eitaa logo
اخبار نیمه محرمانه
10.3هزار دنبال‌کننده
10.2هزار عکس
10.7هزار ویدیو
17 فایل
•﷽• 📣 با ما زودتر از همه باخبر باشید 🔊⏳ ⛅️بلاهای طبیعی؛ آب و هوا 🌐اتفاقات لحظه ایی در کشور 📈قیمت روزانه ارز؛ دلار و طلا
مشاهده در ایتا
دانلود
👤 توییت استاد ✍️ ‏کفایت سرمایه افساری برای کنترل بانک‌های خصوصی است و ابدا در واقعیت تاثیری بر بانک‌های چموش دولتی ندارد. 🔹درثانی چرخه وام‌های بی‌بازگشت بانک‌ها به دولت و در مقابل بدهی آن‌ها به بانک مرکزی با سرانجام خلق پول و ایجاد تورم، یک ساختار زیرزمینی دریافت مالیات تورمی از جیب مردم بیچاره را فراهم آورده که یقینا رهایی از آن صبح اقتصاد ایران را رقم خواهد‌ زد.
المیادین: سپاه پاسداران دو کشتی اسرائیلی را هدف قرار داده است 🔸سپاه پاسداران ایران مسئول هدف‌قراردادن دو کشتی اسرائیلی در چهارم ماه جاری میلادی است. 🔸حمله سپاه پاسداران به اسرائیلی‌ها در واکنش به ترور «العاروری» و مستشار نظامی ایران در سوریه صورت گرفت. 🔸این حمله ایران به اسرائیل از جایی که انتظار نمی‌رفت در پاسخ به ترور رهبران محور مقاومت بود. 🔸هیچ طرفی در آن زمان مسئولیت این عملیات را بر عهده نگرفت و هیچ طرفی نیز به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیت آن را رسماً بر عهده نگرفت. 🔸یکی از دو کشتی در شمال‌غربی مالدیو و دومی در ۲۰۰مایلی وراوال هند هدف قرار گرفت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😁 پشت صحنه‌های بسیار جالب و جذاب و خنده‌دار از مداحان در سری جدید برنامه معلا که تاکنون ندیدید، اصلا از دست ندهید👌🏻 👤 با هنرنمایی، حاج‌سیدمجید ، حاج‌میثم و حاج‌سیدرضا
👤 توییت استاد ✍️ آیا می‌دانید بخشی از هوچی‌گری دولت که فعلا تحت‌نظر ارتش تمام آمریکایی پاکستان است به‌خاطر عدم‌پرداخت ۱۸میلیارد دلار غرامت به ایران به‌دلیل عمل‌نکردن به تعهدات خود در پرونده صادرات گاز ایران به این کشور است؟
👤 توییت استاد ✍️ ‏هوش مصنوعی خیلی غلط کرد با شما. 🔹تمام عزت اهل‌بیت (علیهم‌السلام) به بندگی خداست. 🔸تمام روضه ما این است که که لب‌هایی را چوب زدند که در دعای عرفه آمده است تا غر‌وب آفتاب پیوسته «یا رب» می‌گفت. 🔹ذوق شعری و نیاز به متفاوت‌بودن هرگز نباید مبانی را خدشه‌دار نماید.
یمن حمله به کشتی آمریکایی در خلیج عدن را تایید کرد 👤 «یحیی سریع» سخنگوی نظامی انصارالله یمن: 🔺با موشک نیروی دریایی به یک کشتی آمریکایی در خلیج عدن حمله کردیم. 🔺در هدف‌قراردادن هیچ تهدیدی در دریای سرخ تردید نخواهیم کرد. 🔺هرگونه تجاوز جدید به یمن بدون پاسخ و مجازات نخواهد ماند. 🔺عملیات‌های ما علیه کشتی‌های اسرائیل یا کشتی‌هایی که به‌سمت فلسطین اشغالی می‌روند متوقف نخواهد شد تا زمانی که تجاوزات متوقف و محاصره رفع شود.
تصویری از «مسعود بارزانی» رهبر حزب دموکرات کردستان عراق با روسای موساد در سال ۱۹۷۱ 🔹پیش از این، نسب یهودی مسعود بارزانی رهبر حزب دموکرات کردستان عراق در رسانه‌ها موردبحث قرار گرفته بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تصویر زنده از روستای مرزی اطراف سراوان که مورد حمله نظامی پاکستان قرار گرفت
🔴چگونه شبکه سه مغز استخوان ضدانقلاب را سوزاند؟ خبر حضور ژیلا صادقی با پوشش متفاوت دیروز توسط معاندین پخش شد. همزمان کاربران فضای مجازی نوشتند که این پوشش اسلامی است، مجری با مانتو کاملا پوشیده شده و اتفاق جدیدی نیست. گروهی هم اشاره کردند که ضدانقلاب از صحبت‌های مجری صداوسیما درباره سپاه و حمله به پهلوی سوخته و پوشش را بهانه کرده است. بعد از این واکنش‌ها مسیح کثیف‌نژاد، اینترنشنال، من‌وتو و بی‌بی‌سی دوام نیاوردند و تمام معاندین دست خود را رو کردند و از سوختگی شدید خود رونمایی کردند.
