eitaa logo
مهدوی زادگان
348 دنبال‌کننده
137 عکس
40 ویدیو
17 فایل
*رَبِّ إِنِّي لِمَا أَنْزَلْتَ إِلَيَّ مِنْ خَيْرٍ فَقِيرٌ*
مشاهده در ایتا
دانلود
بیانیه ضدصهیونیستی جمعی از اساتید و فضلای حوزوی سراسر کشور بسم الله الرحمن الرحیم «وَ كَتَبنَا عَلَيهِمۡ فِيهَآ أَنَّ ٱلنَّفسَ بِٱلنَّفسِ وَ ٱلعَينَ بِٱلعَينِ وَ ٱلانفَ بِٱلأَنفِ وَ ٱلأُذُنَ بِٱلأذُنِ وَ ٱلسِّنَّ بِٱلسِّنِّ وَ ٱلجُرُوحَ قِصَاصٌ»(مائده/45) شهادت سرداران و پاسداران رشید اسلام به ویژه شهید سردار زاهدی داغ تازه‌ای بر قلوب مؤمنین و همه آزادگان از ایران تا لبنان، از عراق تا یمن و فلسطین و اقصی نقاط جهان گذاشت. این تهاجم وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی، مهر تأیید دیگری بر کارنامه پرافتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گذاشت. ملت عزیز ما، ملتی امام حسینی است که «القتل لنا عادة و کرامتنا الشهادة» را در طول بیش از چهار دهه و در جبهه‌های مختلف به اثبات رسانده است و شکی نیست که به فرموده امام خمینی کبیر «هر پرچمی از دست توانای سرداری بیفتد سردار دیگری آن را برداشته و به میدان آید و با قدرت بیشتر در حفظ پرچم اسلامی به کوشش برخیزد»(صحیفه،ج15،ص226) حضور مستمر مردم در میدان مبارزه با استکبار و صهیونیسم جهانی اقتضای آن دارد که به تکلیف شرعی و ملی در حفظ اقتدار جمهوری اسلامی بعنوان ام‌القرای تحولات آخرالزمانی و قلب تپنده مستضعفان جهان با جدیت عمل کنیم. مجاهدت خستگی‌ناپذیر رزمندگان بدون‌مرز ایران در حفظ دماء مردم مقتدر و مظلوم غزه که بر دوست و دشمن پوشیده نیست، مایه‌ی آبرو و عزت ملت ایران در بین جهانیان و همه ملت‌های ستمدیده است. ارتقای سطح تهدیدات خصمانه از ترورهای فردی به حمله رسمی و علنی به کنسولگری جمهوری اسلامی نشان‌گر ناکارآمدی مدعاهای واهی و انتزاعی پیروان خط سازش در توصیف واقعیت‌های میدانی است که در مواردی، اقدامات مدافعان غیور امنیت برای تحقق انتقام سخت و اعلان علنی آن را با محدودیت‌هایی مواجه می‌کرد. ضرورت حفاظت از امنیت ایران و حراست از فرزندان جان‌برکف ملت اقتضای آن دارد که در عقبه این نبرد بزرگ و تاریخ‌ساز مقاومت، اجماع‌سازی ملی و فراملی صورت بگیرد. درصورت شکل‌گیری و صیانت از چنین اجماعی، اصابت ضربت متقابل‌ و پیشگیری از همه تهدیدات و مقابله سخت و متناسب برای نیروهای میدانی مقاومت کاملا دست‌یافتنی است. اکنون که رهبر معظم انقلاب اسلامی صراحتا راهبرد اقدام پشیمان‌کننده را اعلان فرموده‌اند، باید تمام مطالبات و هدف‌گذاری‌ها و اجماع‌سازی‌ها در همین جهت پیش برود و برای مقابله با زمزمه‌های عناصر معدود از اصحاب خط سازش در داخل کشور و وسوسه‌های شیطانی برخی مزدوران خارجی، راهی جز جهاد تبیین وجود ندارد که بار اصلی آن بر دوش ما حوزویان است. امروز ارکان نظام اسلامی به‌ویژه نیروهای نظامی، در اوج اقتدار، شهامت و کیاست‌اند و هرگونه تصویرسازی چهره‌ای انفعالی و غیرانقلابی، جز جفا به نظام و یاران پاکباخته آن نیست. حضور میدانی و پرشور و شعور مردم