『🪽ملیکـــہ 』
ازونجایی که سنگ کاغذ قیچی رو امروز تموم کردم و واقعا عالی و پر هیجان بود رفتم کتابهای جدید با همون ژ
بچه ها این کتابو تموم کردم و فوق العاده بود . حتما بخونیدش ✨
هر وقت خیلی ناراحت و ناامید شدید یاد این دیالوگ از فیلمشوالیه تاریکی بیوفتید:
“تاریکترین ساعت شب، درست ساعتی مانده به سپیده دم است.”🐳✨
『 @malike_f 』
『🪽ملیکـــہ 』
هر وقت خیلی ناراحت و ناامید شدید یاد این دیالوگ از فیلمشوالیه تاریکی بیوفتید: “تاریکترین ساعت شب، د
الان مامانم زنگ میزنه میگه چیشده مگه که ناراحتی ؟😂
منم یه ساعت باید توضیح بدم هیچی بخدا فقط چون یه متن قشنگ بود گذاشتم 🗿