یه نفر امروز زیادی زده به در تنبلی 👀
حقیقتا بعد یه هفته پر امتحان بهم حق بدید که به خودم استراحت بدم و از « هیچ کاری نکردن » لذت ببرم .
ولی خب نتیجه خیلی مطلوبی نداشت . از لیست کارهایی که امروز باید انجام میدادم هیچکدوم تیک نخورده مشخصه نه ؟😅💕
ولی به نظرم
همینکه رو به آسمون میکنیم ، بهش میگیم :
خدایا ، من نمیدونم ، من کوچیکم من ضعیفم ، تویی که بزرگی و تویی قوی ای ... خودت برام بساز
دیگه راهت ساخته شده (:
『🪽ملیکـــہ 』
میخوام یه چالش برگزار کنم که توی چهل روز قند و شرینیجات رو حذف کنیم و بجاش سالم خوری رو شروع کنیم .
بچه هایی که پیام دادن برای دوره
تصمیم گرفتم دوره رو رایگان کنم تا هر کسی که علاقه داره عضو بشه ، ولی فقط تا همیم امشب فرصت هست برای ثبت نام
از دست ندین این کار گروهی قشنگ رو خودتون رو از بند شیرینی جات رها کنید 🤍
@Malja_ad
『🪽ملیکـــہ 』
صد شکر که توفیق شرکت در هیئت مادر نصیبمون شد❤️🩹
مادر
هر کاری کند،اهالی خانه یاد میگیرند
مثلاً اگر شهید شود ..
صلی الله علیکِ یا فاطمة الزهرا (سلام الله علیها)
『🪽ملیکـــہ 』
بچه هایی که پیام دادن برای دوره تصمیم گرفتم دوره رو رایگان کنم تا هر کسی که علاقه داره عضو بشه ، ول
فقط چهار نفر دیگه ظرفیت داریم 🦋
『🪽ملیکـــہ 』
☕️🌱🤍
حالا وقتش نيست كه ببينی چه ندارى؛ ببين با آنچه دارى چه كار مىتوانی بکنی.🦋