سراسر کشور در ساعات اولیه اعلام خبر حمله وحشیانه رژیم غاصب، نشان داد که ملت شهادت‌طلب ایران به‌هیچ وجه از تحلیل‌های بی‌پایه‌ای که عقب‌نشینی، انفعال و سازش با شیطان بزرگ را تنها راه نجات معرفی می‌کند، تأثیر نگرفته و هم‌چنان با اعتماد به قدرت درون‌زای جمهوری اسلامی فریاد مطالبه انتقام سرمی‌دهند. ما بعنوان جمعی از اساتید، پژوهشگران و مبلغین حوزه‌های علمیه سراسر کشور با تکیه بر پیام الهی_سیاسی مقام معظم رهبری و فرمان قاطع ایشان مبنی بر اقدام پشیمان‌کننده علیه رژیم منفور صهیونیستی، با اعتماد کامل به مسئولین نظامی و امنیتی و کارگزاران سیاسی جمهوری اسلامی ایران، مطالبات و نکات ذیل را صراحتا اعلام می‌داریم: ۱.انتقام پشیمان‌کننده و سخت علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی و اعلان جهانی آن جهت صیانت از چهره مقتدر جمهوری اسلامی در جبهه جهانی مقاومت که با مجاهدت‌های طولانی یاران حاج‌قاسم عزیز به دست آمده است. ۲.تبیین حداکثری در جهت آماده‌سازی ذهنی جامعه برای درک واقعیت‌های جنگ فعلی و تعریف جامعه‌ی اسلامی ایران به عنوان یک جامعه در جنگ دائمی با دشمنان بشریت، برای خروج افکار عمومی و فضای رسانه‌ای از شرطی شدن نسبت به شروع جنگ ۳.برنامه‌ریزی جدی برای شبکه‌سازی نخبگانی و مردمی در جهت تحقق جبهه جهانی مستضعفین و خصوصا مردم محور مقاومت و تقویت تولیدات رسانه‌ای بین‌المللی به‌جهت حمایت معنوی از جبهه مقاومت، به‌ویژه فلسطین ۴.اقدام مؤثر متولیان حوزوی در جهت تحقق فرمان راهبردی ولی فقیه مبنی بر تشکیل کانون بزرگ تبلیغی؛ که در تقویت عمق راهبردی مقاومت و پیشگیری از وسوسه‌های خط سازش و مطالبه در جهت تسریع در خدمت‌رسانی به مردم، فوریت دارد. ۵.اجماع‌سازی حول آرمان‌های انقلاب اسلامی بر محور فرامین صریح و قاطع ولایت عموم حوزویان با رصد دقیق تحولات، در کنار دانشگاهیان ارجمند و سایر اقشار، به‌وظیفه ذاتی خود در صیانت از آرمان‌های امام و شهدا عمل خواهند کرد. ▫️اسامی امضاءکنندگان👇 ص ۱ ص ۲ ص ۳ ص ۴ ص ۵ @rozaneebefarda
بیانیه جمعی از اساتید، مبلغان و پژوهشگران حوزوی در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، حمایت از مدافعان امنیت و تأکید بر ضرورت انتقام و اقدام پشیمان‌کننده [صفحه ۱ از ۵] @rozaneebefarda 🔻🔻🔻 ▫️اسامی امضاکنندگان؛ حجج اسلام والمسلمین آقایان: ۱.محمدعلی برکتین استاد درس خارج، مدیر مدرس دارالعلم امام حسن(ع) و مدیر مؤسسه فقهی صاحب الامر(عج) قم ۲.حسام الدین ربانی|| استاد سطح عالی حوزه قم ۳.رجبعلی مقیسه|| استاد سطح عالی و خارج حوزه قم ۴.محمدمهدی حقانی|| استاد مبانی انقلاب اسلامی و مدیر مؤسسه فرهنگی حدیث لوح و قلم قم ۵.عبدالله کیوانی|| استاد سطح عالی حوزه علمیه قم و عضو مجلس خبرگان رهبری ۶.علی رستم‌پور|| مدیر مؤسسه فقهی امام علی بن موسی‌الرضا(ع) قم ۷.سیدجواد ابن‌الرضا|| مدیر مؤسسه فقهی سیدالساجدین(ع) قم ۸.حسین مظفری|| استاد سطوح عالی حوزه و عضو مجلس خبرگان رهبری ۹.روح‌الله شاکری زواردهی|| استاد رشته کلام و ریاست دانشگاه معارف اسلامی ۱۰.