『🪽ملیکـــہ 』
از وقتی چشمامو باز کردم دارم منطق میخونم و فکر میکنید چند درس خوندم ؟ افرین یک درس 🐣
بخار نسکافه که انقدر ناز توی عکس افتاده ، یه جون به جونام اضاف کرد☕️+💕
تنها پاسخم به منطق چایی خوردنه
از دیشب تا الان رو یه قضیه گیر کرده بودم و وقتی فهمیدمش ، متوجه شدم که چقدر آسون بوده 🦦
درود بر ارسطو عزیز با علمی که پایه گذاری کرده ☺️🔪
اینجا یه نفر ساعت شیش صبح بیدار بوده و رفته پیاده روی ☁️C᭄ᥫ᭡
« البته که امروز کلاس حضوری داشتیم وگرنه من عمرا ساعت شیش صبح بیدار شم »
『 @malike_f 』