eitaa logo
مهدیه بندرانزلی
2.5هزار دنبال‌کننده
11.2هزار عکس
5هزار ویدیو
131 فایل
#کانال_رسمی_مهدیه_بندر_انزلی https://eitaa.com/mahdiyebandareanzali نشرمطالب باذکر#5صلوات جهت تعجیل درامرفرج و سلامتی یوسف زهرا سلام الله علیها 🌸شما میتوانید نظرات خود را با خادم مهدیه بندرانزلی در میان بگذارید. 👇 @sadate_emam_hasaniam
مشاهده در ایتا
دانلود
مهدیه بندرانزلی
#نقد_بهائیت #جنایات‌بهائیان‌درایران2 👈آیت الله حاج شيخ زکريا انصاري دارابي، ملقب به نصيرالاسلام، ن
🔪یکی از اولین قتل‌های سران بهائیت قتل میرزا اسدالله خویی مشهور به دیان است. او کاتب بیان و سایر مکتوبات باب و از حروف حی بود و بسیاری از اسرار پیدایش بابی‌گری را می‌دانست. او بدستور بهاءالله‌ به قتل رسید. میرزا آقاخان کرمانی (بابی ازلی و داماد میرزا یحیی صبح‌ازل) می‌نویسد:‌ میرزا حسینعلی چون میرزا اسدالله دیان را مخل خود یافت،‌ میرزا محمد مازندرانی پیشخدمت خود را فرستاده او را مقتول ساخت. 🔪ادوارد براون، به فردی بنام نصیر بغدادی معروف به مشهدی عباس، ساکن بیروت اشاره می‌کند که آدمکش حرفه‌ای و مزدور بهاءالله و عباس افندی بود و بدستور ایشان چند نفر را کشت؛ از جمله ملا رجبعلی قهیر، برادرزن باب، را که از برخی اسرار پیدایش بابی‌گری مطلع بود. 🔪براون، به فعالیت‌های تبلیغی سه بابی ازلی در عکا اشاره کرده می‌نویسد: بهائیان عکا تصمیم گرفتند ایشان را از میان بردارند. آنان ابتدا خواستند این مأموریت را به نصیر بغدادی محول کنند ولی بعد منصرف شدند زیرا احضار نصیر از بیروت ممکن بود راز قتل را آِشکار کند. لذا، در 12 ذیقعده 1288 ق. هفت نفر از بهائیان به خانه افراد فوق در عکا ریختند و سید محمد اصفهانی و آقاجان کج‌کلاه و میرزا رضاقلی تفرشی را کشتند. حکومت عکا بهاء و پسرانش، عباس و محمدعلی افندی، و میرزا محمدقلی، برادر بهاء، و تمامی بهائیان عکا، از جمله قاتلین، را دستگیر کرد. بهاء و پسران و خویشانش شش روز زندانی بودند، سپس قاتلین شناخته شده و در دادگاه به حبس‌های طولانی (7 و 15 سال) محکوم شدند. @mahdiyebandareanzali
🗣بهائیت از فرقه‌هایی است که تبلیغ و جذب در راس امور مهم آن قرار داشته و فعالیت در راستای افزایش شمار بهائیان می‌تواند توجیه هر گونه عملی ـ حتی نادرست ـ در این فرقه باشد. از میان شیوه‌های مختلف جذب، ازدواج از بهترین و امن‌ترین پل‌هایی است که امکان تحقق واجبات فرقه، یعنی تبلیغ را فراهم می‌آورد؛ چراکه اولا در این موارد با ترفندهای برنامه‌ریزی شده، غالباً شخص را بهایی می‌کنند و در غیر این‌صورت، شخصیتی از او می‌سازند که دیگر تقید خاصی به احکام اسلامی نداشته باشد. 👽بهایی بودن، هرگز به یک باور درونی صرف،‌ خلاصه نمی‌شود؛ بلکه شخص از طرف تشکیلات، همواره مورد پیگیری بوده و در تمام برهه‌های زندگی‌اش، ردپای فرامین بهایی به چشم می‌خورد 👥از یک‌سو، لزوم شرکت در ضیافت‌های ۱۹ روزه، بخش مهمی از زندگی شان را درگیر می‌کند و از سوی دیگر، وجوب تبلیغ و آموزش باورهای بهایی، بر کل زندگی اعضا سایه انداخته است. از فرایند ازدواج تا نوع تعامل با دیگران، تولیدمثل، تربیت فرزندان و… در این فرقه تحت سیستمی مدون مورد نظارت قرار می‌گیرد. به این ترتیب، اگر در