داود مهدوی‌زادگان|| رئیس سازمان سمت ۱۱.جواد مجتهد شبستری|| استاد سطح عالی حوزه قم و عضو مجلس خبرگان رهبری ۱۲.سعید صلح‌میرزائی|| استاد سطح عالی قم و عضو مجلس خبرگان رهبری ۱۳.ناصر فقیه|| استاد سطح عالی حوزه قم ۱۴.حسین ارجینی|| معاون آموزش دانشگاه معارف اسلامی ۱۵.محمد الهی خراسانی|| استاد سطح عالی حوزه مشهد، پژوهشگر علوم قرآن و حدیث، استاد دانشگاه ۱۶.سیدعلیرضا موسوی جوردی|| استاد سطح عالی حوزه قم ۱۷.محمد عابدی|| استاد سطح عالی قم ۱۸.حسن غفاری‌فر|| استاد جریان‌شناسی و عضو هیأت علمی مؤسسه امام رضا(ع) ۱۹.عبدالمجید مقامی|| استاد سطح عالی قم و نائب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین ۲۰.عبدالجلیل محمودی|| مدیر مدرسه علمیه خاتم‌الانبیاء(ص) ۲۱.محى‌الدين مكارم شیرازی|| استاد سطح عالی قم ۲۲.محمدباقر پورامینی|| استاد سطح عالی قم ۲۳.احمد پاک‌نهاد|| استاد سطح عالی قم ۲۴.علی‌اصغر گرجی|| استاد سطح عالی قم ۲۵.علی کرمزاده|| استاد سطح عالی و مدیر مؤسسه فقهی حضرت قائم(ع) قم ۲۶.محمدجواد بوربور|| استاد سطح عالی و مدیر مؤسسه فقهی شمس‌الشموس(ع) قم ۲۷.سیدمجید غنائی|| استاد سطح عالی قم و معاون آموزش مؤسسه فقهی صاحب الامر(عج) ۲۸.حامد دارابی‌نیا|| استاد سطح عالی و معاون آموزش مؤسسه فقهی امام حسین(ع) قم ۲۹.سیدمحمد مجیدی|| استاد سطح عالی قم و معاون آموزش مؤسسه فقهی علی بن موسی الرضا(ع) قم ۳۰.محمدباقر علیمردانی|| استاد سطح عالی و مدیر مرکز پژوهشی فقه‌الرضا(ع)قم ۳۱.محسن انبیائی|| استاد سطح عالی قم ۳۲.علی صادقیان|| استاد سطح عالی قم ۳۳.مهدی گرامی‌پور|| استاد سطح عالی قم ۳۴.محمدرضا تیموری|| استاد سطح عالی قم ۳۵.سیدجواد پنجتنیان|| مدیر مدرسه علمیه جعفریه(ع) مشهد ۳۶.محسن پوراکبر|| استاد سطح عالی حوزه قم ۳۷.روح الله شیرمهد|| استاد سطح عالی قم ۳۸.محمدعلی طائب|| استاد سطح عالی قم ۳۹.سیدموسی صدر|| استاد سطح عالی مشهد ۴۰.سیدمحمدحسین احمدی|| استاد سطح عالی مشهد ۴۱.محسن قدیری|| استاد سطح عالی مشهد ۴۲.مجتبی فرحناکی|| استاد سطح عالی مشهد ۴۳.سیدعباس علوی|| استاد سطح عالی مشهد ۴۴.حسین شریعتی|| استاد سطح عالی مشهد ۴۵.محمدعلی حسینی|| استاد سطح عالی مشهد ۴۶.علی نعمت‌شاهی|| استاد سطح عالی مشهد ۴۷.مجتبی جاهد|| استاد سطح عالی مشهد ۴۸.سیدجواد شریعتی|| استاد سطح عالی مشهد ۴۹.محمود احمدی|| استاد سطح عالی مشهد ۵۰.رضا جهانگیر فیض‌آباد|| استاد سطح عالی مشهد ۵۱.سیدمحمود محمدی چنارانی|| استاد سطح عالی مشهد ۵۲.سیدعلی دریاباری|| استاد سطح عالی مشهد ۵۳.علیرضا عابدینی|| استاد سطح عالی مشهد ۵۴.محسن قمصری‌فر|| استاد سطح عالی مشهد ۵۵.حامد کاظم‌نژاد|| استاد سطح عالی مشهد ۵۶.حسین مرادی|| استاد سطح عالی مشهد ۵۷.سیدسعید مرتضوی|| استاد سطح عالی مشهد ۵۸.سیدحسن موسوی‌مهر|| استاد سطوح عالی مشهد ۵۹.محمدرضا با خدا|| استاد سطح عالی مشهد ۶۰.محمدحسین سلیمانی|| استاد سطح عالی قم ۶۱.علیرضا محمدی‌نژاد|| استاد سطح عالی قم ۶۲.روح‌الله مسعودیان|| استاد سطح عالی قم ۶۳.