46.89M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕ کار بازسازی کارخانجات تولید آرد پیشگامان دنا به کجا رسید؟ 🔺 ابراهیم غلامی در مصاحبه با صدا و سیمای کهگیلویه گفت: سازمان اقتصادی کوثر بدون فوت وقت امر رئیس جمهور را اجرایی کرد 🔺 چنانکه در سفر استانی رئیس جمهور مقرر شد سازمان اقتصادی کوثر، سازمان برنامه و بودجه و شرکت نفت مجموعا یکصد و هشتاد میلیارد تومان به بازسازی این مجموعه و اشتغال آفرینی کمک کنند که تنها این کوثر بود که با پرداخت ۶۰ میلیارد به تعهدات خود عمل کرد 🔺 به غیر از این پرداخت با تدبیر دکتر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر تجهیزات و دستگاه های نو (به ارزش ۶۰ میلیارد) در راه کارخانه است. (جمعا ۱۲۰ میلیارد) 🔺 ضمنا این شرکت با حمایت ها و مساعدت های مالی هلدینگ در سال مالی گذشته به سود چند برابری دست یافته است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥یمنی‌ها جشن عروسی رو متوقف کردن تا سخنرانی سخنگوی نیروهای مسلح یمن رو بشنون ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اینجورین....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😱امر به معروف کردم....بهم گفت با ماشین زیرت میکنم..... ✌️حتما تا آخرش ببینید که چه قشنگ سرش میکنه.....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 هجوم لشکر سایبری‌ها به مرز ایران و پاکستان 🔹بعد از حملۀ اخیر ایران به مقر تروریست‌ها در پاکستان و حملۀ پاکستان به نقطه‌ای از خاک ایران که محل زندگی اتباع پاکستانی بود، ناگهان سروکلّه اکانت‌های مجازی هندی و ایرانی پیدا شد که دو طرف را به جنگ تحریک می‌کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴واقعا از دیدن این کلیپ دردم گرفت رسانه با انواع ترفندها در زن احساس ناکافی بودن را ایجاد میکند و اورا ترغیب به انواع جراحی‌ها و تزریق‌های سنگین می‌کند. و در آخر همین رسانه برای دیده شدن بیشتر همان زن را تمسخر می‌کند. شخصا برای من آزار دهنده بود ... ✍عالیه سادات
یک فریم از تنهایی 🇵🇸💔
🔴پـاکـسـتـان، قـربـانـی تـکـفـیـر و تـفـرقـه ➖شیعیان پاکستان بعد از ایران بیشترین تعداد شیعیان جهان/ ۵۰ میلیون شیعه... 👆👆تصویر فوق، سفر حضرت آقا به کشور پاکستان _ دی‌ماه ۱۳۶۴ / استقبال شیعه و سنی و شعارهای "مرگ بر آمریکا" "مرگ بر اسرائیل" "زنده باد انقلاب" "درود بر خمینی سلام بر خامنه‌ای" (روزنامه جمهوری اسلامی، شماره ۱۹۲۲) ▪️کشوری با ۹۸ درصد مسلمان، سال ۱۹۴۷ از هند جدا شد و سال ۱۹۷۱ بنگلادش نیز از پاکستان جدا شد ••• استکبارستیز، اهل وحدت، زخم‌خورده تفرقه و تکفیر •••علت وحدت و محبت شیعه و سنی، پراکندگی عجیب شیعیان در سطح کشور است ▪️بخشی از بیانات امام خامنه‌ای درباره پاکستان، معطوف به اصل دینی وحدت: ...به ملّت برادرمان پاکستان هم این سفارش را مؤکّداً می‌کنیم نگذارند بعضى از روحانی‌نماها و وعّاظ وابسته‌ی به دربارها و استکبار جهانى، با طرح شعارهاى تفرقه‌انگیز ‌-که بعضاً مشاهده می‌شود- بین برادران اختلاف بیندازند. ۱۳۶۸/۰۷/۱۹ ...ملت‌ پاکستان‌ اعم‌ از شیعه‌ و سنی‌ برادر ملت‌ مسلمان‌ ایران‌ است‌ اما گروه‌ افراطی‌ ضد‌شیعه‌ که‌ با هدایت‌ بیگانگان‌ در داخل‌ پاکستان‌ فعالیت‌ می‌کنند در تلاش‌ هستند تا به‌ وحدت‌ و برادری‌ دو ملت‌ آسیب‌ وارد کنند... ملت‌ مسلمان‌ پاکستان‌ رابطه‌ بسیار مستحکمی‌ با اسلام‌ دارد و ارتباط و آمیختگی‌ مسئولین‌ کشور پاکستان‌ نیز با اسلام‌ خوب‌ است‌ و تجربه‌ نشان‌ می‌دهد که‌ موفقیت‌ هر دولتی‌ در این‌ کشور به‌ میزان‌ دلبستگی‌ او به‌ اسلام‌ و احترام‌ نسبت‌ به‌ شعائر اسلامی‌ بستگی‌ داشته‌ است. ۱۳۷۳/۰۶/۲۰ حجت الاسلام رحمت الله معظمی