زندگی مشترک، یکی از طرفین، بهایی باشد، خواه‌ناخواه طرف دیگر، چه در تربیت فرزندان و چه در ابراز و عمل به عقاید خود به حاشیه رانده می‌شود 💑به همین خاطر است که گرچه در بهاییت، ازدواج با غیربهاییان یا ازدواجی موسوم به «ازدواج بعید»، بسیار مورد توصیه قرار گرفته، با این حال تاکید شده حتما تمام فرامین بهایی در ازدواج، رعایت شود و از همان ابتدا حق تربیت فرزندان احتمالی، به نفع بهاییت محفوظ بماند. @mahdiyebandareanzali
💠برنامه نمازجمعه شهرستان بندرانزلی در مورخه ۱۴۰۰/۰۶/۱۲ @mahdiyebandareanzali
16.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📚 فقه مایه‌کوبی عمومی امام خامنه‌ای: «واکسیناسیون عمومی مسئله‌ بسیار مهمّی است که حتماً باید انجام بگیرد و قرنطینه هوشمند» ۱. واکسیناسیون: اسم مصدر؛ در نقش نهاد ۲. عمومی: بستار (قید) ۳. واکسیناسیون عمومی: پیوست بستاری (ترکیب قیدی) که معمولا ترکیب وصفی پنداشته می‌شود که نادرست است ۴. باید انجام شود: بیان امری. انجام‌شدن، یعنی انجام‌شدن؛ نه فراهمش امکان انجام ۵. چرای مجهول بودن فعل؟ فاعلش کیست؟ دولت یا مردم؟ هر دو! ۶. معنای واکسیناسیون عمومی؟ عمومی در اینجا یعنی فراگیر و گویا در برابر اختصاصی است؛ نه خصوصی ۷. فرق است میان حمل‌ونقل و مایه‌کوبی ؛ اولی در برابر خصوصی است و دومی در برابر اختصاصی ۸. ظاهراً بستار (قید) در اینجا است نه عام مجموعی و نه عام استغراقی. گویا عام جمعی و پیوست بستاری، در سال ۹۳ کشف شد ۹. در عام مجموعی، حتی اگر یک نفر واکسن نزند، فرمان ولیّ امر امتثال نشده؛ مانند شماره تماس که اگر یک رقمش کم باشد سودی ندارد! ۱۰. عام استغراقی: هر نفری که واکسن بزنند، به همان اندازه امتثال امر شده و اثربخش است؛ اما چون اقدام بخشی از مردم، اثر مطلوب ندارد، پس «عمومی»، عام استغراقی هم نیست! ۱۱. عام جمعی: آن اندازه از کسانی که از دید متخصصین، فراهم‌آور هدف (ایمنی مطلوب) هستند، باید واکسن بزنند؛ مثلا ۹۰ درصد ۱۲. پس گویا مایه‌کوبی از آن رو که بتواند ایمن‌ساز باشد، معنای قید «عمومی» است و گویا بر همگان، واجب کفایی باشد ۱۳. گویا هم محدود کردن «گستره عام جمعی» تخلف باشد و هم «الزام» برای بازتر کردن گستره افرادی که باید واکسن بزنند @mahdiyebandareanzali
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🕌اذان مغرب به وقت بندرانزلی نماز اول وقت سفارش شهدا 🌷🕊سالروز شهادت سردار شهید کاوه🕊🌷 شب جمعه س یاد امام عزیزو شهدا با ذکر صلوات به دماء الشهدا اللهم عجل لولیک الفرج ڪانال مهدیه بندرانزلی
آتش گرفت خیمه میسوخت پا به پایش خورشید شعله ور شد در آسمان برایش زنجیر می زدند و بزم عزا گرفتند ‌زنجیرهای بسته بر رویِ دست و پایش دستان عمه زینب(س) را بسته دید و بی شک هر آن از این مصیبت شد بیشتر عزایش در ازدحام شام و در تنگنایِ بازار در زیر دست و پا رفت در هر قدم عبایش یک روز داغ دید و یک عمر روضه خوان شد با لرزشی که افتاد از بغض، در صدایش میرفت سمت مسجد افتاد یادِ بابا از دست پیرمردی افتاد تا عصایش یادِ غروبِ گودال سر میگذاشت بر خاک آرام گریه میکرد با ذکرِ سجده هایش یادِ محاسنی که خون می چکید از آن یادِ تنی که پُر بود از زخم، جای-جایش لعنت به تیر و شمشیر، لعنت به ذات نیزه لعنت به خنجری که شد واردِ قفایش تصویرِ نعل تازه از خاطرش نمیرفت یک داغِ بیکران بود سوغاتِ کربلایش! مرضیه عاطفی مرثیه امام سجادعلیه السلام شب جمعه دلتنگ حرم کانال مهدیه بندرانزلی
