تو محاسبات دنیایی، سپاه شیطان با این همه دبدبه و کبکه و تکنولوژی تو دستش، گمون میکنه برندهست. اینه که میاد و با نخوت میگه امشب چشم از تلوزیون بر ندارید.
اما تو نظام خداییِ خدا، تعداد و تکنولوژی مهم نیست. اخلاصه که اهمیت ویژه داره.
به قول استاد نخعی، ترس مولود محاسبات بیخداست.
ما تو لشکر خداییم. ما پشتمون به نگاه امیرالمؤمنین گرمه.
إِنَّمَا ذَلِكُمُ الشَّيْطَانُ يُخَوِّفُ أَوْلِيَاءَهُ فَلاَ تَخَافُوهُمْ وَ خَافُونِ إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنِينَ.
اين فقط شيطان است كه پيروان خود را با سخنان و شايعات بىاساس، مىترساند. از آنها نترسيد و تنها از من بترسيد اگر ايمان داريد!
آل عمران ۷۵
هدایت شده از حامد کاشانی
غم نیست!
مولا داریم....
ذَٰلِكَ بِأَنَّ اللَّهَ مَوْلَى الَّذِينَ آمَنُوا وَأَنَّ الْكَافِرِينَ لَا مَوْلَىٰ لَهُمْ
سوره محمد، آیه۱۱
آقا و مولای من، امام حسینجانم، محرم امسال روسفید ما رو بپذیر، زیر پرچمِ تو جای ذلت نیست.
مِثْلِی لَا يُبَايِعُ مِثْل یزید
مکروبه🇮🇷
_میبویی پسر جان؟ بوی تعفن نوکری اجانب را با هزار من عطر هم نمیشود پنهان کرد. -برجادههایآبیِسرخ
به قول نادر:
ما اینجا زاده شدیم و اینجا روییدیم و اینجا با خاک و آب آشنا شدیم و اینجا دل به عشق سپردیم.
پس، بر ماست که از این آب و خاک، با تمام توانِ خویش حفاظت کنیم.
و بر ماست که تنِ خاکیمان،همینجا، زیر و زبر همین خاکها، کنار همین دریا، خاک شود و خاکسترش بر باد رود...
مکروبه🇮🇷
به قول نادر: ما اینجا زاده شدیم و اینجا روییدیم و اینجا با خاک و آب آشنا شدیم و اینجا دل به عشق سپرد
خونِ خیانتِ خیانتکاران، به غلظت حدِّ خیانت است
و تنها زمانی که بر خاک بریزد و خاک را آلوده کند، باید که بر آلودگیِ زمین گریست و
از خورشید، مویه کنان طلبید که آنقدر بر آلودگیها بتابد تا آنها را نابود کند و خون خائنان در این شورستان نمک شود
و آتش شعله ور بوتههای خشک، خون خائنان را بخشکاند و بسوزاند و خاکستر کند...
ما دوباره به توافق برگشتیم.
کاش عزیزتر از جانهایی که
موقع توافق از دست دادیم هم
بهمون برمیگشتن.
مثل رهبر شهیدمون و سردارانش...
✍معیار
مکروبه🇮🇷
امروز ما همصدا با تمام زنهای غزه و لبنان و یمن، با تمام برادران و خواهرانمان در خط مقدم و پشت جبهه
یکسال گذشت💔
چه بزرگ شدیمما، چه اندازه رشید،
چه بسیار خمیده کمر...