ببخشید برای کیفیت عکسا .. واقعا فرصت ادیت ندارم🌝
البته که این فضا نیازی به ادیت نداره🌱
『🪽ملیکـــہ 』
« یا عِمادَ مَنْ لا عِمادَ لَه »
التماس دعای مخصوص (:
من به یاد تک تکتون بودم ها ، بیاین دعای عاقبت به خیری کنیم برای هم ، هیچ دعایی بهتر از این نیست ✨
6.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سال نوتون اینجوری مبارک باشه بچه ❤️🩹
امیدوارم امسال برات کربلا همه امضاء بشه و کربلایی بشن (: