بعد از کار توی معدن سخت ترین کار دنیا کشیدن رو بالشتها و دوختنشونه👀
شما اینجوری نیستین؟🦦
💕 :『 @bok_mark 』
.
ولی من نه درونگرام نه برونگرام ... من سنجشگرام ، یعنی میسنجم با کسی درونگرا باشم با کی برونگرا 🦦
.
💕 :『 @bok_mark 』