💕سردارشهیدمحمودکاوه💕
1.5هزار دنبال‌کننده
8.2هزار عکس
2.8هزار ویدیو
✨کاوه:فرزندکردستان ،معجزه انقلاب✨ 🌷امام خامنه ای:"محمود"زمان انقلاب شاگردمابودولی حالااستادماشد🌷 الفتی با خاک پاوه داشتیم🌹 مثل گل محمود کاوه داشتیم🌹 نی نوایی از دم محزون اوست🌹 خاک کردستان رهین خون اوست🌹 ارتباط باادمین کانال👇👇 @fadak335
نمایش در ایتا
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺 قسمت (۱۸) پا به پای رییس قطار خیلی دمق شد وطرف اطاق سوزنبان ایستگاه رفت و حدود ده دقیقه سرش را به چای خوردن و صحبت گرم کرد و بعد بیرون زد و به گفت:به خاطر شما ده دقیقه دیگه هم صبر می کنم.🍃 ولی اگه بیشتر بشه ،تمام برنامه های مسیر به هم می ریزه و قطارها سر گردون می شن.✨ ولی باز اصرار داشت که قطار به توقف خودش ادامه بدهد.🚞 خیلی تعجب می کردم چه طور یک مرد مسن ورییس یک قطار این طور مطیع یک جوان بیست ساله بود.💖 چهره همان چهره با صلابت وقاطع کردستان بود و رییس قطار ناخودآگاه اسیر جذبه این جوان شده بود.🌷 من هم کم کم داشتم راضی می شدم که از دیدار دوستان منصرف شویم و راه بیفتیم.🍂 ولی ،هم چنان روی نظر خودش پا فشاری می کرد.✨ هنوز خبری از آمبولانس نبود و زمان هم می گذشت.🚑 این بار رییس قطار با لحنی ملتمسانه گفت:ببین برادر ،من قول میدم قبل از رسیدن شما به تهران دوستاتون توی ایستگاه راه آهن منتظر شما باشن.🛤 ادامه دارد... 📚خاطرات جاوید 🖌سید علیرضا میری @mahmodkaveh
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔊 | زیبا 📝 نشسته برق شادی توی چشمای هادی... 👤 حاج 🌸ایام ولادت
نمایش در ایتا
❣ 📖 السَّلاَمُ عَلَيْكَ يَا خَاتَمَ اَلْأَوْصِيَاءِ وَ اِبْنَ خاتَمِ اَلْأَنْبِيَاءِ... 🌱سلام بر تو ای آخرین نماینده خدا بر زمین. 🌱سلام بر تو و بر روزی که با آمدنت، جهان از عطر محمدی آکنده خواهد شد. 🍃🍃 @mahmodkaveh🌸
✍امام باقر علیه السلام فرمودند: اگر خواهان قرار گرفتن در مقامات رفیع هستید؛ اگر خواهان گشایش در هر امری هستید؛ اگر خواهان جلب رضایت‌ خداوند می‌باشید؛ ⚠️توجّه به دو امر الزامی است: 1⃣ --> شناخت امام زمان(عج) 2⃣ --> اطاعت ازامام زمان(عج) 👈🏻 اگر شاه کلید معرفت امام در دست باشد، تمام قفل ها باز مے شود. @mahmodkaveh
حجم رسانه بالاست
✋🏼 من اراده‌ام ضعیفه؛ چیکار کنم؟ فوق العاده زیبا👌 @mahmodkaveh🌾
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺 قسمت (۱۹) پا به پای الان تلفن زدم بیمارستان.🏥 اون ها هم قول دادن امشب با آمبولانس دوستان شما رو راهی تهران کنن. باور کن برادر; توی این گرمای طاقت فرسا صلاح نیست مردم رو توی قطار اسیر کنیم.🍃 🌷 برای تاکید گفت:صبح زودتر از ما می رسن راه آهن. درسته؟ رئیس قطار 🚂 که احساس می کرد موفق شده با خوشحالی گفت:"قول میدم." و با این قول راضی شد سوار قطار شود و قطار 🚂هم راه افتاد. قول بنده خدا راست بود. ما که وارد راه آهن 🚞 تهران شدیم پژمان با دماغ پانسمان شده و سر حال,همراه با محراب روی صندلی در انتظار ما بودند.🍃 سریعا صبحانه را خوردیم و راهی ترمینال جنوب شدیم. ساعت هشت و نیم صبح بود و اصرار داشت قبل از غروب آفتاب🌖 به سنندج برسیم.🍃 فاصله کمتر از پانصد کیلو متر بود و اگر وسیله مناسبی پیدا می شد تا شش بعد ازظهر, حتما در سنندج بودیم. اما دریغ از یک اتوبوس🚌 یا مینی بوسی🚎 که آن ساعت راهی سنندج شود. همگی از طرف 🌷مامور شدیم تا اطراف را بگردیم و وسیله پیدا کنیم. عموما یا مسافر کم داشتند و کرایه ما بقی را از ما طلب می کردند یا می دیدند که ما عجله داریم کرایه خیلی بیشتری درخواست می کردند یا خالی برگشتن و حتی ناامنی کردستان را بهانه می کردند.🍃 تا آنکه درها گشوده شد و یک مینی بوس پیدا کردیم که حاضر بود دربست و با قیمت مناسب ما را به سنندج برساند.✨ ادامه دارد... 📚خاطرات جاوید 🖌سید علیرضا میری @mahmodkaveh
