- اگر تو خودت از مصاحبت با خودت لذت نبری،
انتظار داری دیگران ببرند؟
☕️✨ : 『 @malike_f 』
اگر کسی زمین خورد، قبل از اینکه ازش توضیح بخواییم که چرا پریده، چرا حواسش نبوده، چرا نگاه نکرده، چرا و چراهای دیگه، ازش بپرسیم الان حالت چطوره؟ متاسفانه روح توبیخ و ملامت کردن در اکثرمون فرمانروایی میکنه.🌬🌱
『 @malike_f 』
بهترین معلمان
با قلبشان آموزش میدهند نه با کتاب و طُ خوش قلب ترین معلمی هستی که دیدم...❤️
روزت مبارک همسرم مهربون و دلسوزم 🌱
『 @malike_f 』
『🪽ملیکـــہ 』
بهترین معلمان با قلبشان آموزش میدهند نه با کتاب و طُ خوش قلب ترین معلمی هستی که دیدم...❤️ روزت مبار
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینم آموزش کارتونی کردن عکسها که خیلی پرسیدین 🌱
Convert this image to realistic ghibil art studio
『🪽ملیکـــہ 』
نمیدونمچرا انقدر ناراحتم کرده تو این عکس 🌝😂
.
زندگی همون لحظهای بود که زنگ تفریح میخورد و با دوستمون تو حیاط مدرسه راه میرفتیم و هیچ دغدغهای نداشتیم.🔔
『 @malike_f 』
『🪽ملیکـــہ 』
بریم سراغ درس و مشقمون (^^)
توت فرنگی رو دوست دارم
کسی گه برام توت فرنگی میخره رو بیشتر 🍓🌱
『 @malike_f 』
بعد این چند روز سختی که داشتم بخاطر مریضی علی واقعا به همچین جایی نیاز دارم 🌊✨
『 @malike_f 』