اگه الان ناراحتی، غصه داری، نگرانی فکرت مشغوله ولی داری سخت تلاش میکنی و میجنگی مطمئن باش آخرش خوب میشه، قشنگ میشه، روشن میشه زیبا میشه
به قول مولانا:
اگر ابرها گریه نمیکردن جنگل ها نمی خندیدن.☁️☔️🌳
『 @malike_f 』
نیاز دارمیه چند وقت دیاکتیو کنم، از مجازی، واقعیت، آدمها، وظایف، درسهام دغدغههام، کلا از هر جایی که وجود دارم.💆🏻♀
『 @malike_f 』
『🪽ملیکـــہ 』
از نظر جوجو بودن 🥺🐥
جمعهها اصلا نمیشه درس خوند، مثل شنبه یکشنبه دوشنبه سهشنبه چهارشنبه و پنجشنبه:))
『 @malike_f 』
『🪽ملیکـــہ 』
🍕✨
بابا بزرگم اگه میدید
به قیمتی که اون زمانا خونه خریده پیتزا میخرم،
دوباره سکته میکرد!🌝
『 @malike_f 』