نیاز دارمیه چند وقت دیاکتیو کنم، از مجازی، واقعیت، آدمها، وظایف، درسهام دغدغههام، کلا از هر جایی که وجود دارم.💆🏻♀
『 @malike_f 』
『🪽ملیکـــہ 』
از نظر جوجو بودن 🥺🐥
جمعهها اصلا نمیشه درس خوند، مثل شنبه یکشنبه دوشنبه سهشنبه چهارشنبه و پنجشنبه:))
『 @malike_f 』
『🪽ملیکـــہ 』
🍕✨
بابا بزرگم اگه میدید
به قیمتی که اون زمانا خونه خریده پیتزا میخرم،
دوباره سکته میکرد!🌝
『 @malike_f 』
بنده هم دو ساعت اولی که از خواب بیدار میشم بسیار “نه سلام” هستم:))
『 @malike_f 』
- و سوگند ، که بهترین چیزها،
زمانی برایت اتفاق میافتند
که منتظرشان نیستی:)🌾
- ملیکه ☁️
عاشق مغازه هایی ام که اینجور ظرفهای گوگولی و ناز داره 👀
اشاره مستقیم به اینکه تولدم نزدیکه نمیکنم 🦦