『🪽ملیکـــہ 』
نمیدونمچرا انقدر ناراحتم کرده تو این عکس 🌝😂
.
زندگی همون لحظهای بود که زنگ تفریح میخورد و با دوستمون تو حیاط مدرسه راه میرفتیم و هیچ دغدغهای نداشتیم.🔔
『 @malike_f 』
『🪽ملیکـــہ 』
بریم سراغ درس و مشقمون (^^)
توت فرنگی رو دوست دارم
کسی گه برام توت فرنگی میخره رو بیشتر 🍓🌱
『 @malike_f 』
بعد این چند روز سختی که داشتم بخاطر مریضی علی واقعا به همچین جایی نیاز دارم 🌊✨
『 @malike_f 』
『🪽ملیکـــہ 』
نوشیدنی خوردن داخل این ماگ یه جون به جونام اضافه میکنه ++++ لبخندشو اخه (^^)
.
در نهایت آدم ها هیچگاه قادر به دیدن تصویر درستی از ما نیستند، و این بخشی از زندگی و روابط است.
شبتون بخیر
🌩 :『 @malike_f 』
امروز حسابی درگیر رسیدگی به ایشون بودم ، یکم داره بهتر میشه الحمدلله 🌸
ممنونم ازتون بابت پیام های قشنگتون برای علی ، امیدوارم همیشه لباتون بخنده ❤️
『 @malike_f 』