علی زهرابی|| استاد سطح عالی قم ۶۴.محمدمهدی خسروی|| استاد سطح عالی قم ۶۵.حمیدرضا نصیبی‌نیا|| استاد سطح عالی قم ۶۶.محمدرضا زارع|| استاد سطح عالی مشهد ۶۷.روح‌الله قدرتی|| استاد سطح عالی قم ۶۸.محمدصادق حیدری|| استاد سطح عالی قم ۶۹.محمدجواد قاسمی|| استاد سطح عالی قم ۷۰.سیدمحمدرضا موسوی|| استاد سطح عالی قم ۷۱.محسن چگینی|| استاد سطح عالی قم ۷۲.محمد رئیسی|| استاد سطح عالی قم ۷۳.سیدمصطفی احمدی|| استاد سطح عالی قم ۷۴.سیدعلی هاشمی|| استاد سطح عالی قم ۷۵.حسین عاقلی|| استاد سطح عالی قم ۷۶.قربان یاس‌بلاغی|| استاد سطح عالی قم ۷۷.محمدتقی نصرالهی‌نیا|| استاد سطح عالی قم ۷۸.محمد مروارید|| استاد سطح عالی حوزه خراسان ۷۹.محمد مختاری|| استاد دوره مقدمات حوزه مشهد ۸۰.سیدمهدی سجادی‌خصال|| استاد سطح عالی قم @rozaneebefarda
🔸 توصیه های حکومتی مرجعیت دینی نجف اشرف سایت عصر ایران وابسته به جریان فکری که از لزوم کاهش سطح مشارکت مرجعیت دینی در امر سیاسی دفاع می کند گفته ای قدیمی از استاندار اسبق نجف اشرف، عدنان الزرفیه ( ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۵ م ) را که به نظر همسو با این دیدگاه می آید با ذوق زدگی باز نشر داده است ( ر. ک: asriran.com/0040g9 ). این گفته برداشت استاندار اسبق نجف از نحوه تعامل مرجع تقلید نجف حضرت آیت الله سید علی سیستانی با حکومت عراق است. به نقل از عصر ایران وی گفته است که: " این مرجع بزرگ تقلید، در طول 15 سال از استانداری، سه مطالبه اصلی داشته است و هیچ گاه توصیه های دینی مانند امر به معروف و نهی از منکر و نظایر آن نداشته است. عدنان الزرفیه تاکید می کند: به‌خدا قسم تمام ‏توصیه‌های آیت الله سیستانی یا "حفظ امنیت" بود و یا "خدمات اجتماعی" یا "رسیدگی به فقرا". عصر ایران گمان کرده سند خوبی برای دیدگاه عدم مداخله مرجعیت دینی در امر سیاست یافته است؛ لکن این چنین نیست که آنان فکر می کنند و سخت در اشتباهند بلکه این نقل قول مویدی برای دیدگاه مقابل است. وقتی مرجعیت دینی نجف خطاب به کارگزار حکومت رسیدگی به سه مساله مهم سیاست را گوشزد می کند؛ این توصیه ها به معنا ورود مستقیم مرجعیت دینی در امر سیاست است. خصوصاً با این فرض استاندار که این توصیه ها دینی نیست. اگر دینی بود می توانستیم بپذیریم که توصیه های مرجعیت دینی از چارچوب توصیه های دینی خارج نشده است. بلکه درست آن است که گفته شود مرجعیت دینی نجف با چنین توصیه هایی ( توجه به حفظ امنیت، خدمات اجتماعی و رسیدگی به فقرا ) در صدد آن است که برداشت سکولارها ( بخوانید عرفی گرایان ) از دامنه شمول آموزه دینی امر به معروف و نهی از منکر را اصلاح کند. آموزه دینی امر به معروف و نهی از منکر بر خلاف تصور سکولارهای حوزوی و غیر حوزوی مضیق نبوده شامل پرداختن به مسائل حکومتی نیز می شود بلکه این مسایل از اهم معروف هایی است که می بایست به حاکمیت گوشزد نمود. چون این سه توصیه از ماموریت های اصلی حکومت های مردمی است. بنابر این، مرجعیت دینی نجف اشرف با اینگونه توصیه ها به حاکمیت پیام مستقیم و رسایی را به جهان مخابره می کند که فقه و علمای امامیه هیچگاه نه در گذشته و نه امروز از پرداختن به مسائل مهم سیاسی و اجتماعی بدور نبوده است و همواره وظیفه دینی و شرعی خود دانسته حاکمان را در انجام وظایف شرعی و قانونی شان توصیه و تشویق و احیاناً عتاب کند. برداشت غلط این است که مرجعیت دینی جدا از سیاست فرض شود. ✍ داود مهدوی زادگان 👉 @mahdavizadegan
