eitaa logo
🕋💫ظهور نزدیک است💫🕋
3.6هزار دنبال‌کننده
70.8هزار عکس
78.8هزار ویدیو
428 فایل
🔥فتنه‌رابایدباروشنگری خاموشكرد. 💎 هرجاروشنگری بود،فتنه‌انگیزدستش كوتاه میشود ❤باخامنه ای کسی نگرددگمراه اودرشب فتنه میدرخشدچونماه @yazdanp_m @mahdyyonfatematazzahra https://eitaa.com/mahdyyon313 تلگرام @MAHDYOON313 @mahdyyon https://t.me/mahdyyon313
مشاهده در ایتا
دانلود
باید می‌رفت تا خیابان‌های کرمان جولانگاه این هرزگان شود!! یک مکان ثابت در دو روز متوالی و یک صحنه تکراری! (یکی از فیلم‌ها را چرخانده ایم، سمت چپ و راست فیلم جابجا شده) خیابان پروین اعتصامی کرمان دوربین‌هایتان کجاست جناب سردار رادان!؟ روز معارفه شما، نوشتیم : به هر کسی امید داشتیم، ناامیدمان کرد، امیدواریم شما ناامیدمان نکنید ولی گویا شما هم در همان مسیر قدم برمی‌دارید! هرچند گذر از حجاب و حیا چیزی است که در جلسات سران قوا و شورای عالی امنیت ملی تصمیم‌گیری شده!! 👤 آنتی صهیون ! 🆔 @Violet_Key
🔸این کافه در ساری رسما نحوه ساخت نوشیدنی نجسی را در پیجش آموزش و تبلیغ می‌کند 🔹آنقدر وقیح است که آزادانه در محل کسب برای الکل خورها کوکتل الکلی درست کرده و لوکیشنش کافه را هم بصورت عمومی منتشر میکند. 🔸از دستگاه های نظارتی انتظاری نداریم، لطفا بچه های حزب الهی شهر ساری بصورت خودجوش فکری به حال این مرکز فساد کنند و با هماهنگی مبادی قانونی و بسیج و.. بساط این کافه رو جمع کنند. ! 🆔 @Violet_Key
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥تو ایران بیشتر از آمریکا بخاطر حجابم اذیت شدم.. ایرانی مقیم آمریکا 🔹 پ ن: وقتی حامیان شعار ZZA به اسم آزادی باعث سلب آزادی دیگران میشن و دنبال آزادی هستند که فقط آزادی های خودشون درش لحاظ بشه نه آزادی مردم کل جامعه ! 🆔 @Violet_Key
تجمع مردم انقلابی تهران در اعتراض به این حرکت سخیف از سوی قوه قضائیه امروز ساعت ۱٠صبح ! 🆔 @Violet_Key
13.74M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اتهام چسباندن برای جمع کردنِ تحصن مردمی حجاب خدایا خودت شاهد باش از زن و بچه زدیم بدون دریافت یک قرون فقط برای لبخند امام زمان و نائبش سیدعلی مارو متهم میکنند اما متهمین رو احترام میکنند ! 🆔 @Violet_Key
14.23M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ کارشناس کویتی: 📍ایرانی‌ها اسم این منطقه را خلیج‌فارس گذاشته‌اند و فکر می‌کنند هر چه ثروت دارد مربوط به آنها است/ایران دست از ادعای خود نسبت به این میدان گازی بکشد و برای ما بحران درست نکند... ! 🆔 @Violet_Key
