eitaa logo
اخبار نیمه محرمانه
10.3هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
10.6هزار ویدیو
17 فایل
•﷽• 📣 با ما زودتر از همه باخبر باشید 🔊⏳ ⛅️بلاهای طبیعی؛ آب و هوا 🌐اتفاقات لحظه ایی در کشور 📈قیمت روزانه ارز؛ دلار و طلا
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ انتقاد تند مجری برنامه پاورقی از قوه قضائیه برای کوتاهی برخورد با سلبریتی‌های حامی اغتشاشگران تروریست
✅انتقـادات موجـود بـه لایـحه‌ی (۳)
📸 افشاگری گاردین درباره نخست‌وزیر پیشین انگلیس 🔺 گاردین در گزارشی نوشت: لیز تراس، نخست وزیر سابق انگلیس، صورتحساب ۱۲ هزار پوندی برای پوشش هزینه‌های غذا و نوشیدنی، و همچنین حوله و دمپایی‌هایی که در زمان وزارت وی از اقامتگاه Chevening ناپدید شده بودند، دریافت کرده است.
💢 اخطار رئیس‌کل بانک مرکزی به بانک‌ها در مورد تسهیلات خرد فرزین: 🔹وقتی مردم برای تسهیلات خرد به بانک‌ها مراجعه می کنند نباید با سختی مواجه شوند. 🔹بانک ها بایستی نسبت به پرداخت سهمیه های ابلاغی در خصوص تسهیلات تکلیفی و همچنین تسهیلات خرد طبق قانون متعهد باشند. 🔹طبق قانون پرداخت تسهیلات تکلیفی با یک ضامن باید انجام شود، لذا اگر بانکی منابع برای پرداخت تسهیلات ندارد آن را اعلام کند منتها معطل کردن مردم در بانک ها به بهانه ضامن صحیح نیست.
💢زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۹ ریشتر حوالی سراب در آذربایجان شرقی را لرزاند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 افشاگری ضدانقلاب مقیم لس‌آنجلس: «مسیح علینژاد» در خانه «مهدی هاشمی»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 افشا شدن دست مولوی عبدالحمید و نمازگزاران مسجد مکی در شهادت 5مرزبان 🔹اشراری که 5 مرزبان دهه هشتادی را به خاک و خون کشیدند، چند ماه پیش در نماز جمعه زاهدان و روبروی چشم ، پرچم تجزیه ایران را بدون هیچ ترس و واهمه‌ای بلند کرده بودند!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢هیچ محدودیتی برای تخصیص سهمیه آرد وجود ندارد 🔹مشاور وزیر اقتصاد: درصورت عملکرد مثبت، نانوایان به میزان نیاز، آرد دریافت می‌کنند و تخلفات احتمالی هم باعث کاهش سهمیه آرد می‌شود.
💢 آخرین وضعیت پرونده کینگ مانی این پرونده ۵۰۰۰ شاکی و مالباخته دارد رئیس‌کل دادگستری استان تهران: 🔹تعداد شکات و مالباختگان پرونده کینگ مانی حدود ۵ هزار نفر است و اولین جلسه رسیدگی به پرونده کینگ مانی در چهارشنبه سوم خرداد برگزار خواهد شد. 🔹این پرونده تا کنون ۸ متهم داشته که در جلسه دادگاه با حضور شکات و مالباختگان پای میز محاکمه دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی خواهند نشست. 🔹کیفرخواست این پرونده با عنوان اتهامی «اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور» صادر شده و شکات آن از نقاط مختلف کشور هستن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 قضیه کلیپی که در فضای مجازی پخش شده و باعث شده تا برعندازا امام خمینی رو مسخره کنن چیه؟؟؟؟؟ 🔹 این کلیپ بدون تقطیع همون کلیپه 🔹 کاشکی یکی از کاراشون بدون دروغ بود
