eitaa logo
ملاردی ها
82 دنبال‌کننده
14.9هزار عکس
14.7هزار ویدیو
177 فایل
استقلال آزادي جمهوري اسلامي @Gh123 Admin @Arangeh @Malardiha https://eitaa.com/karizno
مشاهده در ایتا
دانلود
🇵🇸❤️‍🔥یحیی سنوار، قهرمانی که تمام قهرمانان خیالی غربی جلوش زانو میزنن
✅ فروشگاه های لوازم و خدمات سگ های خانگی با مجوز رسمی از وزارت صمت 🔹امروز صدها فروشگاه در تهران با مجوز محصولات حیوانات خانگی در حال خرید و فروش حرام قطعی لوازم حیوانات خانگی سگ هستند و وزارت صمت جمهوری اسلامی ایران بستر قانونی این فروشگاه ها را فراهم کرده است و با گرفتن مجوز محصولات حیوانات خانگی، خرید و فروش حرام قطعی محصولات سگ خانگی در این فروشگاه ها عرضه می‌شود و در تهران یک خیابان رسما به این فروشگاه ها تعلق گرفته است. به حقیقت بپیوندید👇 @hagheeghat
✅ اورشلیم پست: نقشه اسرائیل برای حمله به ایران لو رفته است 🔹اورشلیم پست مدعی شد اسناد مرتبط با حمله احتمالی اسرائیل به ایران توسط یک کانال تلگرامی مرتبط با ایران درز پیدا کرده است. 🔹به گفته این رسانه صهیونیستی مقامات ارشد آمریکایی پس از افشای دو سند اطلاعاتی آمریکا که ادعا می‌شود آمادگی اسرائیل برای حمله احتمالی به ایران را تشریح می‌کنند، ابراز نگرانی جدی کردند. 🔹وزارت دفاع آمریکا و دفتر مدیر اطلاعات ملی این کشور از اظهار نظر در مورد اسناد فاش شده خودداری کردند، اما صحت آنها را انکار نکردند. 🔹گفتنی است کانال تلگرامی میدل‌ایست اسپکتیتور با انتشار اسنادی از تعداد و نوع مهماتی که آمریکا برای اسرائیل جهت حمله احتمالی به ایران ارسال کرده است، خبر داد. 🔹این کانال همچنین از نحوه آموزش خلبانان اسرائیلی برای حمله احتمالی و همچنین مسیر پروازی و نیروهای پشتیبانی آنها نیز خبر داد. 🔹اورشلیم پست ادعا می‌کند این کانال تلگرامی در ایران بارگزاری می‌شود.
✅ ماجرای درز اسناد اطلاعاتی آمریکا با تأیید اصالت اسناد؛ جدی‌تر شد 🔹خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد که ایالات متحده تحقیق درباره افشای اسناد طبقه‌بندی شده اخیر مربوط به طرح‌های اسرائیل برای حمله به ایران را آغاز کرده است. 🔹همچنین جان کربی سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید گفته است: روشن نیست این اطلاعات «فوق محرمانه» اتفاقی به بیرون درز پیدا کرده یا [آمریکا] قربانی حمله‌ای هکری شده است. کربی اعلام کرد که رئیس‌جمهوری آمریکا عمیقا از نشت این اطلاعات نگران شده است. 🔹رسانه آمریکاییِ آکسیوس و سی‌ان‌ان روز شنبه گزارش دادند که دو سند اطلاعاتی محرمانه ایالات متحده درباره جزئیات آمادگی اسرائیل برای حمله به ایران در یک کانال تلگرامی منتشر شده است. 🔹مدیران این کانال تلگرامی روز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کردند که این کانال به ایران مرتبط نیست، بلکه توسط «تیمی منسجم از روزنامه‌نگاران کاملاً مستقل» اداره می‌شود. 🔹آنها همچنین در واکنش به گزارش رسانه‌های مختلف در مورد نقش این کانال در افشای این اسناد، با تکذیب هرگونه ایفای نقش در این رخداد، مدعی شدند که هیچ ارتباطی با منبع اصلی افشای این اطلاعات که تصور می‌کنند، منبعی در وزارت دفاع ایالات متحده است، ندارند. 