🔸 حلول ماه شوال و عید سعید فطر بر عموم مسلمانان جهان بویژه ملت شریف ایران و رزمندگان جبهه مقاومت علیه رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی مبارک باد. انشالله 🌸🌸🌸 @mahdavizadegan
🔸 وظیفه اعلام هلال ماه با کیست. مساله مهم در باب هلال ماه های قمری بویژه ماه های تکلیف آور رمضان و ذی الحجه آن است که اعلام رؤیت هلال وظیفه کیست. آیا علاوه بر حاکم شرع یا ولی فقیه سایر مراجع دینی نیز مکلف به اعلام رؤیت هستند یا خیر؟ وظیفه مرجع دینی بیان احکام شرعی موضوعات مختلف مانند رؤیت هلال ماه های قمری است. مجتهد فتوای می دهد که روزه ماه رمضان با رؤیت هلال این ماه آغاز و با رویت هلال ماه شوال خاتمه می یابد. اما تشخیص آن مانند تشخیص سایر موضوعات احکام جزو وظایف مرجع دینی نیست. اگر مرجع دینی رؤیت هلال ماه را تشخیص ندهد یا اعلام نکند، کوتاهی نکرده است. اما تشخیص و اعلام رؤیت هلال ماه های قمری مانند هلال ماه رمضان یا شوال بخشی از وظایف شرعی ولی فقیه است. چون ولی فقیه علاوه بر مفتی شرع بودن حاکم شرع است و حاکم شرع مکلف به صدور حکم بر اساس تشخیص موضوع است. لذا اعلام رؤیت هلال از باب تشخیص موضوع، وظیفه ولی فقیه است و مرجع دینی از این باب تکلیفی ندارد. مفتی مکلف به تشخیص موضوع نیست. می توان گفت که تشخیص و اعلام رویت هلال از احکام حاکمیتی ولی فقیه است. بر این اساس، کارگزار حکومت در مقام تشخیص رؤیت هلال ماه مکلف به رأی تشخیص ولی فقیه است و نمی تواند در امر کارگزاری به تشخیص خود عمل کند. چون در عرصه حکمرانی فقط تشخیص ولی فقیه رسمیت دارد. با این بیان، مساله تکثر رأی مراجع دینی برای کارگزار حکومت نیز حل می شود. ✍ داود مهدوی زادگان 👉 @mahdavizadegan
🔹 اعتراف به حقانيت ایران در انتقام سخت * * * نتانیاهو: هرکس به ما آسیب بزند او را می زنیم نخست وزیر رژیم صهیونیستی: ما برای سناریوها و چالش‌های حوزه‌های دیگر آماده می‌شویم و هرکس به ما آسیب برساند، او را خواهیم زد @Afsaran_ir نخست وزیر منحوس و جنایتکار رژيم صهيونيستی با این گفته اعتراف به حقانيت ایران برای انتقام سخت کرده است. 👉 @mahdavizadegan
🖌 پوستین وارونه اسلام رحمانی امام علی علیه السلام در خطبه بلیغی دینداری برخی از مردمان در آینده را چنین توصیف کرده است که پوستین اسلام را به گونه ای وارونه به تن می کنند: «لُبِسَ الإِسْلاَمُ لُبْسَ الْفَرْوِ مَقْلُوباً» ( نهج‌البلاغه: خ ۱۰۸ ). گرچه ما علم به آخر الزمان نداریم و فقط خدا می داند و بس، اما دلیل نمی شود که این خطبه امام علی علیه السلام را بویژه همین جمله آخر را با زمانه خود انطباق ندهیم. شاید هم ما به آخر