مکروبه🇮🇷
فَصَبَّ عَلَيهِم رَبُّكَ سَوطَ عَذاب پس پروردگارت تازیانه عذاب را بر سرشان كوفت إِنَّ رَبَّكَ لَبِ
زیر نویس شبکه خبر داره از شکست سنگین آمریکاییها در تعرض به تاسیسات هستهای میگه‼️
که میخواستین خلبان جنگنده رو نجات بدین؟
خدا خوب به حسابتون رسید.
إِنَّهُم يَكيدونَ كَيدًا،
وَأَكيدُ كَيدًا
هدایت شده از لفظ قلم | زهرا محسنیفر
🔴ضربالاجلتراپی ترامپ
ضربالاجل، فقط مهلت سهروزه خدا به قوم ثمود. خدا انگار ساعت شنی دنیا را وارونه کرد و گفت بروید بچرید تا پیمانهتان پر شود. تیکتاک، تیکتاک، تیکتاک ... بووووم. صیحهٔ آسمانی، رأس ساعت آمد، آنتایم، بیتأخیر، بیتعویق، مخوف، مهیب. خدا بمب صوتی کار گذاشته بود، بمب ساعتی. ناقهکُشان، مثل برقگرفتهها خشکشان زد و دمر شدند. دمار از روزگارشان درآمد. پودر شدند و به باد فنا رفتند. و خدا سرانگشت تدبیر تر کرد و صفحهٔ تاریخ را ورق زد تا برود سراغ گردنکش بعدی. خدا لوط را شبانگاهان فراری داد و عذاب قومش را به صبح علیالطلوع حواله کرد؛ ضربالاجلی دقیق و بی برو برگرد. خروسخوان، در گرگ و میش هوا، وقتی فجر داشت سینهٔ آفاق را میشکافت، آخرین دانهٔ شنی ساعت افتاد و کلوخهای عذاب شروع به باریدن کرد. خدای لایخلف المیعاد، سرزمین زشتکرداران را واژگونه نمود. شهر عیّاشان، رسماً دمر شد و عیششان مکدر.
بله وعدهٔ عذاب، سرقفلی خداست. خدا ناموسِ ضربالاجل است. کسی نمیتواند پروردگار عالم و بندگانِ در پناهش را تهدیدِ معکوس کند و مهلتِ اقدام بگذارد؛ چه غلطهای اضافی! خدا به بلندای تاریخ، شیشهٔ عمر گردنکلفتان را زمین زده و ساعت شنیاش را برای گردنکشان بعدی وارونه نموده. ترامپ خر کیست که ضربالاجل بگذارد؟ آنجا که عقاب پر بریزد، از پشّهٔ لاغری چه خیزد؟ نمرود، ابراهیم را مهلت نداد و خواست او را به آتش بیندازد. فرعون، موسی را مهلت نداد و خواست او را غرق کند. یهود، مسیح را مهلت نداد و خواست او را به صلیب بکشد. قریش، محمد (ص) را مهلت نداد و خواست او را در بسترش شمشیرباران کند. و خدا همیشه بود و به ستمکاران عجول خندید و منوی عذابش را باز کرد و پودر کرد و دمر کرد و هی سرانگشت تر کرد و صفحهٔ تاریخ ورق زد. بله خدای شدیدالعقاب، ناموسِ ضربالاجل است. راستی حدس بزنید منوی عذاب خدا برای ترامپِ بیناموس چیست؟!
✍#زهرا_محسنی_فر
https://eitaa.com/joinchat/963837996C814ca55648
لینک کانال بله:
https://ble.ir/lafzeghalam
هدایت شده از روزهای مادرانه
🔻🔻🔻 نشر حداکثری 🔻🔻🔻
✅ سفارش رزمنده های هوافضای سپاه برای موفقیت شان در این شرایط بسیار حساس 🤲
-----------------------------------------------------
🔻 در کانال شهید طهرانی مقدم عضو شوید 🔻
https://ble.ir/shahidTehraniMoghaddam
من شب عاشورا را بسیار از زبان روضهخانها شنیدم و بارها از لهوف سیدبنطاوس خواندم. آن شب عجیب را که یاران دور نور مقدس حسین علیهالسلام مثل پروانههای عاشق میگشتند.
