eitaa logo
مکروبه🇮🇷
2هزار دنبال‌کننده
513 عکس
82 ویدیو
7 فایل
مکروبه: دل‌شکسته ثواب تک به تک کلمات این کانال تقدیم به روح خواهر بزرگترم(ابناء‌الحیدر) لطفا برای شادی روحش فاتحه قرائت کنید. راه ارتباطی با من: @seyedeh1 _انتشار مطالب آزاد🌱
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از معلم روزهای آبی
چه به روزت آمده بود که حالا، هزار و چند صد سال بعد، ما هر غمی که به سراغمان می‌آید، تا نامِ تو را می‌بریم، خجالت‌زده می‌شود و عقب می‌نشیند؟ ما این مدت داغ دیدیم، کم هم ندیدیم. دست‌های بریده دیدیم و نفسمان گرفت؛ اما تا یادِ عباس افتادیم، دیدیم داغِ ما چقدر کوچک است..پیکرهای اِرباً اِربا دیدیم و بندِ دلمان پاره شد؛ اما تا یادِ علی‌اکبر افتادیم، دیدیم روضه‌ی ما چقدر ناتمام است..سرهایِ از قفا جدا شده را شنیدیم و دنیا پیش چشممان تیره شد؛ اما تا به گودال رسیدیم، دیدیم مصیبتِ ما چقدر حقیر است. انگار تو تمامِ حجمِ درد را یک‌جا برای خودت برداشتی. انگار خواستی سهمِ تو از رنج، آنقدر زیاد باشد که برای ما چیزی جز خرده‌ریزه‌های غم باقی نماند. شاید بزرگیِ غمت برای این است که وقتی کوهِ غصه‌های دنیا روی شانه‌هایمان سنگینی می‌کند، نگاهی به قامتِ تو بیندازیم و بگوییم: این‌ها که چیزی نیست حسین چه کشید؟ معلم روزهای آبی
این ورقِ خونی گواه حقانیت ماست؛ در محله بنی هاشم نوزاد به داخل کوچه پرتاب شد. بنی امیه، همیشه نسبت به بنی‌هاشم کینه داشتند. ابوسفیان سبط امیه با محمد(ص) جنگید، معاویه به روش پدرانش با علی(ع)، یزید با روش پدرش با حسین(ع) و فرزندان خبیث و مشرک آنها امروز با همان روش‌های پیشینیان خود....
این نبرد، نه نبرد آمریکا با ایران که ادامه ستیز هابیل و قابیل، ابراهیم و نمرود، موسی و فرعون است. و بدا به حال آن‌ها که در معرکه، حق را می‌بینند اما چشم‌هایشان را بسته‌اند.
بهترین کتاب‌های سال ۱۴۰۴ از ۷۳ کتابی که در طول سال مطالعه شد. _در بخش عقیده و تفکر: همرزمان حسین(ع) | رهبر شهیدم _رمان آیینی: پس از بیست سال | سلمان کدیور _جستار: کور سرخی | عالیه عطایی _شهدا و دفاع مقدس: درگاه این خانه بوسیدنی است و مجموعه داستان: آتش بدون دود | نادر ابراهیمی بدترین کتاب به سلیقه من: _اعترافات هولناک لاک پشت مرده
اون دسته از سلبریتی‌های بی‌غیرتی که به خاک و خون کشیدن مردم رو می‌بینند و دم نمی‌زنند هم وطن ما نیستند. هم‌وطن ما امروز اون دختران شیعه‌ای‌ هستند که کیلومترها دورتر از این خاک، در کشمیر، النگوهای دستشون رو برای کمک به ایران می‌بخشند.
شیرمردهای هوا فضا دارن با موشک‌هاشون دنیا رو تکون می‌دن. ایران خون‌خواه خون‌های پاک و به ناحق ریخته‌ی جهان🇮🇷
هدایت شده از آئینِ آوینی🎙
و وطنِ من و تو و آن دخترِ کشمیری خانه ی علی (ع) است... همه مان ایستادگی را از امیرالمؤمنین و بخشندگی را از حضرت زهرا به ارث برده ایم خواهر. همه مان اهل یک خانه ایم اما قید زمان و مکان ما را از هم جدا کرده! https://eitaa.com/ansoyenegaeman
15.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
“Hey, Trump, you’re fired! . You’re familiar with this sentence. Thank you for your attention to this matter. The Central Headquarter of Khatam al-Anbiya. هی ترامپ، تو اخراجی. با این جمله آشنا هستی. از توجه شما به این موضوع متشکریم. قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء. يا ترامب، أنت مفصول. أنت تعرف هذه الجملة. شكراً لاهتمامك بهذا الأمر. مقر خاتم الأنبياء المركزي. 🤏🏻خبرکوتاه 🆔@khabarekotahh
هدایت شده از مُتَرَصِّد نوشت
اگر این روزها و شب‌ها اسلحه از دست سربازان وطن نمیفته تسبیح و کتاب دعا هم نباید از دست ما بیفته. ✨ این ستون‌های نور برخواسته از خونه‌های ماست که باعث حفظ کشورمون میشه. آیت الکرسی زیاد بخونیم. به ویژه با اعوذبالله و بسم الله استاد اخلاق ، خانم جعفری بزرگوار می‌فرمودن: آیت الکرسی باید با اعوذ بالله و بسم الله باشه چون با خوندنش باید شیاطین رو دفع و رحمت خدا رو جلب کرد. 🖋️ مُتَرَصِّدنوشت @motarasednevesht
زهی خیال باطل! امشب باقدرت بیشتری تو خیابون‌ حضور داریم کله زردِ مکار.
5.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
"ریم" من هنوز تو را به خاطر دارم. آن لبخند معصومانه‌ات را و چرخش‌هایی که به دامنت می‌دادی هم. سه ساله بودی، پیراهن پف پفی سورمه‌ای به تن داشتی با موهای خرگوشی و سنجاق سرهای ستاره‌ای. تو جان جانان بودی ریم. نه فقط برای ابوضیا که برای همه ما. بعد از آن هر جا نوشته بود روح‌الروح، نگاهت کردم. مثل یک مادر دختر از دست داده. همه جا موهای دوگوشی داشتی. وقتی که آب می‌خوردی. وقتی که می‌دویدی، وقتی که می‌پریدی در آغوش پدربزرگت و وقتی که شهید شده بودی. بی‌جان بودی. در آغوش پدربزرگت خالد نبهان (ابوضیا). دیگر لبخند نمی‌زدی. چشم‌های درخشانت را بسته بودی. ابوضیا تکانت می‌داد. چشمانت را با دست باز می‌کرد، تو را می‌بوسید و می‌گفت: چشمانت رو باز کن من طاقت ندارم، چشم‌های بی‌جان تو رو ببینم. بارها این وداع را دیدم و زار زدم. بارها. می‌دانی ریم ما روی دخترهای سه ساله خیلی غیرت داریم. جان جانان ما، امروز بچه‌های هوافضای ما به انتقام خون‌ به ناحق ریخته شده‌ی تو و پدربزرگت یک موشک فرستادند سمت اسرائیل. تو جان جانان، هستی ریم. روح الروح. نه فقط برای ابوضیا که برای همه ما.