الزمان نزدیک شده ایم. امروز شاهد فعالیت جریانی هستیم که خود را نواندیش دینی می نامند و از بر تن داشتن پوستین اسلام رحمانی سخن می گویند و مردم را به آن دعوت می کنند‌؛ لکن از گفتار و کردار شان پیداست که آنان لباس اسلام رحمانی را وارونه بر تن کرده اند. برای فهم اینکه آیا لباس اسلام را مقلوبه و وارونه بر تن کرده ایم یا نه، باید به کلام وحی رجوع کرد. آیات قرآن کریم بهترین محک برای درست پوشیدن لباس اسلام است. در اینجا به آیه ای اشاره می شود که ما را متوجه پوستین وارونه مدعیان اسلام رحمانی می کند. " مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَالَّذِينَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ تَرَاهُمْ رُكَّعًا سُجَّدًا يَبْتَغُونَ فَضْلًا مِنَ اللَّهِ وَرِضْوَانًا "؛ محمّد فرستاده‌ی خداست و كسانى كه با او هستند در برابر كفّار سرسخت و شديد، و در ميان خود مهربانند پيوسته آن‌ها را در‌حال ركوع و سجود مى‌بينى درحالى‌كه همواره فضل خدا و رضاى او را مى‌طلبند ( فتح: ۲۹ ). مطابق این آیه شریفه، اسلام فقط رحمانیت نیست بلکه زاجریت و تندی و سرسختی هم دارد. رحمانیت اسلام معطوف به مؤمنین و مومنات است و تندی و شدت اسلام متوجه کفار و منافقین و بطور کلی متوجه دشمنان رسول خدا صلی الله علیه و آله است. باید با مومنین به مهربانی رفتار کرد و با دشمنان خدا به سختی و درشتی. اکنون بنگرید به گفتار و رفتار مدعیان اسلام رحمانی که چگونه آن را بر تن کرده اند. آنان با مؤمنین و دینداران انقلابی به درشتی و تندی برخورد می کنند ولی با دین ستیزان و ظالمین و مستکبرین با ادبیاتی نرم و لطیف و دوستانه مواجه می شوند. اگر مؤمنی خبطی کند، اینان تا مرزهای هتاکی و تهمت و حذف فیزیکی پیش می روند و بخاطر آن قیصریه را به آتش می کشند. اما وقتی اغتشاش گران مسجد و قرآن و مامور امنیت را آتش می زنند و طلبه مؤمن را با شکنجه به شهادت می رسانند و پیکر بی جان بسیجی را کف خیابان می کشند، با آنان مدارا می کنند و در توجیه جنایت و کینه توزی آنان به اضطرار سیاسی احتجاج می کنند . جماعت اسلام رحمانی برابر جنایات رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان بی دفاع غزه سکوت می کنند و حاضر نیستند حتی بیانیه خنثی انسان دوستانه صادر کنند. ترور دلاورمردان خدایی را محکوم نمی کنند بلکه دفاع آنان از مظلومان فلسطین و لبنان و یمن و سوریه را با ادبیات سخیف تقبیح می کنند ولی با جنایتکاران تروریست از سر نرم خویی و مهربانی وارد می شوند بلکه به نمایندگی از آنها با جامعه ایمانی تندی و پرخاشگری می کنند که چرا به دشمنان خدا چپ نگاه می کنید. بنگرید به ادبیات تند و پرخاشگرانه این جماعت با جامعه ایمانی تا معلوم گردد که هیچ نشانی از رحمانیت و شفقت در فکر و جان شان نیست. اما در برابر دشمنان دین و ملت از ادبیاتی نرم و خائفانه و برده وار بهره می گیرند. طبیعی است که اسلام رحمانی وارونه مؤمنین و مومنات را به خواری و خفت می کشاند و دشمنان دین و ملت را به شادکامی و سلطه می رساند. و خداوند چه بد عاقبتی در دنیا و آخرت برای کسانی که اسلام رحمانی را وارونه بر تن کرده‌اند، مقدر فرموده است. ✍ داود مهدوی زادگان 👉 @mahdavizadegan