🔴 پژوهشها حاکی از آن است که 90% افرادی که از آخوندا بدشون میاد به این سه نفر رأی دادن 😐😐😐 🔹 به اینا رای دادین بعد از بقیه طلبکارین؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 یک ذره سواد رسانه 🔹به نظر می رسد کار تیمی و با هدف عصبانی سازی متدینین ساخته شده 🔻🔻🔻 چند نکته در این کلیپ: ➖ یک؛ اینکه از چند زاویه فیلمبرداری شده و همزمان برای ایران اینترنشنال ارسال شده ➖ دو؛ این خانم های متهتک شلوار هم ندارند و دوربین کامل از پشت سر آنها فیلمبرداری شده که چهره شون رو نمایش نده تا اینکه مورد شناسایی قرار نگیرد 🔹 و این نمیتونه اتفاقی باشه یعنی حتماً هوشمندانه و مبتنی بر آموزش‌های دقیق رسانه ای طراحی و تولید شده است که کل این جریان دعوا رو بتونی از یک زاویه فیلمبرداری بکنی که این چهره افراد متخلف نمایش داده نشه ➖ نکته بعدی اینکه اون آقایی که هیکل خیلی درشت داره پیاده شده و این فرد ناهی از منکر رو کتک میزنه، ایشون هم بعید میدونم اتفاقی باشه معمولاً این افرادی که برهنه میشوند سازمان یافته چند نفر دنبال خودشون آدم الواط راه می اندازد به عنوان تیم حفاظت که اگر کسی بهشون نهی از منکر کرد بهش کتک بزنند 🔹 بعد اینجوری می خوان با ترسوندن مردم به خورد ما بدن که مردم مخالف نهی از منکر هستند و مومنین بترسند و نهی از منکر لسانی نداشته باشند 🔻این یک دروغ بزرگه🔻 🔹 حقیقیت این است که تمام این تلاشها برای ترساندن من و شماست که نسبت به گناه سکوت کنیم. حقیقت این است که مردم طرفدار نهی از منکر هستند.
🔴 تودهنی به اردوغان توسط رئیسی 😂
🔴 صابرین نیوز: حاج قاسم چندی قبل از شهادتش متوجه شد، شخصی از آشنایانش قصد همکاری در بمب گذاری ‌و ترور ایشان در بیت الزهرای کرمان را داشته است، ولی تأکید کرد هرگز نام ایشان را بر سر زبان ها نیندازید، چون پس از این خانواده‌ او نمی‌توانند به راحتی در جامعه زندگی کنند... 🔹 گفتنی است عملیات ترور سردار سلیمانی در حسینیه بیت الزهرای کرمان در شهریور ماه سال٩٨ توسط سازمان اطلاعات سپاه کشف و خنثی شد.
🔴 پس فقط ایران بود که رفراندوم نمیزاره ها؟ 🤔😎😁
🔴 بشاراسد برای بدرقه رئیسی تا فرودگاه هم آمد 🔹 اقدامی که در سطح بین الملل بی سابقه است
🔴 آمریکا اعلام کرد در صورت دستیابی ایران به سلاح هسته ای به اسرائیل اجازه میدهد علیه ایران اقدام کند!! 🔹 زرشک😂
🔴 این اعتراض شون خداوکیلی وارده! 🔹 چرا بند اشرار؟؟ با مزخرفاتی که ایشون هرروز میفرسته به شبکه ها، فقط باید تیمارستان بستری بشن.😂
🔺مهمترین اخبار خوب و امیدوار کننده‌ی ۲۴ساعت گذشته=۱۴۰۲/۰۳/۰۱ 🖼تصویر : دروازه قرآن 📣انتشار به هر شکلی=جایز
✍نام اثر : تناقض بزرگ... ❌نه به اسلامی ✅آری به مهریه اسلامی ✅آری به نفقه اسلامی
🚫یک عکس وحشتناک و دردناک برای براندازان جمهوری اسلامی 🔺گوشه ای از بخشهایی از ایران ، که در طول تاریخ که به تاراج رفت! 😏البته نه با جنگ بلکه با توافقنامه‌ ها و بهتر است بگوییم با خیانت حاکمان ایرانی! ✅و لازم به ذکر است در ۴۵ سال انقلاب اسلامی ، ایران یک وجب از خاک خود را از دست نداده هست!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😏غربِ عزیز؛ بابت استقلال‌خواهی از شما معذرت می‌خواهیم! 🔺اظهارات غنی‌ نژاد در مخالف با ملی شدن صنعت نفت! 👈🏻غنی‌نژاد [اقتصاددان لیبرال] عنوان می‌‎کند که بهتر بود شرکت نفت ایران و انگلیس باقی می‌ماند و ایران با مذاکره سهم مناسبی از درآمد نفتی کشور را به دست می‌آورد. ⚠️حقیقت لیبرالیسم همین است که ملاحظه میفرمایید!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️روایت کارشناس شبکه ضدانقلاب «ایران‌ اینتر نشنال» از کارنامه محمدرضا پهلوی! 🔺اعترافات خودشان است...