eitaa logo
محبان المهدی 1 (کانال عمومی)
2.1هزار دنبال‌کننده
33.1هزار عکس
30.1هزار ویدیو
407 فایل
سلام ،محضرکاربران بزرگوار،عرضه می دارم که به لطف الهی وبا مساعدت وهمکاری شماعزیزان گروه محبان المهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) ایجاد گردید.دراین گروه مطالب ارزنده ،مفیدوکاربردی درکلیه زمینه ها : فرهنگی،اقتصادی،اجتماعی،سیاسی،وورزشی ارائه خواهد شد.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ماجرای روانشناسی که به دخترها پیشنهاد دوستی با پسرها را می داد و آخوند زیرک واقعا ها 🥰 🌺🍃https://eitaa.com/mahdixxv
📿📿📿📿 : ،،✍️پس ازنمازظهرجمعه دورڪعت نماز گذارد و درهر رڪعت بعد از سوره حمد ۷مرتبه سوره توحید بخواند و بعد از نماز بگوید🔻 اَللّهُمَّ اجْعَلْنى مِنْ اَهْلِ الْجَنَّةِ، اَلَّتى حَشْوُهَا الْبَرَكَةُ، وَ عُمّارُهَا الْمَلائِكَةُ، مَعَ نَبيِّنا مُحَمَّدٍ صَلَّى اللّه ُ عَلَيْهِ وَ آلِه وَ اَبينا اِبْراهيمَ عَلَيْهِ السَّلام.» ⭕️ تا جمعه ى آينده بلا و فتنه اى به او نرسد، و خداوند بين او و حضرت محمد صلى الله عليه و آله و ابراهيم عليه السلام جمع نمايد.⭕️ 🔺اگر اين دعا را غير سيد بخواند بجاي <و اَبينا> <و اَبيه> بگويد.🔺 📚 مفاتیح الجنان 🌼 🌻خدایا درود بفرست بر محمد و آل محمد 🌼اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وآلِ مُحَمَّدٍ 🌻وَعَجِّل‌فَرَجَهُــم 🌼این ذڪر موجب عزیز شدن می‌شود... منتظرند ناقوس آمدنت به صدا درآید تا پخش شود نواے ظهورت درون دلها... مهدے جان بیا و صداے آمدنت را به گوش ما برسان! «» •┈••✾🍃🌺🍃✾••┈• https://eitaa.com/mahdixxv اَلٰا بِـذِڪْرِٱݪلّٰـهِ تَـطْـمَـئِـنُّ ٱلْـقُـلُـوبُ
📌دیدار امیر عبداللهیان با دبیر کل حزب الله لبنان 🌀منابع لبنانی از دیدار امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران و هیئت همراهش با سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان خبر دادند. 🔻در جریان این دیدار تحولات منطقه به ویژه پس از عملیات طوفان الاقصی و حمله رژیم صهیونیستی به غزه و ارتکاب جنایات وحشیانه از سوی آن علیه مردم بی دفاع غزه، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. 🇮🇷🕌🇮🇷 @mahdixxv
📸 حضور پرشور حامیان مردم مظلوم فلسطین در میدان التحریر بغداد 🇮🇷🕌🇮🇷 @mahdixxv
عزیزان برای پیروزی نیروی مقاومت فلسطین این ۴ عمل رو انجام بدین🤲🏼 تاثیر و ثواب این کار شما قابل تصور نیست و مطمئن باشید شماهم دراین مقاومت سهیم هستید 1⃣سوره فتح هر چند تا که تونستید✌️ 2⃣سوره نصر هر چند تا که تونستید✌️ 3⃣دعای جوشن صغیر بشدت توصیه شده هرچقدر میتونید ✌️ 4⃣ سوره فیل هر چند تا که تونستید ✌️ با قرائت این ۴ مورد ، در آزادی قدس شریک باشید .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✡ خاخام اسرائیلی دیوید باتزری خطاب به زنان صهیونیست : دست‌كم 12 فرزند به دنیا بیاورید! شعارشان برای ایران دوران شاه والان فرزند کمتر زندگی بهتر وسگ پروری دشمنان اسلام خوابها دیدن برای نابودی ایران وایرانی.......... اونوقت یک عده جاهل خود تحقیر فکر میکنند از سر دلسوزی ونشانه متمدن بودنشان است جاهلیت به اصطلاح مدرن که میگن همینه التماس کمی تفکر ‼️‼️‼️
🔴محکومیت حملات رژیم‌صهیونیستی از سوی مراجع ♦️‌‌آیت‌الله سبحانی: ‌لازم است جامعه جهانی و کشورهای بیدار اسلامی درباره این حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به پا خیزند و انتظار می‌رود سازمان ملل و سران کشورهای اسلامی ضمن محکومیت جنایات این رژیم غاصب، اقدامات مؤثری در جهت پایان دادن به این حملات غیرانسانی انجام دهند. ♦️آیت‌الله مکارم شیرازی:‌ رژیم سفاک صهیونیستی که اکنون در پایان عمر خود قرار گرفته، درنده خویی را به نهایت رسانده و مردم فلسطین و صاحبان اصلی آن دیار را به وحشیانه‌ترین شکل، مورد هجوم قرار داده است، از این رو لازم است همه مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی ‌از این مظلومان دفاع کنند. ♦️‌‌آیت‌الله نوری‌همدانی: ‌حملات اخیر به رژیم صهیونیستی در واقع پاسخ به جنایات این رژیم کودک‌کش بوده است که سالهاست با غصب سرزمین فلسطین مشغول تخریب و ظلم به یک ملت است. از کشورهای اسلامی درخواست می‌کنیم ‌تا محور مقاومت را تقویت کنند.
🇮🇷🇵🇸 ♨️إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِينَ مُنْتَقِمُونَ بی تردید ما از مجرمان انتقام می گیریم! 📖قرآن کریم، سوره سجده ایه۲۲ |
jawshan-s-farahmand (1).mp3
9.73M
صوت دعای جوشن صغیر با صدای استاد فرهمند. حاج قاسم سلیمانی در ایام جنگ ۳۳روزه جهت گزارش به دیدار امام خامنه‌ای رسیدند.... حضرت آقا فرمودند «به این‌ها [رزمندگان حزب‌الله] بگویید دعای جوشن صغیر بخوانند.» حضرت آقا فرمودند:«این دعای جوشن صغیر حالت یک انسان مضطر است؛ انسانی که در یک اضطرار شدید قرار دارد و می‌خواهد با خدا حرف بزند.» خواندن این دعا در مواقع احساس خطر از ناحیه دشمن توسط علما بسیار سفارش شده است. 💥فلسطین کلید رمزآلود ظهور است. راه، سخت و طاقت فرساست ولی به خواست خداوند به زودی عاقبت آن خوش است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🇵🇸 ✋ اسرائیل محکوم به نابودیست...و والله که خانه شما از خانه عنکبوت سست تر است! 🌷تعجیل در و سلامتی (عج) صلوات...
🔺ملتی که بازی کودکانش "شهید بازی" است شکست ندارد🇵🇸💛
🔴 سامانه گنبد آهنین در پی شناسایی یک شىء ناشناس در شمال سرزمین‌های اشغالی فعال شده و صدای انفجار در اطراف الضهیره در لبنان شنیده شده است. 🔹 طی روزهای گذشته این سامانه بارها فعال شده و سپس مشخص شده شلیک موشک‌ها ناشی از خطای انسانی بوده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻هم اکنون مرز لبنان؛ تلاش برای ورود به سرزمین‌های اشغالی