『🪽ملیکـــہ 』
نوشته بود:
ما در دنیایی هستیم که حضرت زهرا(س) طعــمِ آرامش را نچشیده. در دنیایی که علی(ع) را کافر خواندند و بر نمازش کنایه زدند که «چون مشـرک شوی همهٔ اعمالت بر باد است»؛ تو از قضاوتها و تهمتها دلگیری؟
https://eitaa.com/bok_mark
『🪽ملیکـــہ 』
_ 𝓫𝓸𝓸𝓴 _
نفس بکش؛
عمیق، آرام، شادمان،
بگو غم رد شود؛
که قلبت آرامگاه اندوه نیست.
-نزار قبانی
هدیه رو براش بردم . بین راهم اومدم مسجد جامع که از نماز اول وقتم جا نمونم (:
پ.ن : ماسک دارم و با فاصله از همه نشستم 🤍
«وَآتَاكُمْ مِنْ كُلِّ مَا سَأَلْتُمُوهُ ۚ»
یه جا خدا میگه:
یادت نره برای چیزای که الان داری یه روزی دعا کردی و آرزوشو داشتی..🤍