eitaa logo
『🪽ملیکـــہ 』
3.5هزار دنبال‌کننده
3.7هزار عکس
190 ویدیو
3 فایل
°| ﷽ |° مامان آلاء و علی 🐣 نفس بکش؛ عمیق، آرام، شادمان، بگو غم رد شود؛ که قلبت آرامگاه اندوه نیست.🫀🌱 +من اینجام 👀 @malike_ad ملیکه یعنی ؟ فرشته‌ها ❤️‍🩹🖇️ خدمات : @malike_tb لطفا از روزمرگی کپی نکنین 🦋
مشاهده در ایتا
دانلود
『🪽ملیکـــہ 』
°🫧🤍🪴°
"با احساساتت و رویاهات مهربون باش‌!" 🌿💚
بچه ها من چند روزه تصمیم گرفتم قند و شرینی‌جات رو از داخل برنامه غذاییم تا حد ممکن کم کنم 🍪
باورتون نمیشه اگه بدونین خوردن قند و شیرینی جات چه مضراتی داره ، انقدر زیادن که واقعا تویه مطلب جا نمیشن ولی اصلی ترین هاشون میشه به « ورم بدن ، چاقی روز افزون ، جوش و آکنه های صورت ، پیری زودرس ، پوسیدگی دندان ، سردرد و بی حالی ، کاهش گیرایی مغز و ...» اشاره کنم
به نظرم به جای اینکه هی پول به فیشال صورت و کرم ها و سرم های مختلف و گرون قیمت برای از بین رفتن جوش هاتون بدین ، رو تغذیه کار کنین 🍇
میخوام یه چالش برگزار کنم که توی چهل روز قند و شرینی‌جات رو حذف کنیم و بجاش سالم خوری رو شروع کنیم ... باورتون نمیشه که قراره چه معجزه ای توی زندگیتون بشه ... تغذیه توی روح جسم اثر داره خیلی از مشکلات جسمی و خلق و خو های تند بخاطر تغذیه نامناسبه ... این چالش چه با یک نفر چه با صد نفر شروع میشه پس اگه تو ام برای روح‌و جسمت ارزش قائلی برای ثبت نام توی دوره و اطلاعات بیشتر بپر پی وی 🦦❌👇🏻 @Malja_ad « این دوره هزینه زیادی نداره و صرفاً برا اینکه از همدیگه انگیزه بگیریم برگزار میشه »
『🪽ملیکـــہ 』
میخوام یه چالش برگزار کنم که توی چهل روز قند و شرینی‌جات رو حذف کنیم و بجاش سالم خوری رو شروع کنیم .
خیلی خوبه که انقدر به فکر سلامتیتون هستین 😍 سریع ثبت نام هاتون رو تکمیل کنید که از فردا با قدرت شروع کنیم 💪🏻 یه نکته ای که هستش ما فقط چهل روز با همیم اما بعد این دوره شما به سالم خوری عادت میکنید و این خیلی نقطه قوت بزرگیه 💕 تکمیل ثبت نام 👇🏻 @Malja_ad
امروز بابت بارونی که از صبح تا الان بی وقته باریده ، هر چند نم نم و آهسته بوده ، من خوشحال ترینم . این هوای مدام ابری ، آسمونی که توی روز روشن تیره هست ، برگایی که کل حیاط رو پر کردند ، بادی به تمام بدنت لرزه میندازه ، اما ازارت نمیده ، بوی خاکی که از پنجره روحتو نوازش میده رو با هیچ فصلی عوض نمیکنم کاش همیشه پاییز بود ، توی پاییز همه چیز قشنگ تر به نظر میرسه 🤍
یه نفر امروز زیادی زده به در تنبلی 👀 حقیقتا بعد یه هفته پر امتحان بهم حق بدید که به خودم استراحت بدم و از « هیچ کاری نکردن » لذت ببرم . ولی خب نتیجه خیلی مطلوبی نداشت . از لیست کارهایی که امروز باید انجام میدادم هیچکدوم تیک نخورده مشخصه نه ؟😅💕
ولی به نظرم همینکه رو به آسمون میکنیم ، بهش میگیم : خدایا ، من نمیدونم ، من کوچیکم من ضعیفم ، تویی که بزرگی و تویی قوی ای ... خودت برام بساز دیگه راهت ساخته شده (: