eitaa logo
محفل تا جمعه ظهور
304 دنبال‌کننده
7هزار عکس
10.7هزار ویدیو
33 فایل
💎سلسله مباحث علمی و عملی مهدویت سخنران: حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ حسن باقری 📆 جلسات هفتگی : جمعه ها 🗣 از اذان مغرب و عشاء (همراه با نماز جماعت و زیارت عاشورا) 🎤 ۷-۸ 👈 منبر 📖 ۸:۳۰ - ۸ 👈 زیارت آل یس 🕌 ابتدای خ خراسان ، بن بست شهید یزدانی
مشاهده در ایتا
دانلود
23.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌🎙 _کوتاه_ تصویری. 🎥موضوع: میگن الزام همه خانم ها در جامعه به حجاب تحقیر کرامت زن است! ✅ نقدی علمی به کلام خانم طاهره طالقانی در مورد حجاب. 🎞سخنران:حجة الاسلام محمد رضا ▶️@Menbarvaezin
9.03M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ی تکان دهنده در مورد عظمت امام زمان ‼️ 👤استاد کانال قرآن و حدیث https://eitaa.com/joinchat/3024224257C05664bc105
پستانک‌های دیجیتالی سپردن یک تلفن_هوشمند یا تبلت به دست یک کودک نوپا که جیغ می‌زند، می‌تواند راهی سریع برای آرام کردن او باشد؛ اما استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی به عنوان «پستانک دیجیتال» می‌تواند بسیار مضر باشد. ❌ به کودکان نوپا تلفن می‌دهند تا آرام شوند، اما آن‌ها بعداً با مشکل عصبانیت روبرو می‌شوند" در گزارشی که اخیرا وبسایت تایمز منتشر کرده، درباره والدینی صحبت می‌کند که برای خاموش کردن صدای فرزندانشان به گوشی متوسل می‌شوند، کودکانی که طبق گفته پژوهشگران بعدها دچار مشکل عصبانیت می‌شوند. 🧾 یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که قرار دادن وسایلی مانند تلفن و تبلت در مقابل کودک برای آرام کردن او در هنگام ناراحتی باعث می‌شود که او نتواند احساسات خود را تنظیم کند. 🚸 کودکانی که مرتباً وسیله‌ای به آنها داده می‌شود یا در هنگام ناراحتی جلوی تلویزیون خم می‌شوند تا توجه خود را از منبع ناراحتی منحرف کنند، وقتی بزرگتر می‌شوند، کنترل احساسات‌شان دشوارتر می شود و آنها را با مشکلات « مدیریت_خشم » مواجهه می‌کند. ‌‌✅ سلامت زندگی https://eitaa.com/salamat114
🩸 شرح احوالات حضرت بنت سلام‌الله علیهما 🩸 🥀 سیده شریفه () بنت امام حسن مجتبی سلام‌الله علیهما، و فرزند بلافصل آن حضرت، از امامزادگان مشهور و واجب‌التعظیم نزد شیعه و حتی اهل خلاف می‌باشد. 🥀 آن مخدره، در سال ۵۰ قمری، یک ماه پیش از شهادت پدر بزرگوارش، به دنیا آمد، و پس از شهادت امام حسن علیه‌السلام، تحت کفالت عمویش امام حسین علیه‌السلام قرار گرفت. 🥀 بنابر اقوال، هنگام ولادت او را و رقیه نامیدند، اما به سبب کثرت اسماء فاطمه و علی در اهل‌بیت علیهم‌السلام، کنیه‌اش را نهادند. 🥀 او به همراه عموی گرامی‌اش امام حسین علیه‌السلام از مدینه خارج شد، و پس از واقعه عاشوراء با کاروان اسراء همراه گردید. 