eitaa logo
اخبار نیمه محرمانه
10.2هزار دنبال‌کننده
10.3هزار عکس
11هزار ویدیو
17 فایل
•﷽• 📣 با ما زودتر از همه باخبر باشید 🔊⏳ ⛅️بلاهای طبیعی؛ آب و هوا 🌐اتفاقات لحظه ایی در کشور 📈قیمت روزانه ارز؛ دلار و طلا
مشاهده در ایتا
دانلود
🚨الله اکبر | چهار صهیونیست در عملیات مبارزان فلسطینی در کرانه باختری به درک واصل شدن
رفقای عبدالوهاب بعد سقط شدنش این طوری ابراز احساسات کردن :)
همین ۲۰ ساعت پیش رفته بود رو منبر میگفت تسنیم اگر شرف دارد منتشر کند. حالا تسنیم سند رو منتشر کرده، لجش گرفته میگه تسنیم معتبر نیست😂 صد البته از نوچه های عتیقه عبدالحمید بیشتر از این انتظار نمیره :)
🚨فوری | حشره کش‌های عبدالوهاب به بازار آمد اینا با حشره‌کش میمیرن بعد میخواستن براندازی هم کنن 😂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حاج قاسم سلیمانی : ولله هرکس تیر به سمت این نظام انداخت، آواره شد.
بالگرد پیشرفته آپاچی اسقاطیلی که دیروز به جنین حمله کرده بود توسط تک تیراندازان مقاومت زمینگیر و از سازمان رزم خارج شد :)))
سگ پیری که امروز نفله شد از مشتری‌های قیام سراسری بود 😂
سلام اِبی جون نشست‌شون توی پاریس رو که کنسل کردم مقر اشرف رو هم فرستادم جمع کردن کار دیگه‌ای داشتی فقط کافیه بهم اس بدی😘
خدایا ما همه پوشکی هستیم گاز فلفل بخوریم میمیریم
عبدالوهاب فرجی نژاد از مسئولین ترور و شکنجه گران سه شهید پاسدار (شهیدان طهماسبی، میرجلیلی، طاهری) در سال ۶۰ در تهران، امروز در سگدونی اشرف ۳ سقط شد و به جهنم شتافت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امکانات عجیب ساختمانی فوق لاکچری که حسن روحانی ساخت! 🔹ساختمان لاکچری «سلام» همان ساختمانی است که حسن روحانی در سال پایانی دولتش به منظور استقرار پس از دوران ریاست جمهوری با وجود مخالفت شهرداری و به صورت غیرقانونی ساخت. 🔹دولت سیزدهم بلافاصله پس از استقرار، این ساختمان را پلمپ و اقدامات لازم برای فروش این ساختمان فوق لاکچری را آغاز کرد. 🔹قرار است درآمد حاصل از فروش این ملک، صرف مناطق محروم شود.
در ساختمان مرکزی یکی از بیمه های مطرح، در اقدامی شنیع و نابخردانه از تصویر حسن علی منصور به عنوان یکی از مدیران عامل این شرکت رونمایی نموده است. علی رغم تذکر کارمندان انقلابی این شرکت، همچنان تصویرِ مجریِ لایحه ی کاپیتالاسیونِ دوران پهلوی بر دیوار این شرکت نصب است!!!
❌️ علی کریمی یه داداش داره به نام فرشید که یه مدت دروازه بان پرسپولیس هم بود و وضعش خیلی هم بد نیست؛ 🔻ولی می‌دونست اگر‌ چک ۷۷۰میلیاردی را به نام فرشید بکشه چون فرشید معروفه اگر بیفته زندان برا خود کریمی شر می‌شه؛ 🔻پس برای اینکه بتونه راحت عشق و حالشو بکنه چی‌کار کرد؟!! بله را انتخاب کرد! 🔻 که بتونه خودش به و عشق و حالش برسه و اونو بیندازدش زندان و ش را بگیره! بهترین نماد برای جنبش زن_زندگی_ازادی! زنها را قربانی کنیم‌ تا مردها حالش را ببرند!
آیت الله مکارم شیرازی.mp3
16.5M
📌واکنش آیت الله مکارم شیرازی در مورد اظهارات اخیر آقای علوی بروجردی 1️⃣ به ایشان توصیه می‌کنم یک دوره تاریخچه پیدایش بهائیت را مطالعه کنند 2️⃣ یکی از آقایان محترم اظهار داشتند که بهائیان مثل سایر مذاهب باید آنان را به رسمیت بشناسیم مثل یک اقلیت مذهبی. ولی تاریخ بهائیت نشان می‌دهد که به هیچ وجه، نه اقلیت مذهبی هستند؛ نه نحله‌اند بلکه رسماً یک گروه سیاسی و گاه جاسوسی هستند. 3️⃣ بهائیت ساخته و پرداخته [روس] و انگلیس هستند و امروز هم آمریکا مدافع آنان است 4️⃣ما در گروه مذهب تدوین قانون اساسی بودیم. فردی از همین گروه بهائیت آمد گفت ما را هم در قانون جزو مذاهب بنویسید. تمام آقایان بالاتفاق رد کردند. زیرا اینها مذهب نیستند 5️⃣اگر اینها مذهب هستند پس چرا مراجع عظام خرید و فروش با اینها را حرام کرده اند؟ اینها گروهی هستند که میخواهند به اسلام ضریه بزنند 6️⃣آن آقا قضیه را جبران کنند تا مساله همین جا تمام شود!
♦️‌ سلام امام زمانم 🔹‌ هر صبح، به شوق عهد دوباره با شما چشمم را باز میکنم 🔹‌ عهدمیکنم‌باشما، هر روز که می‌گذرد، عاشقانه تر از قبل چشم به راهتان باشم... 🔹‌ السَّلاَمُ عليكَ يا وَعْدَ اللهِ الَّذِى ضَمِنَهُ 🔹‌ الّلهُمَّ‌عَجِّلْ‌لِوَلِیِّکَ‌الْفَرَج
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سوال از رئیسی: اگر زمان به عقب برگردد باز هم رئیس‌جمهور می‌شوید؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رئیسی: آنهایی که رد صلاحیت شدند خودشان هم اذعان کردند که اگر در انتخابات حضور داشتند تغییری در نتیجه ایجاد نمی‌کرد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥استاد رحیم‌‌پور ازغدی: در دانشگاه‌ها حیوان متخصص پرورش ندهید!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍سوال مسابقه ؛ دشت ناامید سیستان را کدام یک از شاهان ایران به افغانستان واگذار کرد؟
😏به آن سلبریتی بی سواد خبر دهید...