🔸 ذکر قرآنی رزمندگان اسلام در شبهای عملیات وَجَعَلْنَا مِنْ بَيْنِ أَيْدِيهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَيْنَاهُمْ فَهُمْ لَا يُبْصِرُونَ ( يس : ۹ ) این آیه شریفه ذکر رزمندگان اسلام به هنگام شروع عملیات برای عبور از موانع دشمن بود. پس، خواندن آن فراموش نشود. انشالله @mahdavizadegan
🖌 اسلام سیاسی؛ گفتمان اقتدار آفرین بعد از موسس سلسله قاجاریه که تقریبا مرزهای کهن ایران را احیا کرده بود، هر یک از شاهان بعدی به دلیل سستی و بی تدبیری تکه تکه از این سرزمین مادری را به باد فنا دادند تا جمهوری اسلامی وارث بخش کوچک شده آن شد. خدا می داند که اگر شاه پهلوی باقی بود، با آن دست و دلبازی هایش که بحرین را از ایران جدا کرد، چقدر دیگر از این آب و خاک اجدادی را از دست می دادیم. اگر چه در همان زمان هم با استیلایی که به مستشاران آمریکایی و اسرائیلی داده بود عملا مملکت به تاراج رفته بود. اما بر خلاف پهلوی ها و شاه سلطان حسین ها، اصلی ترین راهبرد نظام اسلامی حفظ امانت الهی و ملی؛ یعنی آب و خاک میهن عزیز مان تا آخرین نفس است. به همین خاطر، گفتمان اسلام سیاسی نسلی جان برکف از مجاهدان و دلاور مردان خدایی را تربیت کرده است که هرگز به بدخواهان و طمع ورزان این مرز و بوم حتی اجازه نگاه چپ و تحقیر آمیز هم نمی دهند. سیلی سخت و پشیمان کننده ای که مردان مرد ایران اسلامی در عین الاسد به آمریکا و در سرزمین های اشغال شده فلسطینی ها به صهیونیست ها زدند بیانگر آن است که شور انقلابی مجاهدان در ستیز با دشمنان این آب و خاک و امت اسلامی روز به روز شدت یافته است تا بدانجا که جهانیان را به حیرت و شگفتی واداشته است. موشکباران رژیم جنایتکار صهیونیستی نه فقط برتری قدرت گفتمان اسلام سیاسی را ثابت کرد بلکه امیدها را در جان مردم مظلوم منطقه زنده کرد. اقتدار آفرینی از مهم ترین دستاوردهای این گفتمان است. آنچه که مردم منطقه را در یک صد سال گذشته رنجور تر ساخته بحران گفتمان اقتدار است که موجب نا امیدی و سرخوردگی از اینکه بتوان حقوق و عزت از دست رفته شان را احیا کنند. چون تمام گفتمان های سیاسی ملی گرا و مارکسیستی عملا نشان دادند که در تولید اقتدار ملی و روحیه مقاومت عاجز و نا توانند. اینگونه گفتمان ها بیش از آنکه اقتدار آفرین باشند، اقتدارگرا هستند. اما امروز ملت های مسلمان منطقه با هر نوع گرایش سیاسی و مذهبی دریافتند که با گفتمان اسلام سیاسی می توانند آن عزت و شکوه اسلامی گذشته را باز یابند و بدان افتخار کنند. این گفتمان نشان داد که می تواند برای امت اسلامی اقتداری را که جباران و نظام سلطه را به زانو در آورد، باز سازی و ایجاد کند انشالله. ✍ داود مهدوی زادگان 👉 @mahdavizadegan
