『🪽ملیکـــہ 』
خودتونو الکی
سبک نکنید بگید:
چخبر؟نیستی؟کم پیدایی؟
اونی که دلش باهات باشه
همیشه پیداست،گم نمیشه.
اگه دیدین نیست،
یعنی خودش نمیخواد باشه 🦋
.
یک نفر یه نصیحتی بهم کرد که پشتش کلی آرامش بود؛ میگفت:
«سوزنت گیر نکنه روی آدما، روی حرفا، روی اتفاقا، فقط رها کن؛ نیازی نیست دنبال تحلیل هرچیزی باشی...»
.