eitaa logo
اخبار نیمه محرمانه
10.2هزار دنبال‌کننده
10.3هزار عکس
11هزار ویدیو
17 فایل
•﷽• 📣 با ما زودتر از همه باخبر باشید 🔊⏳ ⛅️بلاهای طبیعی؛ آب و هوا 🌐اتفاقات لحظه ایی در کشور 📈قیمت روزانه ارز؛ دلار و طلا
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴بازسازی صحنه جرم جنایت منتهی به شهادت آرمان علی‌وردی در شهرک اکباتان 🔹صبح یکشنبه ۲۷ آذر بررسی صحنه جرم جنایت منتهی به شهادت شهید آرمان علی ورردی با حضور بازپرس پرونده، تیم تشخیص بررسی صحنه جرم قوه قضاییه و پلیس آگاهی تهران بزرگ در شهرک اکباتان انجام شد. 🔹در جریان بازسازی صحنه شهادت آرمان علی‌وردی، متهمان پرونده به تشریح اقدمات خود در شب حادثه پرداختند تا نقش هرکدام از آن‌ها در وقوع این جنایت مشخص گردد.
وقتے عاقـ🧔🏻ـد اومد،استرس تمام وجودم رو گرفت کہ نکنہ یہ وقت این زندگے هم مثل بقیہ زندگے ها با دروغ شروع بشہ😰😰 بین دوراهے عجیبے گیر کرده بودم کہ مطلبے کہ تو یہ کانال دیده بودم رو بہ خواهرم کہ عقدش بود،نشون بدم یا نہ کہ دل و زدم بہ دریـ🌊ـا و نشونش دادم😬 وقتی عاقد گفت عروس خانم آیا بنده وکیلم؟؟؟!! در گوش خواهرم گفتم بگو!! ....🙈🤦‍♀️ ادامہ ماجرا در کانال ما ببینید اون مطلب این بود🤭👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/1661206541C0e4b8095c6 سنجاقم شده تو کانال😍 •
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️دیشب- خیابان شریعتی تقاطع میرداماد 🔹موتورسوار جعبه پرتغال حمل می کرد.تعادلش را از دست داد و پرتغال ها پخش زمین شد... مردم اینگونه از حرکت متوقف شدند و آمدند به کمک... حتی دخترها دست در جوب کردند برای برداشتن پرتغال‌ها... ما انسان های مهربانی هستیم... " آزاده مختاری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️آیدا رستمی، سوژه جدید رسانه‌های معاند برای ادامه جریان کشته سازی! برادر آیدا رستمی: 🔹خبرهای شبکه‌های معاند درباره کشته شدن خواهر بنده در اغتشاشات صحت ندارد و ما تکذیب می‌کنیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌ جزئیات حمله افراد ناشناس به ۴ روحانی در قم 🔹‌ ‌ تعداد ۴ نفر از روحانیون روز یکشنبه در ابتدای خیابان جمهوری قم مورد هدف افراد ناشناس با تفنگ ساچمه‌ای قرار گرفتند که حال عمومی آنان مساعد بوده و یکی از این روحانیون در بیمارستان بستری و تحت مراقبت پزشکی قرار دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌ دیروز یک ترانسفورماتور در کیف توسط پهپاد شاهد ایرانی مورد عنایت ویژه قرار گرفت نکته جالب توجه این بود که باوجود اینکه هدف پشت موانع بتنی قرار داشت،باز منهدم شد. اوکراین هر بار جهت نجات خود سعی می کند ابتکاراتی از این دست انجام دهد،اما شاهد 136 با کلاهک جدید وارد معرکه جنگ شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌ ایران بهشت سلبریتی‌هاست! باور ندارید؟ این ویدیو را ببینید
ایلان ماسک از ریاست توییتر کناره‌گیری کرد 🔹ایلان ماسک دیروز در یک نظرسنجی از کاربران صفحه خود پرسیده بود که از ریاست توییتر کناره‌گیری کند یا نه. او گفته بود از نتیجه نظرسنجی پیروی می‌کند. 🔹پس از ۲۰ ساعت ۵۷.۵ درصد از کاربران به رفتن او رای دادند. حالا ماسک کناره‌گیری خود از ریاست توییتر را اعلام کرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 باخت فرانسه در فینال جام جهانی، پاریس را به آشوب کشید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎦وزارت اطلاعات یک شبکه جاسوسی و خرابکاری را منهدم کرد وزارت اطلاعات یک شبکه جاسوسی و خرابکاری را که قصد داشت با ایجاد شرکت‌های پوششی و بازاریابی امنیتی در صنایع دفاعی ایران خرابکاری کند، شناسایی و بازداشت کرد.