🔴 امارات علیه جبهه مقاومت از غزه تا یمن تا ایران جنایت میکند اما امنیت دارد!! در دولت روحانی با فشار جریان امنیتی و قضایی غربگرا، روزنامه کیهان چند روز بخاطر این تیترها علیه شرارت های امارات توقیف شد. پشت پرده اما نگرانی برخی آقایان از بخطر افتادن سرمایه هایشان در دبی بود ،آن مسئولان ناخلف رفتند اما امارات همچنان با هدایت اسرائیل شرارت می‌کند و همچنان حاشیه امن دارد! ‌ چرا؟
👆اندر حکایت لجن پراکنی‌های مزدورهای لانه جاسوسی شرق ♦️خبرنگارای شرق کلا به تحریف و دروغ و انتشار اراجیف و مزدوری عادت کردند. ⏪نکته اول :خانم مجری در ثانیه ۳۵ و بعد از آنکه گفته می‌شود در انفجار دوم، تلفات نداشتیم، می‌گوید «خدا را شکر». ⏪نکته بعد اینکه لیبرال جماعت حق ندارند دم از وطن پرستی بزنند که بیش از ۱۰۰ سال است پرونده این جریان با انواع و اقسام وطن فروشی سیاه شده.... ⏪ نکته آخر اینکه همین جماعت نبودند که از به خاک و خون کشیده شدن زنان و کودکان در کرمان توسط مزدوران اربابانشان از شادی در دل خود جشن و هلهله داشتند؟
🔴رهبر انصارالله یمن: اکثر کشورهای اسلامی در قبال فلسطین کم‌کاری کرده‌اند عبدالملک بدرالدین الحوثی: ▫️بیشتر کشورهای اسلامی در قبال ملت فلسطین کم‌کاری کرده‌اند و به نفع خودشان است که با اسرائیل مقابله کنند. ▫️آمریکا از تجاوز ۹ ساله به یمن درس نگرفته که هرچه ما بیشتر تحت فشار باشیم، قدرت ما بیشتر می شود. ▫️ادامه جنایات علیه یمن و غزه، باعث می شود ما قدرت نظامی مان را تقویت کنیم. ▫️ما افتخار می کنیم به مبارزه با آمریکایی و خدا را شاکریم که با آمریکا و اسرائیل و انگلیس در حال نبردیم.
🔥 حملات آمریکایی انگلیسی اثری بر قدرت نظامی یمن نداشته 🔰 سیدعبدالملک بدرالدین الحوثی: ◽️ از همان ابتدا از خداوند می‌خواستیم که ما را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین یاری دهد تا موضع مؤثری داشته باشیم. ◽️ عملیات ما شامل حمله به کشتی‌های آمریکایی و انگلیسی هم می‌شود و حملات آنها نه تغییری در مواضع، نه تأثیری بر توان نظامی ما داشته است.
⚫️ همسر فروشی در انگلستان! 💥 یک فاجعه انسانی و یکی از عجایب تاریخ 👈 قابل توجه کسانی که پیرو بی چون و چرای حقوق زنان در غرب هستند... 🔺شرح تابلوی بالا: یک مرد اروپایی در حال فروش همسرش به قیمت مناسب! ○ ماجرا چیست؟ تا پایان دهه ۱۹۰۰ میلادی، مردان انگلیسی حق داشتند زنان خود را به بالاترین پیشنهاد از نظر قیمت بفروشند. تنها کافی بود دیگر با همسر خود سازگاری نداشته باشند، آن وقت به دور گردن و یا دست همسرشان طنابی پیچیده و به شکل عمومی وی را به فروش می‌رساندند. متاسفانه گاه مردانی بودند که زن خویش را تنها با چند لیتر آبجو معاوضه می‌کردند !! ✾ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☝️به حجاب زنان انگلیسی توجه کنید. ☑️این فیلم حدود صد سال پیش از یکی از خیابان های انگلستان ضبط شده. (پیش از آنکه پروژه صهیونیستی برهنه‌سازی زنان در جهان اجرا شود). 🖐اجازه نمیدهیم بلایی که صهیونیست‌ها بر سر جوامع غربی آوردند، بر سرما هم بیاورند. ✾ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
احمق‌جان! این ‌‌نشونه‌ی ‌چپاول ‌مردم ‌و ‌خوشگذرونی خودشه😐‼️ • • ✾ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