب‌های محرم و مهدویت 🔻مسابقه فرهنگی نوجوان 🔻ویدئوهای محرم و مهدویت 🔻مقالات و محتوای پژوهشی 🔻مجموعه پوستر نمایشگاهی 🔻محتوای فرهنگی کودک و نوجوان 🔻بروشورهای مهدویت و محرم 🔻پوستر، پیک، داستان، و ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
▪️صاحب مکیال المکارم می‌نویسد: یکی از دوستان صالح من در عالم خواب، مولا صاحب الزمان سلام الله علیه را دید که فرمود: ... بعض أصدقائي الصالحين، أنّه رأى مولانا الحجّة عليه السّلام في المنام، فقال ما معناه: إنّي لأدعو لمؤمن يذكر مصيبة جدّي الشهيد، ثمّ يدعو لي بتعجيل الفرج و التأييد من دعاگوی هر مومنی هستم كه پس از ذكر مصائب حضرت سيدالشهدا سلام الله علیه برای تعجیل فرج و تایید من دعا كند! 📚مكيال المكارم، ج۲، ص: ۵۷ https://eitaa.com/mahdaviyat_qazvin
🥀 ‼️تو از کدام دسته‌ای؟ ⏪در ابتدای واقعه‌ی کربلا عده‌ی زیادی مشتاقانه به امام حسین علیه السلام نامه نوشتند که بیا تا تو را یاری کنیم اما چه شد که بسیاری از آنان از یاری حسین دست کشیدند؟ پاسخ روشن است؛ آن‌ها حسین را برای یاری خودشان می‌خواستند نه خودشان را برای یاری کردن حسین! 🛑 تو با امام زمانت چگونه‌ای؟ مانند آنانی هستی که چون از امام حسین حاجت نگرفتند، بازگشتند؟ یادت باشد! تو اگر حاجت از امام زمانت گرفتی یا نگرفتی، از او جدا نشو. وظیفه‌ی تو یاری امام زمانت است. او مولای توست و تو عبدی و اگر مولا حاجتت را روا می‌کند، از کرامت و بزرگواری است و تو اگر خدمتی می‌کنی از سر وظیفه است. اگر به امام زمانت بگویی من آمده‌ام تا شما را یاری کنم، آمده‌ام مطیع شما باشم، آمده‌ام گره‌ای از گره‌های کور زمان غیبت بگشایم، آن وقت می‌توانی ادعا کنی اگر در عاشورا و کربلا بودی از آن دسته بودی که پشت به امام زمانت نمی‌کردی. 🏴https://eitaa.com/mahdaviyat_qazvin