اعتراف انگلیسی‌ها به امنیت زنان در جام جهانی 🔹بی‌بی‌سی انگلیسی نوشته که ممنوعیت استعمال مشروبات الکلی در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ باعث شده تا تماشاگران زن با احساس امنیت بیشتری در ورزشگاه‌ها حاضر شوند و مشکلی برای آن‌ها در قطر رخ ندهد. 🔹پیش از این نیز دیلی‌میل اعلام کرده بود ممنوعیت مشروبات الکلی باعث شده تا برای اولین‌بار در تاریخ، هواداران انگلیسی در جام جهانی به خاطر درگیری بازداشت نشوند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📳 در زندان به زنان تجاوز می‌شود؟ این سوال را زنان زندانی پاسخ می‌دهند👆 ❌ دروغی که رسانه‌های ضد انقلاب منتشر کردند ولی هیچوقت نگفتند سند و مدرکشان چیست و از کجا چنین چیزی را فهمیده‌اند؟!؟!؟ برای جماعتی که وقتی پای اهداف‌شان در میان است دیگر هیچ اخلاقیاتی برای‌شان مطرح نیست؛ شکاندن دست و پا و کشیدن ناخن که سهل است دروغ و شایعه تجاوز به زنان در زندان را هم به راه می‌اندازند و اینجا نه احساس و عواطف جمعی اهمیتی دارد که هر لحظه باید در معرض این فیک نیوزهای خشن باشد، نه دلشوره و نگرانی که به جان خانواده‌ها می‌اندازند 🔻با برادرم دیروز صحبت می‌کردم، می گفت شنیدم دارن زندانی‌هارو شکنجه می‌کنن، پرسید حالت خوبه؟ غذا بهت می‌دن؟ گفتم: این چه سوالیه! 🔻من سنی‌ام، بچه بلوچستانم، ریگی‌ام، اما این دروغ رو قبول ندارم، هیچکس نداره؛ نمی‌دونم چرا رحم نمی‌کنن به خانواده‌های ما که در بیرون از زندان نگران ما هستن... 🔻به عنوان کسی که هم در زندان خوی هم در زندان تهران بودم، قاطعانه ادعای تجاوز و ضرب و شتم رو رد می کنم، حتی اگر با اصل نظام‌ هم مشکل داشته باشم ولی وجدانم اجازه نمی‌ده این دروغ رو تایید کنم.   
🔻تمام افتخارشون این هست که یک شرکت دانمارکی پل ورسک رو به قول چرچیل به عنوان "پل پیروزی" برای متفقین ساخت. 🔹این پل طبیعت در تهران توسط پیمانکار داخلی یعنی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء وابسته به سپاه ساخته شده است. 🔹قابل توجه کسانی که میگن: جمهوری اسلامی ضد زن هست‌‌...در ساخت این پل بانوان هم مشارکت داشته اند. در واقع معماران اصلی اون از جمله: لیلا عراقیان، سحر یاسایی، هما سلیمانی و...خانم‌ها بوده‌اند. ❓ الان، به نظرتون کدوم باعث افتخار هست؟!
در شبکه بهایی-صهیونیستی منوتو یک چاله میدون بود به نام "رو به رو" مثلاً ۶ تا کارشناس دعوت می کردند، ۵ تا مخالف جمهوری اسلامی، یکی موافق برخی سیاست های جمهوری اسلامی که هم بیننده داشته باشن و هم بگن: بله، ما به آزادی بیان و دموکراسی پایبندیم حتی همون رو هم تحمل نکردن و کلی اعتراض می کنند که چرا ایشون رو دعوت می کنید، در یک برنامه ایشون (فربد طلایی) رو کتک زدن، در دایرکت و زیر پستاش کلی بهش توهین و تهدید می کنند و... بعد اینها وقیحانه میگن: می‌خوایم ایران رو آزاد کنیم و شعار میدن.