🔸 علوم انسانی و تجربه وعده صادق عملیات وعده صادق در نوع خود بی نظیر است. چون دستاورد این عملیات فراتر از موشکباران چند پایگاه نظامی و مرکز جاسوسی رژیم جنایتکار صهیونیستی بود. چنانکه این مطلب از تحلیل های چند روز اخیر دوست و دشمن کاملاً پیدا است. به همین خاطر، لازم است صاحب نظران منصف این واقعه عظیم را نه فقط در قاب عملیات نظامی و مطالعات استراتژیک بلکه از جهات فلسفی، جامعه شناختی، فرهنگی و نظام بین الملل و حتی از بعد آینده پژوهشی بدان توجه عمیق پیدا کنند. پیش از این عملیات، حجم گسترده تبلیغات غربی و نظام سلطه علیه ایران انقلابی نه فقط افکار عمومی بلکه حتی اندیشه ورزان غربزده را دچار توهم بزرگی کرده بود. تمام تحلیل های آنان مبتنی بر آموزه‌های علوم انسانی مدرن بر این باور کاذب متصلب شده بود که طرف غربی برنده بازی و غالب و برتر مطلق است و طرف مقابل یا همان اسلام سیاسی، بازنده و مغلوب و مرعوب مطلق است. در نتیجه مغلوب در برابر غالب چاره ای جز تسلیم و رضا ندارد. در غیر این صورت، محکوم به فنا و نیستی است. بیش از چهل سال است که این آگاهی کاذب توسط رسانه های نظام سلطه و روشنفکران غربزده و مرعوبین رسانه ای و خوارجی مسلکان و ستون پنجمی ها در قالب های مختلف در افکار عمومی تزریق شده است. حتی حجم این تبلیغات در روزهای منتهی به عملیات وعده صادق بسیار گسترده تر شده بود. اما همه این تلاش های ایدئولوژیک چندین ساله علیرغم سختی و استواری کاذب رسانه ای شان یک شبه دود شد و به هوا رفت. بطوری که اردوگاه داخلی و خارجی جبهه معارض با خلاء ایدئولوژیک مواجه شده است. آنان بالاخره، امروز یا فردا از خود می پرسند که این چه تجربه ناشناخته ای بود که رخ داده است؟ این شوک وارده بر ذهنیتِ ذهنیت سازان غرب گرا خیلی عمیق تر از آن است که آنان بتوانند با سرعتی بالا به تحلیلی واقعی و دقیق دست یابند. آنان در چنین حالتی یا صرفاً به ابراز شگفتی رو می آورند یا مجبور به سکوت و گذر زمان و خود فراموشی می شوند. چون علوم انسانی که آنان را تغذیه فکری می کند هیچ تحلیل و نظریه ای برای پدیده عملیات وعده صادق ندارد. قطعاً اگر علوم انسانی مدرن به دنبال فهم درست و دقیق تجربه وعده صادق باشد؛ باید به سراغ لایه های معنوی آن برود. واگذاری این کار به متخصصان صنعت موشک سازی سودی برای آنان ندارد. چون آنچه که به این عملیات جان داده است، جهان بینی است که با ولایت الله پیوند وثیق دارد. همانطور که ولایت طاغوت به موشک‌های آمریکایی - صهیونیستی جان شیطانی می دهد. ✍ داود مهدوی زادگان 👉 @mahdavizadegan
انا لله و انا الیه راجعون درود و رحمت خدا بر دکتر پرویز داودی اکنون در سوگ فقدان انسانی بسیار متخلق و وارسته نشسته‌ایم. به یقین ایشان از رهروان ترویج علوم اسلامی بود. چنانکه خود نیز در دانش اقتصاد اسلامی صاحب نظر و خوش فکر بود و شاگردان خوبی در دانشگاه و حوزه تربیت کرد. از افتخارات سازمان «سمت» عضویت ایشان در هیئت امناء و شورای سازمان بود که با بیان نظرات دقیق و دلسوزانه‌اش راهنما بود. خداوند ایشان را با اولیای الهی محشور فرماید و به خانواده‌شان صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید. آمین یا رب العالمین داود مهدوی زادگان