『🪽ملیکـــہ 』
🌸🍪🍒
ولی من چایی خوردن دو نفره با کسی که دوسش دارم رو به همه مهمونی ها و دورهمیا ترجیح میدم.
『🪽ملیکـــہ 』
- در حالى كه تو مشغول بيش از حد فكر كردن و ترديد در خودت هستى، يه نفر ديگه داره بهت نگاه مى كنه و با خودش ميگه: «چطور همه كارها رو اين قدر خوب انجام میده و از پس همه چى بر مياد؟»☁️🚲🌱
『🪽ملیکـــہ 』
هنر
باعث شد من بیشتر در ذهنم زندگی کنم تا در میان آدم های اطرافم
شاید دلیل آرامشم همین بود 🎨🍓
اگه تو هم مثل من نه لبوبو آنباکس کردی
نه بستنی انبه تست کردی ، نه شکلات دبی و نه حتی ماچا
سلام دوست خوب من 💕🤝