🥀 اما به علت ضرب و شتم و جسارت اعداء لعنةالله علیهم اجمعین، در مدتی کوتاه دچار ضعف و بیماری شدید شد، و عمر شریفش از یازده سال تجاوز نکرد، و در ۲۰ محرم‌الاحرام سال ۶۱ در حله، به دست امام سجاد علیه‌السلام و حضرت زینب کبری سلام‌الله علیها به خاک سپرده شد. 🥀 رفته‌رفته مردم با محل دفن آن مخدره آشنا شدند، و با گرفتن حاجات خود از او، ایشان را با القابی مانند: باب‌الحوائج، ام‌محمد، ام‌هادی، و مسیح یاد کردند. 🥀 زنده شدن چند مُرده در توسل به حضرتش، باعث شد تا ایشان مشهور به اهل‌بیت علیهم‌السلام گردد. همچنین شفا دادن بیماران متعدد او را شهیر به آل‌محمد صلی‌الله علیه و آله و سلم نمود. 🥀 بحث کرامات ایشان خارج از گفتار و نوشتار است و مشهور است، کسی متوسل به ساحتش نمی‌شود، مگر آنکه حاجت‌روا خواهد شد. 📕 أنساب‌العترة الطاهرة، صفحه ۶۶ 📕 حقیقت سیده شريفة بنت الحسن عليهاالسلام، صفحه ۸۴ 🏷 🆔 @mosibatoratebah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این میوه یک داروخانه کامل است مجله مجازی فراجالب را دنبال کنید 👇 🎯 @Farajaleb
قیام حداقلی و قیام حداکثری ‏کجای دین در خطر بود؟ یک جمله کلیشه ای و پرتکرار این است که دین در خطر بود و امام حسین(ع) به هدف امر به معروف و نهی از منکر قیام نمودند! اما کجای دین در خطر بود؟ نمازخوان فراوان، حجاب رعایت، حج پابرجا، قاری قرآن زیاد... از کدام منکر باید نهی می شد که نیاز به قیام داشت؟ . در واقع باید به دو نوع نگاه به قیام امام حسین(ع) توجه نمود: ۱. قیام حداقلی ۲. قیام حداکثری قیام حداقلی نگاه آن گروه و دسته است که اصرار دارند حرکت امام حسین(ع) را احیاگر فرایض فردی و برخی از عبادات جمعی معرفی کنند. آیا احیا نماز هدف حضرت نبود؟ قدر مسلم بود. ایشان با وجود خطر جانی و کمبود نیرو در میانه آن جنگ نابرابر به اقامه نماز جماعت پرداختند. اما این نگاه، نگاه حداقلی به آن قیام بزرگ، پرهزینه و خونین است. در نگاه دوم، نگاه حداکثری به اهداف قیام، معنای تاکیدات حضرت بر امر به معروف و نهی از منکر جامع تر قابل درک است. امام خطر بزرگی را برای نظام اسلامی متصور بودند. این خطر بزرگ از جانب حاکم جائر و طاغوت، اصل و اساس دیانت را تهدید میکرد. آن منکر بزرگ بی نمازی یا بی حجابی نبود، آن منکر بزرگ‌مبارزه با حکومت غیرمشروع بود. بزرگترین معروف اقامه حکومت اسلامی و بزرگترین منکر حیات حکومت طاغوت است. نفس وجود طاغوت، ظلم است و انسان مسلمان به دستور قرآن باید کافر به طاغوت باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔅ایران، موشکی و هسته ای را تعطیل کند، قابل بلعیدن است👊 خیلی مهم» دیدن این کلیپ به کلیه سیاسیون و آحاد مردم توصیه میشه. این رزم در شبکه مجازی را از دست ندهید نشر و فوروارد این کلیپ در همه شبکه ها به نظر میرسه، یک رزم و جنگ نرم در فضای مجازیه این کار جهادی را از دست ندهیم. در جهان عزیز بودن هزینه دارد ملت غیور ایران با صبر و مقاومت، این هزینه را پرداخته و به انتهایش نزدیک شده، است.