سعیدبنعبداللهحنفی از جا بلند شد و گفت: لا والله يابن رسولالله لا نخليك ابدا.
بعد از سخنرانی سید حسن در شب عاشورا، من بارها سعیدبنعبدالله را در چهرهی سید دیدم. همان چشمهای نافذ را و آن صوت طوفانی را که به امام شهیدما گفته بود: به خدا قسم اگر همگی کشته شویم، سپس سوزانده شویم، خاکسترمان در هوا پخش شود و هزاران هزاران بار این کار تکرار شود، ما ترکناک یابن الحسین.
امشب اما خودم را درست وسط جمع عاشقانهی یاران حسین بن علی دیدم. میان آدمهای پرچم به دست کف خیابان. میان اللهاکبرها و مشتهای گره کرده. والله ما ترکناک یابن الحسین.
اللَّهُمَّ لَا تَفْتِنِّی بِالْقُنُوطِ مِنْ إِنْصَافِكَ، وَ لَا تَفْتِنْهُ بِالْأَمْنِ مِنْ إِنْكَارِكَ، فَیصِرَّ عَلَى ظُلْمِی، وَ یحَاضِرَنِی بِحَقِّی، وَ عَرِّفْهُ عَمَّا قَلِیلٍ مَا أَوْعَدْتَ الظَّالِمِینَ، وَ عَرِّفْنِی مَا وَعَدْتَ مِنْ إِجَابَةِ الْمُضْطَرِّین
_دعای ۱۴ صحیفه
وای از جنایتی که تو لبنان داره اتفاق میوفته 💔
اللَّهُمَّ إِنَّا نَشْکو إِلَیْک فَقْدَ نَبِیِّنَا وَ غَیْبَهَ وَلِیِّنَا وَ کثْرَهَ عَدُوِّنَا وَ قِلَّهَ عَدَدِنَا وَ شِدَّهَ الْفِتَنِ بِنَا وَ تَظَاهُرَ الزَّمَانِ عَلَیْنَا
حرملههای صهیونیستی با بمبهایی که سری یک تنی داشتند، یه زایشگاه در لبنان رو نابود کردند.
یه لحظه فقط به مادرها و نوزادهای توی شکمشون فکر کن...
یا مولانا یا صاحب الزمان الغوث الغوث الغوث
هدایت شده از ریحانه
🇮🇷 پای پدافند، در آغوش کوه
🌷 یادوارهی «امیرحسین صباغی» که در حمله آمریکایی_اسرائیلی به پدافند ارتش شهادت رسید.
🔹 میگفتند اطلاع داشتید از حملهی دشمن، ولی تا لحظهی آخر پای پدافندها ماندید. تو شهید شده بودی و همکاران مجروحت، کیلومترها پیکر خونینت را روی برفها آوردند تا به پایین کوه برسند.
🔸 دیروز هرطور که بود خودم را به مراسم تشییع رساندم. خورشید آمده بود پایین. خیلی پایین. نور و گرمایش را میریخت روی سر آدمها، روی مجمعهای گلزدهی بالای سر خادمها و روی پرچم سهرنگ تابوت تو روی شانهی مردها. خورشید آمد، خودش را به خیل جمعیت رساند تا به پیکر سرمازده و نورانیات ادب کند.
🔹 تو روی شانهها رفتی و رد خون پاکَت روی برفها جاماند. حالا ملائکه هر روز به زمین میآیند و آن قطرههای مطهر جامانده را میبوسند و من یقین دارم که وقتی برفها آب شوند، از آن رد خونین، هزاران گل لالهی سرخ میروید.
✍🏻 زهراسادات رضایی
رسانه «ریحانه» را دنبال کنید
📲 @khamenei_reyhaneh