💔 •○♥️ با همه بدقولی ام، بر عهدمان ماندی رفیق. اینچنین شد، که شدی ، مهمان قلبم تا ابد ♥️○• ❤️ 🍃💕🍃💕🍃💕🍃💕🍃
💌 کجا قدم میزنی؟
نمایش در ایتا
🌹 🏝هر صبح وقتی سلامتان می‌کنیم، همچون ذره‌ای در برابر آفتاب، جان می‌گیریم... سر تا پا سرشار از امید می‌شویم... در پرتو نگاهتان، بال‌های یخ‌زده‌ مان کم کم جان می‌گیرد و با اعجاز نام زیبایتان به پرواز در می‌آییم... پر می‌کشیم تا اوج.... ما به شما زنده‌ایم...🏝 ⚘..وَ قَدِ امْتَلَأَتِ الْأَرْضُ مِنَ الْجَوْرِ وَ أُفَوِّضُ أُمُورِي كُلَّهَا إِلَيْكَ ..در صورتى كه هم اكنون زمين پر از جور گرديده است و تمام امورم را به حضرتت تفويض كنم⚘ 📚مفاتیح الجنان،دعای عصر غیبت ✨الّلهُـمَّ‌عَجِّــلْ‌لِوَلِیِّکَـــ‌الْفَـــرَج✨ @mahmodkaveh🌿
علیه السلام: اِنَّ ابْنِی هُوَ الْقَائِمُ مِنْ بَعْدِی وَ هُوَ الَّذِی یَجْرِی فِیهِ سُنَنُ الْاَنْبِیَاءِ(ع) بِالتَّعْمِیرِ وَ الْغَیْبَهِ حَتَّی تَقْسُوَ قُلُوبٌ لِطُولِ الْاَمَدِ وَ لَا یَثْبُتَ عَلَی الْقَوْلِ بِهِ اِلَّا مَنْ کَتَبَ اللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ فِی قَلْبِهِ الْاِیمَانَ وَ اَیَّدَهُ بِرُوحٍ مِنْه‏. ❇️فرزند من همان قائم بعد از من است و همان کسی است که دارای علائم پیغمبران یعنی طول عمر و غیبت طولانی خواهد بود. بر اثر طولانی بودن مدت غیبتش، دلها را قساوت می گیرد و جز افرادی که خداوند مهر ایمان بر دلشان زده و با امداد غیبی مؤید داشته، کسی در راه اعتقاد به وی ثابت نمی‌ماند. کمال الدین، شیخ صدوق، ج ‏۲، ص ۵۲۴ @mahmodkaveh💐
نمایش در ایتا
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺 قسمت (٢۰) پا به پای ماشین که معلوم بود ده ها سال از عمر مفیدش گذشته , تمام وجودش از کهنگی زار می زد و شیشه جلو و اکثر شیشه های دوطرفش شکسته و ترک دار بود.⚡️ تنها شیشه عقب آن سالم بود که روی آن با خطی زیبا و درشت نوشته بود سلطان جاده ها.✨ راننده چاق و خوش اخلاق آن قول داد ساعت ۴ عصر ما را به سنندج برساند. ولی وقتی که ساعت⌚️ ٨ ما را جلو پادگان ارتش سنندج پیاده کرد , همگی خدا را شکر کردیم که این ابو قراضه بعد از ده بار خرابی و یک بار پنچری , مردانگی کرد و به مقصد رسید.🍃 سفر با این ماشین تنها به نفع من شد و آن هم به این علت که بعد از تبحر در تعمیر ماشین های بنزینی,کلی هم با ماشین های گازوئیلی آشنا شدم. خداحافظی و دل کندن از سلطان جاده ها کار سختی نبود.😔 و بعد از پرداخت کرایه و پس از هماهنگی وارد پادگان شدیم.🍃 و جمع بیست و یک نفره ما را به یک آسایشگاه راهنمایی کردند.🍃 و ما هم بعد از استقرار آماده شدیم برای نماز .🤲 ادامه دارد... 📚خاطرات جاوید 🖌سید علیرضا میری @mahmodkaveh
••• °هیچ‌وقت فکر نکن که امام زمان کنارت نیست. همهٔ حرف‌ها و شکایت‌ها رو به امام زمان بگو و این رو بدون که تا حرکت نکنی، برکتی نمیاد سمتت.° •|شهید علی ‌اصغر شیردل ✨ ✨✨✨✨✨✨✨