8.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قابل توجه خانمهایی که به بهانه هایی چادرنمی پوشند ...حتما گوش کنید
قالیچه سوخته چقدر بها دارد؟ مردی ﺑﺪﻫﮑﺎﺭ ﺷده بود، يك ﻗﺎﻟﯿﭽﻪ توی خونه ﺩﺍﺷﺖ، ﮔﻮﺷﻪ ﻗﺎﻟﯿﭽﻪ ﺳﻮﺧﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ. مجبور بود، همون رو برداشت برد بازار برای فروش. ﻫﺮ ﻣﻐﺎﺯﻩ‌ﺍﯼ كه می‌رﻓﺖ، می‌گفتن: ﺍﯾﻦ ﻗﺎﻟﯿﭽﻪ ﺍﮔﻪ ﺳﺎﻟﻢ ﺑﻮد ۵۰۰ تومن ﻣﯽﺍﺭﺯﯾﺪ، ﺍﻣﺎ ﺣﺎﻻ ﮐﻪ ﺳﻮﺧﺘﻪ ﻣﺎ ١٠٠ ﯾﺎ ۱۵۰ تومن ﺑﯿﺸﺘﺮ نمی‌خریم. ﮔﺮﻓﺘﺎﺭ ﺑﻮﺩ و به ﺍﻣﯿﺪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺑﺨﺮﻥ ﺍﺯ اﯾﻦ ﻣﻐﺎﺯﻩ ﺑﻪ ﺍﻭﻥ ﻣﻐﺎﺯﻩ می‌رفت. داخل ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻣﻐﺎﺯﻩ‌ﻫﺎ، حاج جواد فرش‌چی ﻣﻐﺎﺯﻩ‌ﺩﺍﺭ، از منصف‌های بازار و از ارادتمندان اهل بیت(ع) پرﺳﯿﺪ: قالی خوبیه، چرا ﻗﺎﻟﯽ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺑﯽ ﺭﻭ ﻣﺮﺍﻗﺒﺖ ﻧﮑﺮﺩﯾﺪ؟ ﮔﻔﺖ: ﻣﻨﺰل‌مون ﺭﻭﺿﻪ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ، ﻣﻨﻘﻞ ﭼﺎﯾﯽ ﺭﻭﯼ ﺍﯾﻦ ﻗﺎﻟﯽ ﺑﻮﺩ، ﺫﻏﺎل‌ها ﺭﯾﺨﺖ و ﻗﺎﻟﯽ ﺳﻮﺧﺖ. حاج جواد یک تکونی به خودش داد: گفتی ﺗﻮ ﺭﻭﺿﻪ ﺳﻮﺧﺘﻪ؟ گفت: بله. گفت: ﺍﯾﻦ ﺍﮔﻪ ﺳﺎﻟﻢ ﺑﻮد ۵۰۰ تومن ﻣﯽ‌ﺍﺭﺯﯾﺪ ﺍﻣﺎ ﺣﺎﻻ ﮐﻪ ﺑﺮﺍی اﺭﺑﺎﺏ ﻣﻦ ﺳﻮﺧﺘﻪ ﻣﻦ ١ ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﺍﺯﺕ می‌خرﻡ. قالیچه رو خرید و روی میزش پهن کرد و تا آخر عمرش روی قسمت سوخته قالیچه که به اندازه کف دست بود گل محمدی پرپر می‌کرد و دوستان صمیمی و همکارانش همه به نیت تبرک یک پر از گل را برداشته تو چایی‌شون می‌ریختند. اوﻥ ﻗﺎﻟﯿﭽﻪ تو روضه سوخته ﺑﻮﺩ قیمت گرفت، کاش دل‌مون تو روضه‌ها بسوزه. اونوقت بگیم: یا امام حسین(ع) دل سوخته رو چند می‌خری ؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
❤️ | سبک زندگی اسلامی علامه طباطبایی (ره) صاحب تفسیر قران المیزان ، پس از فوت همسرشان خیلی بی تابی میکردند ، معظم له علت آن ‌همه تأثر قلبی را چنین بیان می‌فرمایند: «مرگ حق است. همه باید بمیریم. من برای مرگ همسرم گریه نمی‌کنم. گریه من برای صفا و کدبانوگری و محبت‌های خانم است. ما زندگی پرفراز و نشیبی داشته‌ایم. در نجف اشرف با سختی‌هایی مواجه می‌شدیم. من از حوائج زندگی و چگونگی اداره آن بی‌اطلاع بودم. اداره زندگی به عهده خانم بود. در طول مدت زندگی ما هیچ‌گاه نشد که خانم کاری بکند که من حداقل در دلم بگویم کاش این ‌کار را نمی‌کرد، یا کاری را ترک کند که من بگویم کاش این عمل را انجام داده بود. در تمام دوران زندگی ما هیچگاه به من نگفت چرا فلان عمل را انجام دادی؟ یا چرا ترک کردی؟»‌ 🤲 اَلّلهُمَّـ عَجِّل‌لِوَلیِّڪَ الفَرَج 🤲 🇮🇷کانال بصائر رضوی http://eitaa.com/basaerrazavi سروش splus.ir/basaerrazavi15