💡"چرا جامعه ایرانی با مداخله فرهنگی حاکمیت هم افزایی می کند؟" 🖋مهدی افراز 🔸خشکاندن جوشش های محلی، جشن های خُرد و ضیافت های خودجوش در قبال برپایی مهمانی متمرکز، خیابانی و کیلومتری غدیر، یکی از ایرادات ناصحانه ای بود که سال گذشته در نشست ها و جلسات ارزیابی مهمانی ده کیلومتری غدیر بارها از سوی ناقدین مورد طرح قرار می گرفت و این رویداد را از حیث ماهوی منافی رویکردهای مردمی و فولکلور انقلاب در ساحت فرهنگی قلمداد می نمود. 🔹این نقد با پیش فرض‌های نظری پیرامون نسبت دولت – ملت یا نسبت بخش عمومی - بخش دولتی منطقی و معقول به نظر می رسد، در واقع در شرایطی که حاکمیت با اتکا به منابع رسانه ای و هژمونیک خود در صدد خلق یک رویداد متمرکز برمی آید طبیعی است که جریان های توده ای خود را به حاشیه کشانده و ارضای تمنیات خود را در این وادی به ابزارهای رسمی واگذار می نمایند. اما رخدادهای روزهای گذشته حاکی از واکنش بسیار متفاوت جامعه ایران در مشارکت برای بزرگداشت واقعه غدیر بود. 🔸 تقریبا عمده مشاهدات و گزارشات از سراسر کشور حاکی از ضریب یافتن موضوع بزرگداشت عید غدیر در مناسبات ایرانیان شده است. مواجهه حاکمیت با این موضوع در ابعاد یک "رویداد ملی خیابانی" به صورت معناداری زمینه را برای فعال سازی استعدادهای فرهنگی ایرانی فراهم آورد. فارغ از مشارکت یدی و مالی ده ها هزار نفر در محدوده ده کیلومتری، بسیاری از روستاها، محلات، کوچه پس کوچه ها، دکان ها، بازارها، خانه ها و محافل خُرد بستری برای ابراز ارادت و عشق متمایز به ساحت امیرالمومنین شده بود. و بدین ترتیب برخلاف انتظار جامعه شناختی، واکنش انسان ایرانی به مداخله حاکمیت انفعالی و عقب نشینانه نبوده و با پیشروی او هم به میدان داری خود ضریب داده است و مناسبات خود با این سیاست را در قالبی هم افزا صورت بندی کرده است. 🔹با این فرض رواست که خود را در مقام پاسخ به این پرسش انتقادی قرار دهیم که؛ اسباب و زمینه های این عکس العمل نامتعارف چه می تواند باشد؟ به طور کلی سابقه اجتماعی ما حکایتگر گرامیداشت غیرعمومی، نحیف و طبقه ای در ازای عید ولایت بود و از ابتدای انقلاب و حتی پیش از آن، با آن که مسأله غدیر به لحاظ اعتقادی، کلامی و ایدئولوژیک جایگاه ویژه‌ و هویت بخشی در اذهان ایرانیان داشته اما هیچگاه در زمره یک جشن ملی ظهور نیافته و در واقع فاصله‌ روشنی میان فرهنگ ذهنی و فرهنگ عینی ایرانیان در ازای این سوژه برقرار بوده است. لذا تنها نیروی اجتماعی که توانایی ایجاد چنین تحولی را داشته؛ تغییر سیاست حاکمیت در تعامل با این پدیده بوده است. ▫️کارایی این سیاست از سه منظر قابل فهم است؛ 🔸منظر اول: ما در حال زیست در یک جامعه رسانه ای هستیم، در این جامعه موضوعی که واجد هویت رسانه ای نباشد قابلیت ورود به خیال اجتماعی را نخواهد داشت. این خصیصه دلالتی به برساختی شدن واقعیت ندارد بلکه نحوه تعاملات ذهنی و وجودی انسان در این جامعه به نحوی است که حضور رسانه ای را بخشی از ماهیت یک پدیده جمعی – اجتماعی می داند و در این شرایط اگر یک سوژه فاقد وجود رسانه ای باشد فاقد وجود اجتماعی خواهد بود. پرداختن به تعظیم غدیر در ابعاد یک "رویداد ملی خیابانی" زمینه ای فراهم آورد تا بشدت رسانه پذیر شود و از این رهگذر مراوده ایرانیان با این مقوله را به کلی متفاوت نماید. با این فرض اگر حاکمیت به جای این سیاست، امکانات خود را مصروف حمایت از خرده فعالیت های محلی و لوکال می نمود این سوژه هیچگاه واجد چنین هویت رسانه ای نمی شد و در ساحت رفتاری ایرانیان منشأ دگرگونی نمی گردید. 