eitaa logo
مکروبه🇮🇷
2هزار دنبال‌کننده
513 عکس
82 ویدیو
7 فایل
مکروبه: دل‌شکسته ثواب تک به تک کلمات این کانال تقدیم به روح خواهر بزرگترم(ابناء‌الحیدر) لطفا برای شادی روحش فاتحه قرائت کنید. راه ارتباطی با من: @seyedeh1 _انتشار مطالب آزاد🌱
مشاهده در ایتا
دانلود
و انسانِ لَفِی خُسْر؛ منم! با ابرهایی که در من آماده‌ی بارش‌اند... _زهراسادات🌱
_آسمونِ زمستونیِ‌ امروز🌱
بر منبرهای شیاطین به آفتاب خاک می‌پاشند. اما لشکریانِ کفر نمی‌دانند؛ تاریخ ما سرشار است از بیعت‌های خونین، که رونوشت آن به ظهر روزِ عاشوراست روزی که اجداد ما با خون امضا کردند: [والله ] 🌱 - ابناء‌الحیدر "
_نحن علی العهد🌱
امروز میون امواجِ استرس‌ها، عادتی که به سختی ترکش کردم برگشت و من تقریبا عین یه معرق‌کارِ نیمه حرفه‌ایی با دندونام رو لب‌م کنده کاری انجام دادم که الان جاش می‌سوزه. می‌دونید تو سختی‌هاست که می‌فهمید خلق و خویی که فکر می‌کنید ترکش کردید؛ تو وجودتون چال شده و هر لحظه ممکنِ عینِ یه زیر خاکی بزنه بیرون و خودی نشون بده. چقدر کظم غیظ نیاز به مراقبه داره و ایضا اینکه تجهیز به سلاح صبر نیستیم هم تو ناموفق بودنمون موثره. _زهراسادات" [شرح‌_حال]🌱
تا طفلِ کوچکت را در آغوش می‌کشی؛ نسیم کربلا می‌پیچد، نسیمِ غریبانه‌یِ تشنگیِ ارباب شش ماهه... آوایِ غریبی که از نگاهت سروده می‌شود، یادآورِ غربتِ رباب است. تکرار می‌شود تاریخ با همان نگاهِ نم‌دار بر بالینِ کودک شیرخواره. مادر یمنی، فدای غربتِ نگاهت [روزت مبارک]🌱 _زهرا سادات" | |
سلام ریحانه‌یِ خوش رایحه‌یِ خلقت، سلام سر منشأ لطافت و عشق. به راستی این تویی که بوی یاسمنِ پاک‌دامنی‌ات، هستی‌ را چنین عطراگین کرده. تو با پیراهن حیا و تاجِ گلِ کرامت و عفت، شکوهمند و پر افتخار قدم زنان بر دل تاریخ حماسه سازی کردی. تو هم‌چنان ام وهب، انسان ساز و مکتب ساز؛ مدافعانه در دل میادینِ عشق و علم درخشیدی. تو فراموش نشدنی هستی بانو، نقشِ حضور تو درتمام عرصه‌هایی که قدم می‌زنی پر رنگ است، تو با همین ظرافت و ملاحت، عمیق ترین و موثرترین عضوِ جامعه‌ایی. [روزت_ مبارک🌱] _زهرا سادات" | |
فرقـی‌نمی‌کـندشلمچه،حلَب،مـوصِل، قُدس؛یاکـوچه‌پس‌کـوچه‌های‌شهـرمان...! بسیجـی‌سهـمش‌؛ [دویدن‌ پابه‌پای‌انقلـاب‌اســـت...]🌱 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌-پشـت‌جبهـه .
ستاره‌ها همیشه تو آسمونن وَ فقط کافیه که شب شه تا دیده شن، تا بدرخشند تا سوسو کنان میونِ یه سیاهیِ پهناور؛ قشنگی‌هاشون رو به رُخ اهل زمین بکشند. می‌دونی رفیق نباید از تاریکیِ مشکلاتمون بترسیم، چون هر کدوم از ما تو دلِ سیاه‌ترین حوادث، یه ستاره‌ی براق و پرنوریم:) [به خودت اعتماد داشته باش] _زهراسادات🌱
makrobehHamed Zamani - Shahre Baran (320).mp3
زمان: حجم: 9.5M
🎵|دلِ‌ شکسته؛ قیمتی‌تره...