🔻شهید ستاری قبل از شهادتش، اواخر دهه ۶۰ و قبل از اینکه پراید وارد ایران شود، یک خودروی دست ساز کاملاً ایرانی ساخت، او ایمان داشت که می شود، اسم خودرو رو "شمس" گذاشتن، مخفف نام شهید منصور ستاری
⭕️⛔️⭕️ ۵ برنامه صهیونیست‌ها برای ادامه آشوب‌ها در ایران 🔹نیوزویک: ژنرال جیکوب ناگل، مشاور امنیتی پیشین نتانیاهو، برای ادامه آشوب‌ها در ایران گزارشی در قالب ۵ توصیه نوشته: ۱. ضربه به صنایع کلیدی ۲. عملیات نفوذ برای بحران ارزی ۳. آموزش سازماندهی گروه‌های آشوب ۴. تمرکز بر برنامه هسته‌ای علاوه بر آشوب‌ها ۵.افشای اطلاعات نیروهای امنیتی و فضاسازی رسانه‌ای ـــــــــــــــــــــــــــــــ پ ن: حالا بشینین تحلیل کنید، چی شد ارز اینطوری شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️💢⭕️ آقا وجدانا دست از سر برج آزادی بردارید ، یه روز استخر، یه روز مزرعه ی بلال!!😁😅😅 📝
▪️‏به مردم گفتند شب یلدا رو تحریم کنید. مردم رفتن توی پارک‌ها، جلو جلو جشن یلدا گرفتند. بوستان قائم تهران-۲۸ آذر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥عربستان جنایتکار یک تفاله است و ارزش دشمن بودن را ندارد 🍃🌹🍃 🔻سردار قاآنی: 🔹آمریکای جنایتکار یک سگ دست پروده خون آشامی مثل رژیم صهیونیستی و بعضی از تفاله های خودش مثل این تفاله های عربستان سعودی را به جان مسلمانان انداخت و ۷ هزار میلیارد دلار در منطقه آسیا خرج کرد ولی هر جا وارد شدند در آنجا شکست خوردند. 🔺امروز دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی و ایران اسلامی متحیر واژه «مقاومت» هستند. | |
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥رونمایی از پیراهن‌های ورزشی دو شهید گمنام 🍃🌹🍃 🔹در آستانه شهرآورد تهران، پیراهن‌های دو باشگاه پرطرفدار پایتخت که در ماه‌های اخیر همراه با شهدای گمنام در مناطق عملیاتی تفحص شده‌اند، باحضور معاونان وزارت ورزش و مسئولان باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در معراج‌الشهدای تهران رونمایی شد.
🔴 ایشان چون مادر ولی وقت ما هستند به فرزندشان می‌فرمایند که پسرم، این شخص به من متوسل شده خواسته‌اش را بده 👌ختمی بسیار {} از حضرت نرجس خاتون برای براورده شدن حاجاتی که امیدی به براورده شدنش ندارید ۰۰۰ ♦️ختمی که تا به حال کسی را دست خالی رد نکرده کلیک کنید 👇 http://eitaa.com/joinchat/711917615C57c733ee60 Ⓜ️بار ها تجربه شده مشاهده کنید👆
*🔷یاالله یا زهرا سلام الله علیها🔷 🔆بخـــــوان 🍀آیه ۷ ‌🍀 به نیت رفع موانع ظهورمولاصاحب عصر 🌹وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ ۚ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا و بگو: «حق آمد، و باطل نابود شد؛ یقیناً باطل نابود شدنی است!»*
🔴 چقدر میتونی منافق باشی که bbc در حمایتت پست بزنه!!! 🔹 البته اگر کار بیفته دست اونها اولین کسایی که قربانی میشن همین خائنین هستن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥مظلوم نمایی شگرد جدید خانواده یکی از قاتلان بسیجی شهید روح الله عجمیان! محمدمهدی کرمی در دادگاه: بعد از اینکه دورش خلوت شده با لگد به وسط پا و زانوهاش زدم و بعد از اینکه شهید چاقو خورد روی زمین کشیدمش و با پوتین به صورتش کوبیدم و چند لگد به صورت شهید زدم!