دیگه تنبلی و لوس شدن پیش مامان بسه 👀
برگردیم شهر خودمون و دوباره درس و کار زندگیو شروع کنیم 💕
『 @malike_f 』
از آدمهای بیذوق واقعا متنفرم. زیر بارون راه نمیری چون خیس میشی، روی چمن نمیشینی چون لباسات کثیف میشه، از خوردن شیرینی لذت نمیبری چوت قند ضرر داره، گل واسه چی خریدی؟ فردا خراب میشه میندازیش دور. این آدمها لذت زندگی کردن رو ازت میگیرن و کم کم شما رو شبیه به خودشون میکنن.🍫🧘🏻♀🌱
『 @malike_f 』
『🪽ملیکـــہ 』
💕🍓🌱
چرا انقدر همتون با قند و شکر بَدید؟ اونموقع که غمگین و ناراحت و دلشکسته بودید کی کنارتون موند؟ کاهو و کلم بروکلی؟ یا شیرکاکائو؟
Maah :『 @malike_f 』
ریشه اگر ریشهست، خاصیتش دیده نشدن است. ریشهای که اصرار بر دیده شدن دارد، درختِ کنده شده است(:
🪵🪴:『 @malike_f 』
میتونم بگم بدترین ماه تولد برای یک محصل خرداده ... یا داری امتحان میدی یا داری برای امتحان میخونی ، هیچوقت چیزی از تولدمون نفهمیدیم🗿
『 @malike_f 』
بچه های ما توی محیط حوزه بزرگ میشن ... همشون عالِم بار میان ، انشاالله 👶🏻💕
『 @malike_f 』