🏝امام سجاد علیه‌السلام در توصیف برکات ظهور فرمود: ❇️ إِذَا قَامَ الْقَائِمُ أَذْهَبَ اللَّهُ عَنْ کُلِّ مُؤْمِنٍ الْعَاهَةَ وَ رَدَّ إِلَیْهِ قُوَّته» ❇️ زمانی که قائم‌ ظهور کند، خداوند آفت و گزند را از هر مؤمنی برطرف می‌کند و نیرویش را به او باز می‌گرداند. (غیبت نعمانی، ص۳۱۷) کانال مهدیه بندرانزلی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
خدایا؛ کدام پل در کجای جهان شکسته است.. که هیچ کس به مقصدش نمی‌رسد...؟ فقیر به دنبال پول و شادیِ ثروتمند... ثروتمند در حسرت آرامش زندگیِ فقیر .... کودک به دنبال آزادیِ بزرگتر.... بزرگتر در حسرتِ سادگیِ کودک.... پیر در حسرت جوانی.... جوان در پی تجربه سالمند.... او در حسرت زندگی من.... من در حسرت زندگی او.... کدام پل شکسته است.. که هیچ کس به خانه اش نمی‌رسد...؟ کانال مهدیه بندرانزلی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
اَعوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيطانِ الرَّجيم بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیم 🤚کاربران محترم وارجمند مهدیه ازآنجا که این کانال بنا ندارد بصورت تخصصی به هر موضوعی در رابطه با فرقه ها ومدعیان دروغین که تعدادشان هم کم نیست بپردازد به همین مقدار که به نقد فرقه ضاله بهائیت این دست نشانده صهیونیزم و غرب پرداخته شده اکتفا میکنم ... لذا این را بدانیم هرچه از انحراف درعقیده تا دشمنی با اصل اسلام و انقلاب اسلامی وبشریت از این فرقه گمراه، بگوییم کم است ! در پناه آقا امام زمان عج الله باشید 🌺 کانال مهدیه بندرانزلی
🍀 حضرت امام جعفر صادق علیه السلام می‌فرمایند: «برخی از شما شیعیان بیشتر از دیگری نماز می خوانید، و برخی بیشتر از دیگری حج می گذارید، و بعضی بیشتر از دیگری صدقه می دهید، و بعضی بیشتر از دیگری روزه می‌گیرید، اما بهترین شما کسی است که دانش و معرفت دینی بهتری داشته باشد... 📚(صفات الشیعه، جلد ۱، صفحه ۵۳) کانال مهدیه بندرانزلی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✍ کجاست...؟! کجاست آن که انتقام خون شهید کربلا را خواهد گرفت؟ كجاست آن كه خدا بر ستمكاران و تهمت زنندگان، او را پیروز مى گرداند؟ كجاست آن كه دعاى خلق پریشان را اجابت مى‌كند؟ كجاست آن بالاترین خلایق و صاحب نیكوكارى و تقوى؟ كجاست فرزند پیغمبر محمد مصطفى؟ و فرزند على مرتضى؟ 《فرازی از کانال مهدیه بندرانزلی
☑️ زن بايد در مقابل مرد نامحرم حالت كبريائی داشته باشد رهبر معظم انقلاب: در روايات است كه تكبّر از همه كس بد است، مگر از زن در مقابل مرد بيگانه. زن بايد حالت كبريا داشته باشد و نبايد حالت خضوع و تسليم بر او مستولى شود. اين هم نمونه‌ى بزرگ ديگر، كه زينب كبری (سلام‌الله علیها) است. 🕌🚩یا زینب کبری سلام الله علیها ڪانال مهدیه بندرانزلی
اجر شهید بیشتر از کسی نیست که قدرت گناه دارد اما عفت می ورزد | حکمت ۴۷۴ کانال مهدیه بندرانزلی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا