『🪽ملیکـــہ 』
«🌱🍨👭»
خدایا شکرت بابت وجود آدمایی تو زندگیم ، که خوردن یه فرنی ساده رو نیمکت پارک باهاشون ، از صد تا غذا و خوراکی لاکچری خوشمزه تر به نظر میرسه ✨
『🪽ملیکـــہ 』
هوا یه جوریه که باید لحظه به لحظه از نفس کشیدن لذت ببری 🌱
البته اگه حساسیت فصلی بذاره👀
قشنگی آسمون بعد از نم بارون دیروز ☁️
پ.ن : چقدر خوبه که خورشید پشت ابرا بمونه 👀
『 @bok_mark 』