حس خوب ؟
فکر میکردی بیست دقه به هفت اذانه ولی فهمیدی افق باد صبا برای یه شهر دیگه ثبت بوده و اینجا ده دقیقه دیگه اذانه😍😭😂
«اطلبوا من الله على قدر ملكه، لا على قدر أحْلامكم. مالك السَّماوات والأرض لن يعجزه شيءٌ. فاطلبوا المستحيل.»
از خداوند به اندازهی داراییاش بخواهید و نه به اندازهی رویاهایتان. خداوندی که صاحب آسمانها و زمین است، هیچ چیز خارج از ارادهاش نیست. از او غیر ممکن طلب کنید.✨
-لاادری.
هدایت شده از دلآرامـ | DELARAM
زیارت حرمامامرضا{ع} دلبرخراسانی🥲✨🫀
به یادچنلهای:
گاندوییها، عشاقالرضا، زهرایعلی، مهدخت، واهب، قطار128، رهروعشق، دخترانحیدری، نجفگالری، ملجا، دلنشین، مانارمکالکشن، چنلعلیقلیچ، حامیماستار، نیمچهعکاسمها، مهوا ،پناه
وتمامی عزیزانی که ازقلمافتادند🥲🤝🤍
انشاالله امامرضابطلبتون 🤍
از طرف چنل : @CafeYadgiry
فور کنید انشآلله که برسه به دستشون:)✨🎀