eitaa logo
اخبار نیمه محرمانه
10.2هزار دنبال‌کننده
10.3هزار عکس
11هزار ویدیو
17 فایل
•﷽• 📣 با ما زودتر از همه باخبر باشید 🔊⏳ ⛅️بلاهای طبیعی؛ آب و هوا 🌐اتفاقات لحظه ایی در کشور 📈قیمت روزانه ارز؛ دلار و طلا
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نقشه اسرائیل برای از بین بردن جمهوری اسلامی و اراده مردم ایران چه بود؟ صحبت‌های مهم رهبری که باید اویزه گوش هر مدعی فرهنگ شود!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨روایت تلخ ادمین های دستگیر شده‌ی کانال بچه‌های محلات از فدا کردن افراد ساده لوح: ❌ما خودمون فراخوان میزدیم اما خودمون به خیابون نمیرفتیم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سید علی خمینی: اجازه ندهیم رهبری در بزنگاه‌ها تنها بماند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️نام سپهبد سلیمانی بار دیگر در آمریکای لاتین طنین‌انداز شد/ یک دقیقه سکوت به احترام شهید ایران 🔻«دانیل اورتگا» رئیس‌جمهور نیکاراگوئه به‌همراه رئیس پارلمان و رئیس دستگاه قضایی این کشور در استقبالی گرم و صمیمی به رئیس‌جمهور کشورمان خوش‌آمد گفتند 🔻شماری از جوانان نیکاراگوئه سرود ملی جمهوری اسلامی ایران را همخوانی کردند 🔻رئیس‌جمهور نیکاراگوئه در این مراسم از شهید سپهبد سلیمانی تمجید و به احترام ایشان یک دقیقه سکوت اعلام کرد 🔻«دانیل اورتگا» با ادای احترام به حاج قاسم سلیمانی گفت: «زنده باد شهید ایران ژنرال قاسم سلیمانی زنده باد ملت ایران»
رکورد اشتغال شکسته شد؛ کمترین نرخ بیکاری در 26 سال اخیر بر اساس آخرین آمار منتشر شده از سوی مرکز آمار، نرخ بیکاری در سال 1401 به 9 درصد کاهش پیدا کرده است که کمترین میزان از سال 1376 تا اکنون است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬بدهی ها، تقدیم با عشق 🖊کشور را با هزار تا چاله و چاه تحویل دادن، اونارو گردن نمیگیرن ولی تا یک گشایشی پیش میاد میگن از دولت قبل برنامه‌ریزی شده بود.😒😒
📲طبق نظریه ، اگر رسانه‌ها در کوتاه مدت هم نتوانند عقاید و افکار شما را به‌کلی تغییر دهند، اما قطعا می‌توانند اولویت‌های ذهنی شما را تعیین کنند. 🖇به بیان دیگر، رسانه‌ها گرچه نمی‌توانند تعیین کنند که مردم «چگونه» بیندیشند، اما می‌توانند تعیین کنند که «درباره‌ی چه» بیندیشند! 🖇این کار معمولا از طریق انتخاب و ضریب دادن بیش‌ازحد به بعضی از موضوعات و رویدادها در قالب گزارش‌های خبری زنجیره‌ای و راه‌اندازی کمپین‌های مجازی انجام می‌گیرد!
🚨حمله‌ی وحشیانه‌ی عده‌ای اراذل و اوباش به ▫️خبر خوب اینکه این جوانمرد زنده است و یک شهید الداغی دیگر خرج عفاف نشد و خبر بد اینکه وحوش شهوت‌پرست در کوچه و خیابان‌های شهر در حال پرسه زدن هستند و نیازمند شکستن گردن [برخورد قاطع] این ناجوانمردان توسط پلیس هستیم تا دیگر جرات نکنند پایشان را از گلیم‌شان درازتر کنند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️افول غرب را از اینجا میشود فهمید که وقتی این اقا میفهمد پدر واقعی بچه‌ی خود است به این شکل خوشحالی میکند و گویا دنیا را به آن داده اند و از همسرش تشکر میکند که به او خیانت نکرده است! ⚠️ایستگاه پایانی جنبش اینجاست ، جایی که آنچه برای ما ایرانی‌ها پدیده‌ای عادی است [حلال زادگی فرزند] برای غربی‌ها تبدیل به یک آرزو شده!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚡️تناقضات ربع پهلوی باز هم برملا شد! ♨️ «حسن داعی» تحلیلگر سیاسی در واکنش به اظهارات ربع پهلوی که گفته بود باید از هتاکان دوری جست، گفت: بهانه‌ای پیدا شده هر کار بدی که اتفاق می‌افتد، می‌گویند سایبری‌ها هستند؛ افراد بنامی مانند یاسمین پهلوی و مشاورین نزدیک پهلوی سردمداران شعارهای مرگ و هتاکی هستند اما عده‌ای آن را گردن سایبری‌ها می‌اندازند!
🔰اثر مقایــــــــــــــــــــــــــــسه 🔺در این تصویر، دو دایره وسط به یک اندازه هستند. اما به نظرمان می‌رسد دایره وسطی سمت راست بزرگتر باشد. 🔺اگر ما یک دستمان را در آب سرد، و دست دیگرمان را در آب گرم قرار دهیم و پس از حدود ۳۰ ثانیه دو دستمان را وارد آب ولرم کنیم، دستی که در آب سرد بوده است، آب ولرم را گرم احساس کرده و دستی که در آب گرم بوده است، آب ولرم را سرد احساس می‌کند. 🔺یا هنگامی که یک جعبه سنگین را بلند می‌کنیم و بلافاصله بعد از آن یک جعبه سبک‌تر را بلند می‌کنیم، جعبه دوم به نظرمان سبک‌تر از وزن واقعی آن به نظر می‌رسد. 🔺علت چنین برداشت‌های غلطی این است که مغز ما تمایل به سنجش و ارزیابی چیزها بر مبنای مقایسه دارد؛ حتی اگر استانداردهای مشخص و ثابتی برای ارزیابی آن ها وجود داشته باشد. زیرا مقایسه، برای ذهن راحت‌ترین و در دسترس‌ترین راه است و دشمن از این الگوی ذهنی افراد که در برخی مواقع به خطای محاسباتی ختم میشدد ، در تولید محتوا هایش بشدت استفاده میکند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فتوشاپ نیست!!❌ هوش مصنوعی هم این فیلم را تولید نکرده!!❌ خود اعلی حضرت همایونی ، محمد رضا شاه پهلوی از روی کاغذ میزان تورم و گرانی ها را قرائت میفرمایند!!😏 ❔پس فرمودید در زمان شاه گرانی نبود و همه در رفاه و اسایش بودند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨نظر یک متخصص هوافضای ساکن لندن درباره فتاح، موشک فتوشاپی جدید سپاه پاسداران: 🔰مقامات ایران اعلام کردند موشک‌هایشان نقطه زن است و نهایتا میتواند در حد یک نقطه تخریب کند که میشود با بتونه و قلم ِخش جایش را درست کرد!
📌پست جالب توجه یک روزنامه‌نگار انگلیسی: 🔹مادر از فرزندش می‌پرسد که مدرسه چطور بود؟ 🔸فرزند آموزه‌های کثیف همجنسگرایی را بالا می‌آورد.
هدایت شده از 
یا حضرت رقیه جان😭 دق کردن دختر شهید مدافع حرم پس از شنیدن نحوه شهادت پدرش ماجرای بسیار تکان دهنده از دختر شهیدی که مدافع حرم بود👇 https://eitaa.com/joinchat/3204776047C8c932d7f8f برا دیدن این کلیپ تکان دهنده بزن رو لینک 😭
🚨هم اکنون تظاهرات علیه دولت نتانیاهو در تل آویو ♨️مردم اراضی اشغالی قدس برای سی و چهارمین هفته‌ی پیاپی بر علیه دولت اسرائیل به تظاهرات پرداختند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📢اثر جنگ شناختی بر ذهن افراد 📍قهرمان زن ایرانی که ۴ بار رکورد گینس را جا به جا کرده و برخی دوست داشتند مال زمان پهلوی باشد و حتی سلبریتی‌ها در مقابل موفقت‌های او سکوت کردند... 📍از بابت پوشش بعضی مصاحبه‌ شوندگان، از شما عزیزان عذرخواهی میکنیم! ✍محمد جوانی
♻️امام خمینی : با ضوابط شما من هیچ نمی دانم و بهتر که ندانم‏ ⭕️‏‏سؤال خبرنگار : ‏‏[‏‏شما زندگی خیلی منزوی داشتید، شما اقتصاد جدید و حقوق روابط‏‎ ‎‏بین المللی را مطالعه نکرده اید. تحصیل شما مربوط به علوم الهی است، شما در‏‎ ‎‏سیاست و گرفتن و دادن یک زندگی اجتماعی درگیر نبوده اید. آیا این در ذهن شما این‏‎ ‎‏شک را به وجود نمی آورد که ممکن است عواملی در این معادله باشد که شما نمی توانید‏‎ ‎‏درک کنید؟‏‏]‏ ✅‏‏جواب امام : ما معادلۀ جهانی و معیارهای اجتماعی و سیاسی ای که تا به حال به واسطۀ آن‏‎ ‎‏تمام مسائل جهان سنجیده می شده است را شکسته ایم. ما خود چارچوب جدیدی‏‎ ‎‏ساخته ایم که در آن عدل را ملاک دفاع و ظلم را ملاک حمله گرفته ایم. از هر عادلی دفاع‏‎ ‎‏می کنیم و بر هر ظالمی می تازیم، حال شما اسمش را هرچه می خواهید بگذارید. ما این‏‎ ‎‏سنگ را بنا خواهیم گذاشت. امید است کسانی پیدا شوند که ساختمان بزرگ سازمان‏‎ ‎‏ملل و شورای امنیت و سایر سازمانها و شوراها را بر این پایه بنا کنند، نه بر پایۀ نفوذ‏‎ ‎‏سرمایه داران و قدرتمندان که هر موقعی که خواستند هرکسی را محکوم کنند، بلافاصله‏‎ ‎‏محکوم نمایند. آری با ضوابط شما من هیچ نمی دانم و بهتر است که ندانم.‏ 📚صحیفه امام؛ ج۱۱، ص۱۶۰.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻انگیزه‌های حزب خلق کُرد در اوایل انقلاب که این روزها هم از زبان «مهتدی» رئیس حزب کومله و دیگر تجزیه‌طلبان شنیده می شود. 🔻بخشی از سریال «سوران» که این روزها می‌توان آن را از تجزیه‌طلبان کومله پرسید: ➕شما چرا نمی‌توانید مثل آدم زندگی کنید؟ ➖براندازی قدم اوله... قدم آخر خودمختاری کردستانه!
