『🪽ملیکـــہ 』
وایب اینجا جوریه که دوست دارم خونمون رو طرح سنتی کنیم «: آرامش داره فضاش 🌱
از عیدی که تموم شد
و سیزده ای که بدر شد
اما امیدوارم امسال ، برای هممون سال پر خیر و برکتی باشه 🪴
اصلا آدمی نیستم که عکسهایی که میگیرم رو کم کم بذارم
یه روز رگبار میبندم یه روز هیچ محتوایی برای ارائه ندارم 🦦
برای آن چه که اعتقاد دارید
ایستادگی کنید
حتی اگر هزینهاش
تنها ایستادن باشد ..
『 @malike_f 』
『🪽ملیکـــہ 』
در ستایش غروب ☁️
روز را میگذرانی و طاقت میآوری اما شب، شب قصهی خودش را دارد عزیز من 🪄