eitaa logo
مکروبه🇮🇷
2هزار دنبال‌کننده
513 عکس
82 ویدیو
7 فایل
مکروبه: دل‌شکسته ثواب تک به تک کلمات این کانال تقدیم به روح خواهر بزرگترم(ابناء‌الحیدر) لطفا برای شادی روحش فاتحه قرائت کنید. راه ارتباطی با من: @seyedeh1 _انتشار مطالب آزاد🌱
مشاهده در ایتا
دانلود
از رادیو مناهج قوم نافرمان رو گوش می‌دم. امروز به قسمت ۶ رسیدم. نکته‌ای بود که من رو وادار به نوشتن کرد. اون هم شخصیت بی‌نظیر امام رحمت‌الله‌. یکی از شخصیت‌های برجسته‌ای که به تازگی در زندگی من پررنگ شدند و این عشق رو مدیون رهبر شهیدم هستم که در هر لحظه و هر موقعیت یاد امام امت رو پر رنگ نگه‌داشتند تا شناخت ایشون برای ما میسر باشه. دکتر فتحی شقاقی مبارز مشهور فلسطینی، سه ماه پیش از پیروزی انقلاب سال پنجاه و هفت ، شروع به نوشتن کتابی نمود که ۲۵ بهمن، یعنی سه روز بعد از انقلاب ایران، کتابشون به چاپ رسید. دولت مصر بلافاصله ایشونو دستگیر و به زندان انداخت‌. حالا اسم اون کتاب چی بود؟ امام خمینی تنها گزینه. ابتدای کتاب اینطور نوشته شده: کامپیوترهای آمریکا نمی‌توانند بفهمند شهادت امام حسین با قیام امروز مسلمانان چه رابطه‌ای دارد. اینکه یه مبارز عرب اهل سنت در اوج صلح مصر از امام خمینی الگو گرفتند؛ برای استراتژیست‌های اسرائیلی به شدت ایجاد رعب کرد. آقای فتحی شقاقی سازمان حرکت جهاد اسلامی در فلسطین رو با الگوگیری از امام خمینی بنا نهادند و این شد سرآغاز نهضت صد در صد اسلامی در فلسطین... ادامه‌ش رو در پادکست قوم نافرمان بشنوید.
سنگ، ای حماسه‌ای که هرگز نخواهی شکست! بدان که سرزمینت، مهم‌ترین مسئله و پرونده خمینی بود؛ مردی که دهانش بوی نهج البلاغه می‌داد. انگار هنوز روی آن صندلیِ سفید نشسته است و به چشم‌های آن عروس به تاراج رفته، خیره شده است؛ مردی که مقیاس زمانی‌اش هنوز معلوم نیست. انگار هنوز هم دغدغه این سرطانِ درمان‌پذیر را دارد! صدایش را بعد از سال‌ها، به وضوح می‌توان شنید؛ صدای مهربانی که هنوز دست می‌گیرد و پیش می‌برد: «فلسطین پاره تن اسلام است».
پناهِ ما، جمهوری اسلامی عزیز ما، سایه‌ات مستدام. بر سر ما و بر سر همه‌ی مستضعفان عالم. مفتخریم به انتخاب پدران‌مان در این روز فرخنده که برای ما در دنیا و آخرت عزت به ارمغان آورد.🇮🇷 دوستت داریم جمهوری اسلامی عزیز ایران.❤️
آقاجان، سیدالشهدای جمهوری اسلامی ایران، پدر شهیدم امشب دلتنگترینیم برای شما😭
یه کتاب عزیز از یه شهید عزیز قراره برسه به دستم. منتظرش باشید‌.
امشب هرطوری هست خودتون رو به نماز استغاثه امام زمان برسونید🥺
هدایت شده از حُفره
وسط جنگیم. هر روز شهید می‌دهیم اما رهبری داریم که برای روز طبیعت پیام می‌دهد. می‌گوید به یاد شهدا درخت‌هایی که ثمر بدهد بکارید و بعد هم ازشان مراقبت کنید. آن‌ها ولی از یک وحشی خواسته‌اند بیاید و به ایران حمله کند. جلوی کاخ سفید جمع می‌شوند که تشکر کنند که هم‌وطن‌هایشان را می‌کُشند. اینجا فقط به یک عقل سلیم و قلب تمیز نیاز داریم که بفهمیم حق کیست؟ آزادی چیست و جنگ‌طلب‌ها کدامند؟ رهبران ما عاشق اسلام، ایران و زندگی‌اند. @hofreee
امروز رسیدم به آیه ۳۸ سوره هود وَيَصنَعُ الفُلكَ وَكُلَّما مَرَّ عَلَيهِ مَلَأٌ مِن قَومِهِ سَخِروا مِنهُ ۚ قالَ إِن تَسخَروا مِنّا فَإِنّا نَسخَرُ مِنكُم كَما تَسخَرونَ و نوح‌ علیه السلام كشتی را می‌ساخت و هر بار كه اشرافی از قومش بر او می‌گذشتند مسخره‌اش می‌كردند. گفت‌: اگر ما را مسخره كنید، ما نیز شما را همان‌گونه كه مسخره می‌كنید مسخره خواهیم كرد. . . نمی‌دونم چرا یاد موشک‌هامون افتادم. وقتی که می‌خندیدند و به سخره می‌گرفتند و آبگرمکن خطابش می‌کردند...
این سجاده مدتهاست ذهنم رو و یه گوشه از قلبم رو به خودش اختصاص داده