『🪽ملیکـــہ 』
من در حال عکس گرفتن از همه چیز و همه جا چون بنظرم همه ای لحظه ها مهم هستن و باید ثبتشون کنم تا بعدا یادم بمونه:📷💞
تصور کنین سه ماه تعطیلی توی پاییز بود
چقدر همه چیز قشنگ تر میشد 🍂
چشم انتظار پاییزم اما چشم انتظار درس هرگز🦦
غمگین ترین انیمه ای که میتونه وجود داشته باشه 🥲
ساعت هاس دارم گریه میکنم به خاطرش »:
انیمه : مدفن کرم های شبتاب