🔹 منظر دوم: این سیاست مبتنی بر استانداردهای ملی بوده است. اگر یک موضوع بخواهد در قامت یک سوژه به شادی ملی، ترس ملی، اندوه ملی یا عزت ملی مبدل شود می باید خود را در چارچوب های ملی بازتولید نماید. کلان شهر، پایتخت، میلیونی و خیابان از نمودهای ویژه امر ملی است و بعید است که یک معنا توانائی این را داشته باشد که خود را در هیئتی کوتاه یا کوچکتراز این به حد ملی برساند. 🔸منظر سوم: حاکمیت دینی در انظار عمومی ایرانیان همان نهاد اجتماعی دین است که موفق به کسب قدرت سیاسی شده و در جایگاه حکمرانی قرار گرفته لذا تعیین مناسبات جامعه با مقولات دینی و مذهبی شدیداً به سبک تعامل حاکمیت با این موضوعات وابسته است. در واقع سبک مواجهه ملت ایران با جمهوری اسلامی خارج از نسبت دولت – ملت مدرن است. جامعه ایران دینداری خود را منطبق بر تقریر حاکمیت قرار داده و با لحاظ این خصیصه طبیعی است که شدت یافتن التفات نظام حکمرانی به یک معنا یا واقعه ی دینی موجبات تشدید توجهات عمومی به آن موضوع را به همراه خواهد داشت و طبیعتاً این ملازمه در امور غیرمذهبی، غیر معنوی و غیر دینی جاری نخواهد بود. 🦋 به بپیوندید: https://eitaa.com/banooyeab
🔻راهپیمایی یا کارناوال شادی اگه تو اروپا برگزار بشه، حتی برای عقاید سخیفی مثل همجنس‌بازی، قابل احترامه، باید به خواسته‌هاشون توجه بشه. هرکثافت‌کاری هم توش اتفاق بیفته مهم نیست و رسانه‌ای نمیشه. 🔻ولی تو ایران اگه شیعیان برای امام اولشون که اصل اعتقادشونه که پاک‌ترین و والاترین اعتقاده راهپیمایی شادی برگزار کنن، هزارتا ایراد پشت هم ردیف میشه، از آشغالهای تو خیابون که برای جمعیت چند میلیونی طبیعیه گرفته تا یکم افزایش ترافیک. راهپیمایی برای امامی که که کل دنیا مبهوت شخصیتش هستن و روزبه روز به علاقمندانش اضافه میشه، از هردینی. تا جایی که جرج جرداق مسیحی کتابی می‌نویسه با عنوان "علی صوت العدالة و الانسانیة" علی صدای عدالت و انسانیت. آیا نباید برای معرفی چنین شخصیتی چه برای شیعیاتش چه برای همه مردم دنیا، راهپیمایی میلیونی برگزار کرد؟ @hosein_darabi
♦️پرونده افزایش قیمت نان در امسال بسته شد 🔹دولت برای کمک به جبران هزینه‌های نانوایان، کمک هزینه پخت نان در سال جاری را دوباره ۱۰ درصد افزایش داد. 🔹بر این اساس روزانه ۴۰ درصد مبلغ نان فروخته شده (بر اساس دستگاه مخصوص خرید نان) به حساب نانوایان واریز می‌شود. اخبار فوری و مهم اصفهان را اینجا ببینید👇 https://eitaa.com/joinchat/2573205578C49c80846b5 بزرگترین کانال اصفهانی ها👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی زاهدان(ستوان کیخا وسرباز وظیفه رشیدی) اخبار فوری و مهم اصفهان را اینجا ببینید👇 https://eitaa.com/joinchat/2573205578C49c80846b5 بزرگترین کانال اصفهانی ها👆