- شریف زندگی کنید،
مدت زیادی در این تن نخواهید ماند ...
- عِش حیاةً نبيلة، لن تبقى في هذا الجسد طويلاً.. 🦋
#عربی
『🪽ملیکـــہ 』
نوشته بود:
ما در دنیایی هستیم که حضرت زهرا(س) طعــمِ آرامش را نچشیده. در دنیایی که علی(ع) را کافر خواندند و بر نمازش کنایه زدند که «چون مشـرک شوی همهٔ اعمالت بر باد است»؛ تو از قضاوتها و تهمتها دلگیری؟
https://eitaa.com/bok_mark
『🪽ملیکـــہ 』
_ 𝓫𝓸𝓸𝓴 _
نفس بکش؛
عمیق، آرام، شادمان،
بگو غم رد شود؛
که قلبت آرامگاه اندوه نیست.
-نزار قبانی