هر وقت خیلی ناراحت و ناامید شدید یاد این دیالوگ از فیلمشوالیه تاریکی بیوفتید:
“تاریکترین ساعت شب، درست ساعتی مانده به سپیده دم است.”🐳✨
『 @malike_f 』
『🪽ملیکـــہ 』
هر وقت خیلی ناراحت و ناامید شدید یاد این دیالوگ از فیلمشوالیه تاریکی بیوفتید: “تاریکترین ساعت شب، د
الان مامانم زنگ میزنه میگه چیشده مگه که ناراحتی ؟😂
منم یه ساعت باید توضیح بدم هیچی بخدا فقط چون یه متن قشنگ بود گذاشتم 🗿
『🪽ملیکـــہ 』
🌸🍪🍒
ولی من چایی خوردن دو نفره با کسی که دوسش دارم رو به همه مهمونی ها و دورهمیا ترجیح میدم.
『🪽ملیکـــہ 』
- در حالى كه تو مشغول بيش از حد فكر كردن و ترديد در خودت هستى، يه نفر ديگه داره بهت نگاه مى كنه و با خودش ميگه: «چطور همه كارها رو اين قدر خوب انجام میده و از پس همه چى بر مياد؟»☁️🚲🌱