❌روح‌الله زم فهمید ولی علیمی نفهمید! ⛔️روح الله زم یک بار در فعالیت خرابکارانه‌ی خود علیه جمهوری اسلامی حس نااُمیدی پیدا کرد ، آنجایی که با خودش گفت حالا جمهوری اسلامی برود ، چه کسانی جایگزین آنها شوند که بهتر باشند؟ ⛔️امثال علیمی هنوز نفهمیده‌اند این جمهوری اسلامی که به آن لگد میزنند اگر برود آنها بجای مجالس عزای چند هزار نفری محرم ‌‌‌، باید بروند و در پستوی منازلشان مجلس هیئت خصوصی و بی سر و صدا برگزار کنند! ⛔️امثال علیمی هنوز نفهمیده‌اند اگر جمهوری اسلامی برود در بهترین حالت ، ایران همانند آذربایجان میشود که با حدود ۸۰% جمعیت شیعه ، کسی حق زدن یک پرچم امام حسین بر سر در منزلش را ندارد! ⛔️امثال علیمی هنوز نفهمیده‌اند که همین حکومت اسلامی خون مسلمانان و شیعیان بسیاری را از ریخته شدن نجات داده است. همان خون ارزشمندی که در منابع دینی روی حفظ آن بسیار تاکید شده است! 😏نفهمیده‌اند و شاید سودشان در نفهمیدن است! ✍میلاد خورسندی
❌️ماجرای تغییر مکان نشست خبری ! 🔻تیم ظریف عصبانی از عملکرد فوق العاده رئیسی ! ✍️🏻‏مرامنامه اصلاحات؛ دیگی که واسه من نجوشه، سر سگ توش بجوشه
⭕️ ماجرای تغییر سالن نشست خبری وزیر خارجه عربستان 🔸همه چیز به صورت عادی پیش می‌فت و قرار بود نشست در سالن همیشگی و با تابلوی شهید سلیمانی برگزار شود. 🔸ناگهان یکی از خبرنگاران اصلاح‌طلب توئیتی را علیه عربستان و شبکه العربیه منتشر کرد و با رجزخوانی، طرف عربستانی را تحریک کرد. 🔸به گفته خبرنگاران حاضر در سالن، تیم العربیه، توئیت این خبرنگار را نشان مسئولان دادند و از رفتار خبرنگاران ایرانی در رجزخوانی گلایه کردند. 🔸این مساله باعث شد تا تیم تشریفات سعودی، ضمن تاکید بر لزوم حذف توئیت خبرنگار موردنظر، سالن جلسه را نیز تنها چند دقیقه قبل از برگزاری نشست خبری، تغییر دهد.
♦️دقت در انتخاب منابع خبری-تحلیلی-فکری امری ضروری است! 📣شما با دنبال کردن یک منبع خبری-تحلیل-فکری ، واقعیت های اطرافتان را با عینکی که او بر چشمان شما میگذارد میبینید و در یک قرارداد نانوشته ‌، میپذیرید که آن منبع بین شما و واقعیات اطرافتان نقش پل ارتباطی را بازی کند! 📡به طور مثال منابع خبری و فکری مانند شبکه‌ی منوتو ، BBC ، ایران اینترنشنال و صفحات برخی سلبریتی‌ها عینک ناامیدی و نفرت نسبت به جمهوری اسلامی ، تحقیر ایران و ایرانی و بزرگی غرب ، تجزیه طلبی ایران و ناکارآمدی انقلاب بر چشمان مخاطبین خود میگذارند و با این عینک آنها را با اخبار و وقایع آشنا میکنند! ⁉️آیا دنبال کردن چنین رسانه‌هایی با چنین عینک آلوده‌ای که روی چشم مخاطبین خود میگذارند ، منطقیست؟ ✅در تایید این حرف میتوان به قسم عظیمی از دستگیرشدگان و جنایت‌کاران در اغتشاشات اخیر همچون مجیدرضا رهنورد و تروریست‌های اصفهان اشاره کرد ، که خود را قربانی تهییج و تحریک رسانه‌های معاند و سلبریتی های تحریک کننده به اغتشاش معرفی کردند. ⚠️آری... عدم دقت در انتخاب منبع خبری و فکری میتواند انسان را به ورطه‌ی نابودی بکشاند!