هیچ کس نمی داند عشق چیست،
آنها که فکر میکنند عشق را می شناسند در توهمی بزرگ هستند.
عشق به این آسانی که مردم فکر میکنند شناخته نمی شود.
اساساً آنچه که مردم عشق می نامند ترس از تنها بودن است.
آنها صرفا به دیگری نیاز دارند و این چیزی است که مردم عشق نام می نهند.
آنها احساس تنهایی میکنند و تنهایی شان را میخواهند با دیگری پر میکنند. آنها خودشان را با دیگری مشغول و سرگرم می کنند و به یکدیگر می چسبند تا تنها نباشند.
حداقل دیگر درد تنهایی را ندارند و گذشته را فراموش میکنند. و این را عشق می نامند
و زمانی که آن دیگری می رود، دوباره شروع به احساس تنهایی میکنند و در جستجوی کسی دیگر می روند تا در کنارش آسوده شوند.
این عشق نیست نیاز است، گدایی است
تو مثل کویر خشک و خالی هستی و حتماً باید با دیگری باشی
و در چنین حالتی، آن دیگری چیزی جز سراب نیست
عشق واقعی فقط وقتی شروع می شود که تو کسی را برای ارضای نیازهایت و یا فرار از تنهایی ات نخواهی، بلکه در تنهاییت چنان از محبت و آرامش و شادی سرشار و ارضا هستی که به دنبال کسی هستی تا آنها را با او
#سهیم_شوی.
عشق واقعی فقط زبان بخشیدن و سهیم شدن را میداند نه زبان گرفتن را...
ما نسل طلایی والیبال رو دیدم
با بازی های هیجان انگیز🥲
معروف ، موسوی ، عبادی پور
امیرغفور ، شهرام محمودی
میرزاجانپور ، فرهادقائمی
ظریف دریافت کننده
پوریا فیاضی ،مهدوی
عادل غلامی
و خیلیا دیگع
واگویه
ما نسل طلایی والیبال رو دیدم با بازی های هیجان انگیز🥲 معروف ، موسوی ، عبادی پور امیرغفور ، شهرام مح
یه زمانی بازی هاشون میشد بعد افطار
میشستیم نگاه میکردیم
اینهمه توصیه به حذف کردن و کنسل کردن آدمها واقعا نگرانکننده است. هر کس با مشاهدهی کوچکترین ناملایمات، دیگری رو "آدم سمّی" میبینه و نهایتا حذفش میکنه. واقعا جنونآمیزه.
جالبتر اینکه به این روحیه افتخار میکنند. در کمال حیرت، نوعی "مراقبت از خود" تلقیش میکنند. از روابطشون یه مِیدونِ مین ساختن و خدا نکنه احدی پاش بره رو فلان مین.
• Moein Dehaz •
@tootiter
واگویه
اینهمه توصیه به حذف کردن و کنسل کردن آدمها واقعا نگرانکننده است. هر کس با مشاهدهی کوچکترین ناملا
بگذریم بعضیام بش میگن
اقتدار اخلاقی🚶♂😂
با هر ک انس گیریم محکوم ب فراق شویم و شاید تنهایی تقدیر انسانست تا جز با خدا انس نگیرد ...!