🔹مدیران این کانال تلگرامی در بیانیه روز یکشنبه خود مدعی شدند که انتشار اولیه این اسناد در یک کانال تلگرامی خصوصی با ۷ هزار عضو، رخ داده و سپس از طریق یک حساب کاربری ناشناس همچون سایر رسانه‌ها برای آنها نیز ارسال شده است. 🔹سی‌ان‌ان به نقل از یک منبع آگاه آمریکایی، صحت این مدارک را تایید کرد. پنتاگون نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که از گزارش‌های منتشر در مورد این اسناد آگاه است، اما توضیح بیشتری در مورد آنها ارائه نکرد. ارتش رژیم صهیونیستی تا کنون واکنشی در این خصوص نشان نداده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ مگر سامانه‌های «گنبد آهنین» و «فلاخن داود» و «پیکان» و... جوابگو نبود که سراغ «تاد» رفتید؟ 🔹 مجری خوش‌ذوق الجزیره ضمن بررسی ویژگی‌ها و مشخصات سامانه‌ی ۱ میلیارد دلاری تاد، به دنبال پیدا کردن جواب این سؤال است: 🔻 «مگر نگفتید ما همه موشک‌های ایران را رهگیری و دفع کرده‌ایم؟ پس چرا باز هم این همه خرج سامانه تاد می‌کنید؟» 🔸 راستی اگر با هزار موشک به شما حمله شود، تأثیر ۴۸ موشک تاد چیست؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ ارسال سامانه تاد امریکا برای رژیم صهیونیستی، یعنی سامانه فلاخن داود در حد خاک هم نمی‌ارزد. 🔹 اسرائیلی‌ها دارند برای مرحله‌ی بعد از فروپاشی‌شان یعنی برای فرار برنامه‌ریزی می‌کنند. 🔸 یک میلیون یهودی را که دیگر اروپا نمی‌پذیرد؛ به کجا فرار خواهند کرد؟ 🎙 «عبدالباری عطوان» سردبیر روزنامه رأی‌الیوم به ابعاد بحران فروپاشی سرزمین‌های اشغالی می‌پردازد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴بازنشر/ از احساسی ترین ویدیوهای غزه ▪️من فقط یکم موهام سوخته همین، یکمم کبوده رنگم، مگه نه لباسام یه ذره نامرتبه، ولی من هنوز قشنگم، مگه نه !؟💔
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴🎥تلنگر خاص استاد رحیم پور خطاب به همه ی ما/حتما کلیپ رو ببینید ⚠️ اینو بدونید! هرکس رو یاری ، امام زمان عج هم که تشریف بیارن، ،فقط بهانه‌اش عوض میشه..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 آقای علی‌محمد مؤدب، شاعر و ترانه‌سرا به پویش پیوست ▫️"دعوت می‌کنم از یکایک عزیزان برای پیوستن به پویش «ایران همدل»، دستان کریم شما را می‌بوسم که با شناخت درست در موقعیت درست و در لحظه درست کار درست را انجام می‌دهید." 🔹۱-جهت کمک نقدی به مردم مظلوم فلسطین و لبنان از طریق زیر می توانید اقدام کنید؛ شماره کارت:
6037998200000007
شماره شبا:
Ir320210000001000160000526
کد دستوری: * پرداخت مستقیم در KHAMENEI.IR 🔸۲- برای اهدای طلا و جواهرات ارسال عدد ٢ به
3000222
🔹۳- کمک‌هزینهٔ سرپرستی از خانواده های آواره لبنانی و فلسطینی ارسال عدد ۳ به
3000222

📣 راوی همدلی باش: @iranehamdel_contact
هدایت شده از باهم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خیلی قشنگه حتما ببینید ان شاءالله امام رضا پشت و پناه هممون باشن
هدایت شده از باهم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥  ۲۰۰ همت از بدهی دولت به تامین اجتماعی پرداخت میشود پور محمدی(رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در نشست خبری): 🔸حدود ۲۰۰ هزار میلیارد تومان از بدهی بانک‌ها را پرداخت خواهیم کرد تلگرام: https://t.me/dastranjnews_ir اینستاگرام: https://Instagram.com/dastranjnews @dastranj