امشب فرشتههای خدا با هر قطره بارون به زمین اومدن و دونه دونه مجاهدان خیابون رو بوسه بارون کردند.
این متن رو در حالی که از سرما میلرزم و خیس از بارون رحمت خدا هستم مینویسم.
_یا صاحبنا، امام زمانِ ما، آقای ما، امشب زیر بارون شدید هم میدون رو خالی نذاشتیم.
_اگه دوربین داشتم میتونستم هزاران عکس بگیرم از مردم حماسهساز این شبها.
_بارون که هیچی، از آسمون سنگ بباره، موشک بباره هم میدون رو خالی نمیذاریم.
امروز داشتم برای پسر کوچولوم چند صفحه کتاب میخوندم. همون لحظه به این فکر کردم که خوندنِ یک متن چقدر شگفتانگیزه. این نشستن و چینش کلمات کنار هم، معنایی که ایجاد میکنه، خوندنش و حسی که انتقال میده همشون یه فرایند شگفتانگیز و خارقالعادهس.
حیفه که اینقدر ساده از کنارش میگذریم.
یکی از لذتبخشترین کارهای دنیا کتاب خوندنه.
امروز کلی خدا رو شکر کردم به خاطر نعمت خوندن.
خدا خیلی دوستمون داشت که زمانی به این دنیا اومدیم که جمهوری اسلامی ایران حکومت میکنه و ما جزو دختران خوشبختی هستیم که به راحتی مدرسه رفتیم، تحصیل کردیم، باسواد شدیم و دانشجو شدیم.
خیلی ناراحت کنندهس که یه عده تو همین مملکت رشد کردند و علم آموختند ولی به جای تشکر، پرچم کشورشون رو به آتیش کشیدند و خواستار اومدن حکومتی شدند که قبل از جمهوری اسلامی بود و نرخ رشد سواد توش یک رقمی هم نبود و تعداد دانشگاه و مدارسش قدر انگشتهای دست هم نبود.
این نه تنها ناسپاسی بزرگیه، بلکه گرا به دشمن پلید هم بود، دشمنی که هنوز هم با وقاحت میاد جلوی دوربین و به استناد اتفاقات دیماه میگه:
"ایرانیهایی که ما دیدیم میگن لطفا همچنان ما رو بمباران کن. بمبها نزدیک خانهشون میخوره و باز میگن بمباران کن، بمباران کن. اونها میگن برگرد برگرد برگرد."
خیانت این آدمهای قدرنشناس رو فراموش نمیکنیم. هیچ وقت. حتی یک لحظه.
#حرف_دلی
مکروبه🇮🇷
فَصَبَّ عَلَيهِم رَبُّكَ سَوطَ عَذاب پس پروردگارت تازیانه عذاب را بر سرشان كوفت إِنَّ رَبَّكَ لَبِ
زیر نویس شبکه خبر داره از شکست سنگین آمریکاییها در تعرض به تاسیسات هستهای میگه‼️
که میخواستین خلبان جنگنده رو نجات بدین؟
خدا خوب به حسابتون رسید.
إِنَّهُم يَكيدونَ كَيدًا،
وَأَكيدُ كَيدًا
هدایت شده از لفظ قلم | زهرا محسنیفر
🔴ضربالاجلتراپی ترامپ
ضربالاجل، فقط مهلت سهروزه خدا به قوم ثمود. خدا انگار ساعت شنی دنیا را وارونه کرد و گفت بروید بچرید تا پیمانهتان پر شود. تیکتاک، تیکتاک، تیکتاک ... بووووم. صیحهٔ آسمانی، رأس ساعت آمد، آنتایم، بیتأخیر، بیتعویق، مخوف، مهیب. خدا بمب صوتی کار گذاشته بود، بمب ساعتی. ناقهکُشان، مثل برقگرفتهها خشکشان زد و دمر شدند. دمار از روزگارشان درآمد. پودر شدند و به باد فنا رفتند. و خدا سرانگشت تدبیر تر کرد و صفحهٔ تاریخ را ورق زد تا برود سراغ گردنکش بعدی. خدا لوط را شبانگاهان فراری داد و عذاب قومش را به صبح علیالطلوع حواله کرد؛ ضربالاجلی دقیق و بی برو برگرد. خروسخوان، در گرگ و میش هوا، وقتی فجر داشت سینهٔ آفاق را میشکافت، آخرین دانهٔ شنی ساعت افتاد و کلوخهای عذاب شروع به باریدن کرد. خدای لایخلف المیعاد، سرزمین زشتکرداران را واژگونه نمود. شهر عیّاشان، رسماً دمر شد و عیششان مکدر.
بله وعدهٔ عذاب، سرقفلی خداست. خدا ناموسِ ضربالاجل است. کسی نمیتواند پروردگار عالم و بندگانِ در پناهش را تهدیدِ معکوس کند و مهلتِ اقدام بگذارد؛ چه غلطهای اضافی! خدا به بلندای تاریخ، شیشهٔ عمر گردنکلفتان را زمین زده و ساعت شنیاش را برای گردنکشان بعدی وارونه نموده. ترامپ خر کیست که ضربالاجل بگذارد؟ آنجا که عقاب پر بریزد، از پشّهٔ لاغری چه خیزد؟ نمرود، ابراهیم را مهلت نداد و خواست او را به آتش بیندازد. فرعون، موسی را مهلت نداد و خواست او را غرق کند. یهود، مسیح را مهلت نداد و خواست او را به صلیب بکشد. قریش، محمد (ص) را مهلت نداد و خواست او را در بسترش شمشیرباران کند. و خدا همیشه بود و به ستمکاران عجول خندید و منوی عذابش را باز کرد و پودر کرد و دمر کرد و هی سرانگشت تر کرد و صفحهٔ تاریخ ورق زد. بله خدای شدیدالعقاب، ناموسِ ضربالاجل است. راستی حدس بزنید منوی عذاب خدا برای ترامپِ بیناموس چیست؟!
✍#زهرا_محسنی_فر
https://eitaa.com/joinchat/963837996C814ca55648
لینک کانال بله:
https://ble.ir/lafzeghalam
هدایت شده از روزهای مادرانه
🔻🔻🔻 نشر حداکثری 🔻🔻🔻
✅ سفارش رزمنده های هوافضای سپاه برای موفقیت شان در این شرایط بسیار حساس 🤲
-----------------------------------------------------
🔻 در کانال شهید طهرانی مقدم عضو شوید 🔻
https://ble.ir/shahidTehraniMoghaddam